ساندویچ دنده کوتاه خرد شده روی رول خمیر مایه خشک شده با چوب
چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


ساندویچ دنده کوتاه خرد شده روی رول خمیر مایه خشک شده با چوب

ساندویچ دنده کوتاه خرد شده روی رول خمیر مایه خشک شده با چوب

بزرگ شدن در خانه ای از مهاجران سیسیلی ، تجربه غذایی من بسیار تحت تأثیر سنت هایی بود که والدین و پدربزرگ و مادربزرگم با خود به آمریکا آورده بودند. غذاهای روستایی و در بعضی مواقع غیرمعمول که بخشی از زندگی روزمره من بودند. همچنین مواردی وجود داشت که تأثیرات ایتالیایی و آمریکایی به طرز خوشمزه ای به هم می خورد.

 

 

sandwich.jpg دنده کوتاه

من خاطرات زنده ای از ایستادن در اطراف آشپزخانه و تماشای Nonnas که در حال آماده سازی سس قرمز است و با اضطراب منتظر می ماندم تا یک ساندویچ سس برای من درست کنند - که به سادگی ، یک ملاقه بزرگ پر از سس داغ است که روی یک تکه نان Wonder له شده و با دیگری پوشانده شده است تکه. وزن سس عملاً تکه های نازک نان را حل می کند اما همیشه یکی از سیرکننده ترین لقمه های غذایی است که به یاد می آورم. این نوعی نمایش کامل از کل تجربه غذایی من است.

دنده ها در آتش. jpg

این ساندویچ ادای احترام من به آنها است ، یک ساندویچ سس دار که با یک سس گوشت 5 ساعته عمیق و منقطع با دنده های کوتاه خرد شده تهیه شده ، روی آن را با کاسیوکاوالو رنده شده ، ریحان ریخته و روی رول مایه چوب سرو می کنند .

این کار جدی است.

دنده ها در sauce.jpg
 
 
wood fire.jpg
 
 
crumb.jpg
 

ساندویچ پانل بر روی خمیر مایه پخته شده با چوب Rustic

panelle sandwich 1.jpg
 
 
charred lemon.jpg
 

لیموها درست در ذغال های اجاق گاز سوزانده می شوند.

 

 
 
rustic buns.jpg
 
 

نان های مایه ترش به مدت 20 دقیقه با چوب تقریباً 425 درجه فارنهایت شلیک می شدند. تنظیم دما همچنان به عنوان یک چالش در اجاق گازهای چوبی باقی مانده است. برای سازگاری بیشتر یک اجاق گاز همرفت سنتی عالی عمل می کند.

 
 
 

 

ساندویچ 2.jpg
 

این روش به همان روشی تهیه شده است که می توانید از مرغ واقعی استفاده کنید ، در مخلوطی از آرد ، نمک ، فلفل ، دوغ و سس داغ تخم مرغ یک ساله خانگی مخلوط شده است.

در دمای 350 درجه سانتیگراد سرخ شده و با چربی اردک ، فلفل قرمز ، پودر سیر ، کاین و شکر قهوه ای له شده سپس آن را روی نانهای مایه مایع خانگی لایه بندی کرده و روی آن ترشی کره و لام قرمز قرار می دهیم. 

نان مایه ترش. jpg
 

نان ها کاری در دست انجام است اما به نرمی و بافتی که بدنبال آن هستم نزدیکتر می شود.

 

ترشی و slaw.jpg
 

ترشی کره و سالاد کوهی هر دو از یک سرکه پری خانگی استفاده می کنند که معطر و در سمت ملایم است.

 

سس داغ mash.jpg
 

سس تندی که من استفاده کردم مربوط به دسته ای از چیلی های تخمیر شده و سیر در سال 2018 بود. بعد از آسیاب شدن با 50٪ سرکه سفید مخلوط شده و در یخچال نگهداری می شود.

هر ساله من از ترکیبی از فلفل کمی متفاوت استفاده می کنم اما امسال من در حال رشد Cornito Rossos ، Paper Lanterns و Arapahos هستم.

 

مرغ spread.jpg
 
 
مرغ روی درخت. jpg
 
 

به طور کلی ، این اولین تلاش بد نبود اما قطعاً نیاز به کار زیادی دارد. پس از دریافت بازخورد زیاد در مورد دستور العمل ، به نظر می رسد که قارچ ها باید قبل از اینکه خمیر شوند و سرخ شوند ، برای مدت کوتاهی آنها را با آب تفت دهید تا مقدار روغن نگهدارنده کاهش یابد و فضای داخلی نرم تر شود. قطعاً پیشنهادی است که دفعه بعدی در نظر خواهم گرفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: رستوران, ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 24 آبان 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.