طراحی جعبه پیتزا اختصاصی
چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


طراحی جعبه پیتزا اختصاصی

طراحی جعبه پیتزا اختصاصی 

طراحی جعبه پیتزا

در حوزه چاپ بسته بندی یکی از تخصصی ترین کارهایی است که علاوه بر دقت بالا نیاز به تجربه زیادی دارد . چاپ و طراحی جعبه های پیتزا و دیگر جعبه های غذا از جمله جعبه برگر , جعبه سیب زمینی و ... کاری است که نیاز به یک فرد مسلط و خلاق در زمینه طراحی با انواع نرم افزار های موجود در بازار , دارد . در ادامه مطلب ما به شما میگوییم که چه کار هایی نیاز است تا انجام دهید که به صورت یک فریلنسر در این زمینه به یک در آمد خوب برسید .

طراحی با چه نرم افزار هایی خوب است ؟

طرح هایی که شما بنابر به سلیقه خودتان و نیاز مشتری طراحی می کنید بروی رابط های چاپی منتقل میشود . رابط های چاپی شامل کلیشه یا زینک هستند که با استفاده از آن ها فرایند چاپ صورت میگیرد . طرحی که شما طراحی میکنید باید به صورت وکتور باشد چون وکتور بالاترین کیفیت را در خروجی کار به شما می دهد . به همین دلیل طراحان از نرم افزار های قدرتمندی نظیر کورل و ایلستریتور استفاده می کنند . پس حتما قبل از شروع این کار سعی کنید در کار با این نرم افزار ها حرفه ایی بشوید . و نمونه کار های مختلفی برای خودتان طراحی کنید .

چاپ جعبه

چاپ بروی جعبه متناسب با نوع طرح و سلیقه مشتری متغیر است همچنین هزینه چاپ علاوه بر حجم چاپ و تعداد رنگ های به کار برده شده به جنس مقوای استفاده شده بستگی دارد . برای جعبه پیتزا های ایفلوت ( مقوای قهوه ای )معمولا چاپ تمام جعبه صرفه اقتصادی ندارد . و اکثرا جعبه های پیتزا ایفلوت درب رویی جعبه دارای چاپ می باشد .

ابعاد جعبه پیتزا

قالب های جعبه پیتزا سایز های متفاوتی دارند و بنابر سفارش مشتری باید قالب مورد نظر را پیدا کنید . قالب جعبه به شما کمک می کند که در چه ابعادی طراحی کنید . طراحی شما حتما باید بر روی آن قالب صورت بگیرد . قالب ها را از چاپخانه ها میتوانید دریافت کنید هر چند داسنتن ابعاد قالب کافی است اما بهتر است که خود قالب هم داشته باشید . توجه داشته باشید اشتباه در طراحی قالب ها میتواند خسارت بسیاری همراه داشته باشد .

 

 

تعداد رنگ ها مهم است؟

بله رنگ های مورد استفاده در طراحی جعبه بسیار مهم است. تعداد رنگ های طراحی شما می تواند یک فاکتور بسیار تاثیرگذار در قیمت تمام شده جعبه باشد. از طرفی کار چاپی محدودیت هایی هم دارد که شاید شما اطلاع نداشته باشید. بهتر است نوع رنگ، کد رنگ ها و تعداد رنگ ها را با طراحان فعل در چاپخانه هماهنگ کنید و سپس طرح نهایی را از مشتری تایید بگیرید.

منبع : سایت واضح طراحی جعبه پیتزا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جعبه پیتزا , بسته بندی , رستوران , فست فود ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 30 آذر 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.