غذاهای شب یلدا
چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


غذاهای شب یلدا

وبلاگ ایرانیان پکوبلاگغذاهای شب یلدا


غذاهای ویژه شب یلدا

غذاهای شب یلدا

شب یلدا در آذربایجان و خشیل

مراسم شب یلدا در شهرهای آذربایجان از غروب آفتاب آغاز می شود و البته طبخ غذاهای سنتی در محور همه برنامه ها قرار دارد.یکی از انواع این غذاهای سنتی خشیل نام دارد که به دلیل کالری بالا برای بالابردن مقاومت بدن در برابر هوای سرد موثر است.مواد تشکیل دهنده این غذا عبارت اند از: آرد، بلغور، شیر، عسل و کره.

غذاهای شب یلدا

غذاهای شب یلدا

برای تهیه این غذا بلغور را از شب قبل می خیسانند و با آرد تفت داده شده و آب مخلوط می کنند تا به صورت حلیم شروع به پختن کند. بعد از این که به خوبی غلیظ شد با شیر و عسل مخلوط کرده و سرو می کنند.این غذا را می توان در روز های سرد زمستان به عنوان صبحانه مصرف کرد.

انارپلو یا نارپلو غذای مردم قزوین در شب چله

غذاهای شب یلدا

انار پلو نام غذای سنتی مردم قزوین می باشد که به دلیل وجود ترکیبات رنگارنگ مثل خلال پسته، زعفران، برنج و انار غذای مطبوع و پرطرفداری است. همه مواد بالا را بعد از شست و شو و پختن تفت میدهند و با هم ترکیب می کنند، که البته برنج به شیوه آبکش پخته می شود. ته چین سیب زمینی یا نان برای ته دیگ در این غذا فوق العاده است. حالا می توانید در بازی شب یلدا بدون ترس از کلمه انارپلو برای اسم غذا استفاده کنید چون واقعا همچین غذایی وجود دارد.

غذاهای شب یلدا

خاگینه خرما در زنجان

غذاهای شب یلدا

این غذا نیز از غذاهای محبوب مردم زنجان در ایام سرد سال خصوصا در شب چله می باشد و حتما باید سالی یک بار طعم این غذا را تجربه کنند.این غذا که شباهت زیادی به رنگینک دارد از ترکیبات ساده ای چون پیاز،خرما،ادویه جات و تخم مرغ تشکیل شده است. از کشمش هم در پخت این غذا استفاده می کنند که می توانید برای تزیین از خلال پسته و بادام نیز بهره ببرید.

غذاهای شب یلدا

کلم پلوی شیرازی و فال حافظ

غذاهای شب یلدا

فال حافظ جزء جدانشدنی از سفره های مردم در شب یلدا می باشد و البته کلم پلو شیرازی در این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. ترکیب گوشت به صورت کوفته، برنج آبکش و سبزیجات معطر طعم و بوی خاصی به این غذا می دهد.شما نیز می توانید همچون همشهریان خواجه شیراز از این غذا سر سفره  شب چله لذت ببرید. برای این کار کلم را به صورت رشته رشته در می آورند و با ترکیب برنج آبکش شده و روغن کوفته های سرخ شده، دم می گذارند.

 

غذاهای شب یلدا

غذاهای شب یلدا

خورشت ناردون و بازهم انار!

غذاهای شب یلدا

شاید تا کنون این نکته را فهمیده باشید که انار پای ثابت بیشتر غذاهای این شب بیاد ماندنی است، به این لیست غذاهای خوشمزه با انار، خورش ناردون از مازندران را نیز اضافه کنید. این غذا معمولا با گوشت پرندگان بومی نظیرغاز یا اردک تهیه می شود و البته می توانید از مرغ هم به عنوان جایگزین استفاده کنید. در این غذا مرغ را جداگانه طبخ داده و خورشت انار را نیز جداگانه می پزند تا حدی که جا بیفتد سپس با یکدیگر ترکیب می کنند.

 

غذاهای شب یلدا

غذاهای شب یلدا

اگر صاحب رستوران و فست فود هستید با اضافه کردن هر یک از غذاهای بالا به منو تان می توانید رضایت مشتریان زیادی را جلب کنید و سنت ها را پاس بدارید. مجموعه ایرانیان پک شما را به بازدید از سایر محصولات این مجموعه دعوت می کند.

منبع : مطالب وبلاگ سایت ایرانیان پک 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شب یلدا, بسته بندی , غذا , فست فود , رستوران ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.