تهیه شکلات خانگی
چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


تهیه شکلات خانگی

این شکلات خانگی فوق العاده غنی و انحطاطی با پودر کاکائو ، روغن نارگیل ، عسل و مغزهای خرد شده تهیه می شود. تهیه آن بسیار آسان است و به لطف روغن نارگیل طعم شگفت انگیزی دارد. برای خرید جعبه شکلات کادویی می توانید به سایت ایرانیان پک مراجعه کنید . 

شکلات خانگی روی بشقاب

تهیه شکلات خودتان آسان است. و وقتی آن را در خانه درست می کنید ، می دانید دقیقاً چه عواملی در آن نقش دارد و همچنین می توانید مواد افزودنی خوشمزه ای مانند آجیل خرد شده مورد علاقه خود را اضافه کنید.

همچنین تهیه یک دستور العمل سرگرم کننده است! بچه های من عاشق کمک به من در ساختن آن هستند و من خوشحالم که از آنها کمک می گیرم. آنها عاشق ریختن مخلوط گرم ذوب شده در قالب ها هستند ، سپس تماشای تبدیل شدن آن به طرز جادویی به بونهای شکلاتی زیبا.

عناصر

برای تهیه شکلات خانگی خود فقط به چهار ماده نیاز خواهید داشت! آیا شما فقط عاشق دستور العمل های دارای لیست کوتاه مواد نیستید؟ در اینجا یک مرور کلی از آنچه شما نیاز دارید - اندازه گیری دقیق در کارت دستور العمل زیر آورده شده است:

روغن نارگیل بکر : من عطر و طعم فوق العاده ای را که به شکلات می بخشد دوست دارم. همچنین می توانید برای شکلات پایدارتر که نیازی به یخچال نیست ، از کره کاکائو درجه غذایی استفاده کنید. بحث را در زیر مشاهده کنید.

پودر کاکائو شیرین نشده: من پودر کاکائو فرآوری شده در هلند را ترجیح می دهم که ملایم تر باشد و به اندازه پودر کاکائو طبیعی اسیدی نباشد. اما اگر تمام آنچه در دست دارید پودر کاکائو طبیعی است ، این نیز باید مفید باشد.

عسل : متوجه شدم که فقط 2 قاشق غذاخوری مقدار مناسبی است. آنها دوز کاملی از شیرینی به این شکلات می دهند - نه خیلی شیرین ، بلکه خیلی تلخ هم نیست.

آجیل خرد شده : می توانید آنها را حذف کنید ، اما شکلات را افزایش می دهند ، هم از نظر طعم و هم از نظر بافت. مطمئن شوید که آجیل ها نمک نیستند مگر اینکه فکر کنید ترکیب نمک شیرین را دوست دارید.

دستورالعمل ها

چگونه شکلات خانگی درست کنیم؟ به طرز شگفت آوری آسان است! در واقع آنقدر آسان که انجام یک فعالیت عالی با بچه هایتان است. بسته به سن آنها ، متوجه می شوم که هنگام ساخت آن ها به کمترین نظارت احتیاج دارند.

دستورالعمل های دقیق تهیه این دستور در کارت دستور العمل زیر آورده شده است. در اینجا مراحل اساسی وجود دارد:

1. روغن نارگیل را در مایکروویو ذوب کنید ، سپس پودر کاکائو ، عسل و مغزها را به تدریج هم بزنید. همچنین می توانید از اجاق گاز برای ذوب روغن روی حرارت کم استفاده کنید ، اما مایکروویو سریعتر و راحت تر است.

2. مخلوط را در قالب سیلیکون آبنبات بریزید (پیوند محصول در کارت دستورالعمل زیر آورده شده است). این قالب ها ضعیف هستند ، بنابراین بهتر است قالب را روی سینی یا ظرفی که در فریزر شما قرار دارد قرار دهید.

3. شکلات را فریز کنید تا خودش را بگیرد. این باید بین 20-30 دقیقه طول بکشد. من بی تاب نیستم ، بنابراین من معمولاً بعد از 20 دقیقه آنها را بیرون می آورم ، حتی اگر در این مرحله هنوز تمیز باشند.

طرز تهیه شکلات خانگی: کلاژ عکس گام به گام

تغییرات و تعویض ها

من این دستور را همانطور که هست دوست دارم و تقریباً همیشه آن را همانطور که نوشته شده درست می کنم. اما در صورت تمایل به تغییر دستور اصلی ، در اینجا چند ایده برای شما آورده شده است:

  • می توانید به جای روغن نارگیل از کره کاکائو درجه غذایی استفاده کنید. من معتقدم که می توانید آن را در Whole Foods و احتمالاً در آمازون پیدا کنید. اما من روغن نارگیل را ترجیح می دهم زیرا عطر و طعم آن را دوست دارم!
  • شما می توانید آجیل هایی را که استفاده می کنید تغییر دهید - قطعا از آجیل های مورد علاقه خود استفاده کنید. شوهر من عاشق این شکلات با پسته است.
  • اگر عاشق نارگیل هستید ، p قاشق چای خوری عصاره خالص نارگیل طعم را حتی بیشتر افزایش می دهد.

سوالات متداول

چگونه شکلات را از ابتدا درست می کنیم؟

به طرز شگفت آوری آسان است! من دوست دارم پودر کاکائو ، روغن نارگیل ، عسل و بادام را مخلوط کنم و شکلات خوشمزه ای ایجاد کنم که از خوردن آن احساس خوبی داشته باشم.

چه مدت می توانید شکلات خانگی را نگه دارید؟

همانطور که احتمالاً می توانید تصور کنید ، ماندگاری آن به اندازه شکلات تجاری نیست. و نیاز به یخچال دارد. می توانید آن را حدود یک هفته در یخچال ، در ظرف در بسته نگه دارید.

چرا شکلات ملیت من است؟

روغن نارگیل خوشمزه است ، اما از آنجا که در دمای اتاق تقریباً مایع است ، هر شکلاتی که با آن درست شود کاملاً نرم خواهد بود. بنابراین باید آن را در یخچال نگه دارید.
گزینه دیگر استفاده از کره کاکائو درجه غذایی به جای روغن نارگیل است. اما من فهمیدم که حتی وقتی با روغن نارگیل درست می شود ، بعد از مدتی استراحت و تثبیت در یخچال ، شکلات آنقدر خوب نیست.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شکلات ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 21 فروردين 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.