چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


طراحی جعبه پیتزا اختصاصی

طراحی جعبه پیتزا اختصاصی 

طراحی جعبه پیتزا

در حوزه چاپ بسته بندی یکی از تخصصی ترین کارهایی است که علاوه بر دقت بالا نیاز به تجربه زیادی دارد . چاپ و طراحی جعبه های پیتزا و دیگر جعبه های غذا از جمله جعبه برگر , جعبه سیب زمینی و ... کاری است که نیاز به یک فرد مسلط و خلاق در زمینه طراحی با انواع نرم افزار های موجود در بازار , دارد . در ادامه مطلب ما به شما میگوییم که چه کار هایی نیاز است تا انجام دهید که به صورت یک فریلنسر در این زمینه به یک در آمد خوب برسید .

طراحی با چه نرم افزار هایی خوب است ؟

طرح هایی که شما بنابر به سلیقه خودتان و نیاز مشتری طراحی می کنید بروی رابط های چاپی منتقل میشود . رابط های چاپی شامل کلیشه یا زینک هستند که با استفاده از آن ها فرایند چاپ صورت میگیرد . طرحی که شما طراحی میکنید باید به صورت وکتور باشد چون وکتور بالاترین کیفیت را در خروجی کار به شما می دهد . به همین دلیل طراحان از نرم افزار های قدرتمندی نظیر کورل و ایلستریتور استفاده می کنند . پس حتما قبل از شروع این کار سعی کنید در کار با این نرم افزار ها حرفه ایی بشوید . و نمونه کار های مختلفی برای خودتان طراحی کنید .

چاپ جعبه

چاپ بروی جعبه متناسب با نوع طرح و سلیقه مشتری متغیر است همچنین هزینه چاپ علاوه بر حجم چاپ و تعداد رنگ های به کار برده شده به جنس مقوای استفاده شده بستگی دارد . برای جعبه پیتزا های ایفلوت ( مقوای قهوه ای )معمولا چاپ تمام جعبه صرفه اقتصادی ندارد . و اکثرا جعبه های پیتزا ایفلوت درب رویی جعبه دارای چاپ می باشد .

ابعاد جعبه پیتزا

قالب های جعبه پیتزا سایز های متفاوتی دارند و بنابر سفارش مشتری باید قالب مورد نظر را پیدا کنید . قالب جعبه به شما کمک می کند که در چه ابعادی طراحی کنید . طراحی شما حتما باید بر روی آن قالب صورت بگیرد . قالب ها را از چاپخانه ها میتوانید دریافت کنید هر چند داسنتن ابعاد قالب کافی است اما بهتر است که خود قالب هم داشته باشید . توجه داشته باشید اشتباه در طراحی قالب ها میتواند خسارت بسیاری همراه داشته باشد .

 

 

تعداد رنگ ها مهم است؟

بله رنگ های مورد استفاده در طراحی جعبه بسیار مهم است. تعداد رنگ های طراحی شما می تواند یک فاکتور بسیار تاثیرگذار در قیمت تمام شده جعبه باشد. از طرفی کار چاپی محدودیت هایی هم دارد که شاید شما اطلاع نداشته باشید. بهتر است نوع رنگ، کد رنگ ها و تعداد رنگ ها را با طراحان فعل در چاپخانه هماهنگ کنید و سپس طرح نهایی را از مشتری تایید بگیرید.

منبع : سایت واضح طراحی جعبه پیتزا



:: برچسب‌ها: جعبه پیتزا , بسته بندی , رستوران , فست فود ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 30 آذر 1399

کارتن پیتزا

 

کارتن پیتزای دوبلکس یا ایفلوت؟

جعبه پیتزا  از پرمصرف ترین محصولات رستوران ها و فست فودها است. درآمد حال از فروش پیتزا به نحوی است که تمرکز بسیاری از فست فودها بر روی پیتزا است. حتی در شرایط کرونا که مشتری بسیاری از فست فود ها کاهش پیدا کرده است، فروش بیرون بر پیتزا به عنوان یک شریان درآمدی، فست فودها را زنده نگه داشته است. 

پیتزا به شکلی است که اصولا امکان ارسال به مشتری بدون داشتن جعبه و بسته بندی مناسب وجود ندارد و این امر باعث رونق فروش جعبه های پیتزا شده است. با وجود این بازار پررونق و مصرف زیاد جعبه، هنوز هم بسیاری از افراد در انتخاب جعبه پیتزا مشکلاتی دارند و اطلاعات دقیقی درمورد انواع کارتن پیتزا ندارند.

کیفیت یا قیمت؟

کارتن های پیتزا متفاوت هستند و امکان تولید جعبه پیتزا با مقوای ایفلوت، دوبلکس و گاها ایندربرد وجود دارد. در اکثر موارد جعبه های پیتزا را از دو نوع مقوای پرمصرف تولید می‌کنند که تولید داخل کشور است. مقوای ایفلوت بهداشتی و مقوای دوبلکس بهداشتی. یکی از چالش های مدیران فست فود انتخاب بین این دو نوع مقوای رایج است که گاها اشتباها قیمت این دو نوع جعبه را با هم مقایسه می کنند.

درحالی که این دو مقوا، قیمت و کیفیت بسیار متفاوتی دارند. ما در ادامه مزیت و معایب هرکدام را بحث می کنیم.

 

کارتن پیتزای ایفلوت بهداشتی

تقریبا در همه فست فود‌ها این نوع جعبه پیتزا را دیده اید. جعبه های پیتزای معمولی موجود در بازار با ظاهر قهوه‌ای رنگ، از این نوع مقوا تولی می شوند. مقوای ایفلوت بهداشتی یکی از با کیفیت ترین مقواهای بازار است. این مقوا از سه لایه مختلف تشکیل شده است که به لایه داخلی آن فلوت گفته می‌شود. دو لایه داخلی و خارجی معمولا کرافت هستند.

مزیت بزرگ جعبه‌های ایفلوت مقاومت بسیار خوب آن است. اگر مشتری شما چند پیتزا سفارش دهد، قرار دادن این جعبه ها روی هم، آسیبی به جعبه و پیتزا وارد نمی کند. این جعبه به دلیل ساختاری که دارد در برابر فشار خارجی مقاوم است. هواکش های جعبه هم باعث می‌شود پیتزا خراب نشده و این نگرانی را از بین می برد. مهم ترین ایراد این جعبه قابلیت چاپ پذیری محدود و هزینه رابط چاپی بالا است. به دلیل رنگ زمینه ای این جعبه احتمالا رنگ خروجی کار، با رنگی که در صفحه نمایش یا طراحی میبینید کمی تفاوت دارد.

از طرفی در چاپ فلکسو هزینه رابط چاپی بصورت سانتی متری محاسبه می شود. هزینه کلیشه های این نوع جعبه معمولا بالا است. این هزینه با توجه به حجم چاپ است. برای جعبه های ایفلوت معمولا چاپ کل جعبه یا اصطلاحا طرح تمپلات صرفه اقتصادی ندارد.

کارتن پیتزا

کارتن پیتزا

کارتن پیتزای دوبلکس بهداشتی

جعبه دوبلکس بهداشتی دقیقا نقطه مقابل جعبه ایفلوت بهداشتی است. درحالی که جعبه ایفلوت مقاومت بالایی دارد، این جعبه مقاومت کمی نسبت به فشار خارجی دارد. اگر چند پیتزا یا نوشیدنی را همراه سفارش روی جعبه بگذارید و یا در مسیر ارسال بطور اتفاقی نوشیدنی روی جعبه قرار بگیرد، احتمال دفرمه شدن جعبه و خراب شدن پیتزا وجود دارد.

اما جعبه دوبلکس کاملا معایب ایفلوت بهداشتی را جبران کرده است. قابلیت چاپ در این نوع مقوا هزینه کمتری دارد و از نظر رنگ محدودیتی ندارد. این جعبه از بخش مختلف تشکیل شده که لایه های داخلی و بیرون از کاغذهای مختلفی مانند کرافت، تحریر و… تشکیل شده است. در دوبلکس های سفید به دلیل رنگ لایه ی بیرونی، امکان چاپ هر رنگی وجود دارد و این محدودیت کاملا ازبین می رود. از طرفی رابط های چاپی این جعبه هم متفاوت است. رابط چاپی این جعبه بسیار ارزان تر از رابط چاپی کارتن پیتزای ایفلوت است.

 

از نظر قیمت این دو جعبه کمی متفاومت هستند. کارتن پیتزای ایفلوت بهداشتی کمی قیمت بالاتری دارد و جعبه پیتزای دوبلکس بهداشتی از نظر قیمت تمام شده اندکی ارزان تر است.

جعبه  پیتزای دوبلکس بهداشتی برای رستوران هایی مناسب است که به دنبال قیمت کمتر و چاپ با رنگ های خاص هستند مناسب است که البته باید به مقاومت پایینتر این جعبه هم دقت کنید.

اگر کیفیت بالای جعبه و مقاومت بالا برای شما دغدغه است، جعبه های ایفلوت بهداشتی بسیار مناسب هستند. که البته باید به محدودیت این نوع جعبه در رنگ های خاص و هزینه رابط چاپی بیشتر هم توجه داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره تخصصی می توانید با تلفن های زیر تماس بگیرید. مشاورین ما با توجه به شرایط رستوران و برند شما بهترین پیشنهاد را به شما ارائه خواهند داد.




نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 29 آذر 1399

دانستنی های پیتزا

 

پیتزا یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین غذای دنیا است که در تمام دنیا عاشقان زیادی دارد. این غذا به حدی در جهان محبوب است که یک روز جهانی با این عنوان  داریم. 9 فوریه روز جهانی پیتزا است.

اگر فقط یک بار طعم پیتزا را چشیده باشید احتمالا شما هم الان جز عاشقان پیتزا هستید. در این مقاله همه چیز درمورد پیتزا را می خوانید. پیتزا را یک غذای ایتالیایی می دانند. آیا واقعا پیتزا یک غذای ایتالیایی است؟

پیتزا

پیتزا

تاریخچه پیتزا

تقریبا هیچ پاسخی دقیقی به این سوال که اولین پیتزا از کجا آمده است وجود ندارد. پیدا کردن مبدا پیتزا بیشتر به تعریف شما از پیتزا بستگی دارد. شواهد تاریخی نشان می دهد در قرون وسطا مردم خاورمیانه نوعی غذا داشتند که از یکی خمیر به شکل نان و موادی بر روی آن ساخته می شد.

این غذا شاید اجداد پیتزای امروزی باشد. بسیاری معتقدند اولین پیتزا که شامل نان و خرما بود در زمان هخامنشیان رایج بود. این غذا، غذای سربازان ایرانی در زمان جنگ بود.

در زمان جنگ سربازان ایرانی موادی برو روی خمیر میریختند و بر روی سپر خود قرار می دادند تا در کنار آتش پخته شود. این نوع غذا توسط ایرانیان به یونانی‌ها منتقل شد و پس از آن یونانیان مهارج به ایتالیا، به مردم جنوب ایتالیا یاد دادند تا اینکه نوع نان و خرما به ایتالیا منتقل شد.  

پیتزا

پیتزا

اما اگر تعریف شما از پیتزا، پیتزای امروزی باشد قدمت پیتزای امروزی به حدود 300 سال پیش برمی گردد. این پیتزا از خمیر، سس گوجه و مخلفات دیگر ساخته شده است. تولید گوجه فرنگی و انتقال آن به ایتالیا باعث شد پیتزا به شکل امروزی شکل بگیرید.

ایتالیایی ها ابتدا در مصرف گوجه مقاومت زیادی داشتند. پس از مدت‌ها مقاومت بر روی مصرف گوجه بالاخره گوجه فرنگی بخش اصلی پیتزا را تشکیل داد. 

پیتزا به شکل امروزی خود، 2 قرن از قرن (16 تا 18) بخش زیادی از غذای مردم فقیر جامعه را تشکیل میداد. در سال 1831 اولین پیتزا فروشی در ایتالیا آغاز به کار کرد و کم کم معازه های بیشتری شکل گرفتند. اما این غذا هنوز غذای مردم فقیر جامعه بود. 

طرز تهیه پیتزا مخصوص رستورانی

به نظر میرسد پیتزا در سال 1890 وارد سفره مردم جهان بخصوص ثروتمندان شد. زمانی که اومبرتوی یکم پادشاه ایتالیا و همسرش به ناپل سفرکردند. همسر پادشاه ایتالیا، مارگاریتا به دلیل خوردن زیاد غذای چرب بیمار شده بود.

درخواست کرد غذای سالمی که همه مردم ایتالیا میخورند را برایش طبخ کنند. سرآشپز رافائل اسپوزیتو برای آماده کردن غذا انتخاب شد. 

رافائل و همسرش پیتزا را برای پادشاه و ملکه انتخاب کردند. پیتزای رافائل از سه قسمت سبز و سفید و قرمز تشکیل شده بود که نشان دهنده پرچم ایتالیا بود.

ملکه بعد از خوردن پیتزای رافائل گفت که این بهترین غذایی است که تا بحال خورده ام. به این طریق رافائل شهرت زیادی پیدا کرد و اسم پیتزای خود را به نام ملکه (مارگاریتا) نامگذاری کرد.


اولین پیک پیتزای تاریخ

پیتزا

پادشاه و همسرش مارگاریتا نمی‌توانستند به رستوران رافائل بروند. بنابراین به رافائل می گفتند که پیتزای مخصوص آن ها را برایشا بیاورد. به این ترتیب اولین پیک پیتزا در تاریخ توسط رستوران رافائل شکل گرفت. این فرهنگ کم کم رواج پیدا کرد و امروزه همه رستوران ها از پیک استفاده می کنند.

اولین پیتزای آمریکایی

اولین بار در قرن 19ام پیتزا هم یا مهاجرت ایتالیایی ها به آمریکا وارد شد. آمریکایی‌ها که عاشق همبرگر و هات داگ بودند حالا غذای جدید را تست می‌کردند. پیتزا به سرعت در همه غذا فروشی‌ها وارد شد.

جنارو لومباردی در سال 1984 اولین پیتزا فروشی آمریکا را در منهتن افتتاح کرد. شهری که به ایتالیای کوچک معروف بود. پیتزای در آن سال‌ها خیلی بع مذاق آمریکایی‌ها خوش نیامد. اما لومباردی از سلیقه آمریکایی‌ها استفاده کرد و پیتزا را مطابق سلیقه مردم آمریکا تغییر داد. در پیتزای لومباردی پنیر زیاد با نان ضخیم تر خودنمایی میکرد.

لومباردی از سوسیس و کالباس زیاد در پیتزای خود استفاده کرد و همین کافی بود تا مردم آمریکا عاشق پیتزا شوند. این نوع پیتزا به پیتزای آمریکایی معروف شد.

پیتزا

ورود پیتزا به ایران

فرهنگ غذای غربی برای اولین بار از مرزهای شمالی و از کشور روسیه وارد ایران شد. اولین رستوران های فرنگی حدود 100 سال پیش و در دهه 1300 راه اندازی شد. مردم ایران در آن سال ها با غذاهای جدید روبرو شدند که پیش از این نخورده بودند.

غذاهایی مانند سوپ، کتلت، پیارشکی، سالاد الویه و… . در این دوره به مرور کافه ها رایج شدند که بیشتر مشتریانشان افراد تحصیل کرده، نویسندگان، فرنگی ها و افراد ثروتمند بودند. در دهه 40 تاثیر آمریکا بر فرهنگ غذایی مردم بیشتر شد و رستوان های آمریکایی جای خود را در بازار ایران باز کردند.

ششم بهمن 1347 رضا رئیسی از فارغ التحصیلان ایرانی مقیم آمریکا، اولین پیتزا فروشی ایران را افتتاح کرد. رئیسی اسم این رستوران را پیتزا پنیری گذاشت. بسیاری هم پیتزا داوود واقع در نوفل لوشاتو را اولین پیتزا فروشی ایران می داند. پیتزا داوود هم مانند پیتزا پنیری در دهه 40 آغاز به کار کرد و امروزه هم با همان روش قدیمی خود درحال فعالیت است.

در ایران پیتزا با سرعت خیلی زیادی بن مردم محبوب شد. مردم به راحتی این غذای فرنگی را پذیرفتند و عاشقش شدند. امروزه پیتزا بخش قابل توجهی از رژیم غذایی ما ایرانی ها را شکل داده است.

 

انواع پیتزا و جعبه پیتزا 

پیتزا توسط آشپزهای مختلف به مرور تغییر کرد. هرکسی با خلاقبت خود دستی بر این غذای محبوب می برد و طعم جدید به پیتزا اضافه می کند. چند مورد از پر طرفدارترین پیتزاهای دنیا را بشناسید.

پیتزا مارگاریتا

پیتزا

پیتزا

زادگاه این پیتزا ایتالیا است. به دلیل موارد ساده ای که در این پیتزا به کار رفته است، قیمت مناسبی دارد و برای کسانی که حساسی دارند هم خیلی مناسب است. 

ترکیبات: مارگاریتا از مواد ساده ای تشکیل شده است. ریحان، پنیر و گوجه مواد اصلی این پیتزای ایتالیایی است.

 

پیتزا

پیتزا

پیتزا کالزونه (نیمه ماه)

اسم این نوع پیتزا از یک نوع شلوار که در قرن 16 میلادی رایج بود. این پیتزا مواد ساده ای دارد و از سبزیجات مختلف تشکیل شده است. پیتزا کالزونی پیتزا مارگاریتایی است که از وسط تا شده است و مواد آن در داخل پنیر خمیر قرار دارد. 

 

پیتزا

پیتزا

پیتزا چهار فصل

بسیاری از افراد تمایل دارند که چند طعم مختلف را در یک پیتزا تجربه کرنند. پیتزای چهار فصل مناسب این افراد است. معمولا در هر قسمت این پیتزا از یک پنیر خاص استفاده می شود. پنیرهای موزارلا، بلوچیز و پارمیزان در این پیتزا زیاد استفاده می شود. 

 

پیتزا

پیتزا

پیتزا پپرونی پر فروش ترین پیتزا

معروف ترین پیتزا در جهان، پیتزا پپرونی است. این نوع پیتزا حدود 45 درصد سفارشات پیتزا را تشکیل داده است. پپرونی نوعی کالباس تند است که از گوشت گوشاله تولید شده است. بعضی از رستوران ها بجای پپرونی، کالباس معمولی استفاده می کنند و با قلقل آن را تند می کنند. 

 

پیتزا

پیتزا

پیتزا هاوایی – ترش و شیرین

این پیتزا که در بعضی رستوران ها با نام آفریکانا هم طبخ می شود، طعمی متفاوت دارد. مواد تشکیل دهنده این پیتزا، سس گوجه فرنگی، ژامبون و آناناس است.

این ترکیب برای ما ایرانی ها کمی ناشناخته است و معمولا ایرانی ها تمایل زیادی به این پیتزا ندارند. اما اگر اهل ماجراجویی و چشیدن طعم های مختلف هستید، این پیتزا مناسب شماست.

 

پیتزا

پیتزا

پیتزا مارینارا پیتزا موانان

پیتزای مارینارا از مواد دریایی تشکیل شده است. این پیتزا ارزش غذایی بالایی دارد. مارینارا نوعی سس گوجه فرنگی است. این سس را در گذشته موانان تهیه می کردند و به همین دلیل به مارینارا معروف شد.

مارینارا به معنی دریایی است. در تهیه پیتزا مارینارا از میگو و ماهی های دریایی بخصوص ماهی تن استفاده می شود. اما بسیاری از رستوران ها برای راحتی خود از تن ماهی استفاده میکنند. تن ماهی ارزش غذایی پایینتری دارد. 

 

پیتزا

پیتزا

پیتزا گوشت 

پیتزا گوشت شامل طیف گسترده ای از پیتزاها می شود. همانطور که از اسم این پیتزا پیداست ماده اصلی تشکیل دهنده این پیتزا گوشت است. یکی از جالب ترین پیتزاهای این دسته، پیتزا کانیباله است که به معنی آدم خوار است.

این پیتزا برای افرادی که علاقه زیادی به گوشت دارند ساخته شده است. کانیباله به معنی گوشتخوار. در بسیاری از رستوران ها این پیتزا از گوشت چرخ کرده ساخته می شود. 

 



:: برچسب‌ها: پیتزا,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 26 آذر 1399

10 نکته راه اندازی رستوران فست فود

 


در این مقاله قصد داریم راههای جدید برای راه اندازی فست فود و رستوران را برای شما بیان کنیم.20 نکته مهم از خرید تجهیزات فست فود و راه اندازی انواع رستوران و فست فود میباشد.

راهنمای ما برای شروع یک رستوران یا فست فود، تمام اطلاعات ضروری را پوشش می دهد تا به شما در تصمیم گیری در مورد این کسب و کار مناسب برای شما کمک کند. اطلاعات مربوط به فعالیت روزانه یک صاحب رستوران، رستوران هدف، پتانسیل رشد، هزینه های راه اندازی، ملاحظات قانونی و خرید تجهیزات فست فود موارد دیگر را یاد بگیرید.

فست فود
چگونه یک رستوران تاسیس کنیم

بیش از 60 در صد از مردم ایران حداقل هفته ای یک بار از غذاهای آماده استفاده میکنند.با ماشینی شدن زندگی و کمبود وقت این روند رو به افزایش رفته است.شروع یک رستوران کار زمان بری میباشد، اما با برنامه ریزی متخصص، شما می توانید یک کسب و کار رستوران موفق را تاسیس کنید.

با پیشرفت زندگی ها و تغییر سلیقه های غذایی مردم اکثرا فست فود عضوی جدا نشدنی از زندگی مردم ما شده است.همین امر باعث بوجود آمدن بازار داغ رستوران ها شده است.بصورتی که حتی در شرایط بد اقتصادی امروز نیز این صنعت رونق خود را از دست نداده است.تجهیزات فست فود
1.نام و برند مناسبی را انتخاب کنید . شما میتوانید قبل از راه اندازی کامل رستوران خود به فکر بسته های غذا باشید ! زیرا امروزه با وجود کرونا شما به بسته های بیرون بر غذا خیلی نیاز دارید . بنده به عنوان یک بلاگر غذا و گردشگر رستوران ها برای خرید انواع جعبه های پیتزا و جعبه های برگر , جعبه های سیب زمینی شرکت ایرانیان پک به شما معرفی میکنیم . 

هنگام راه اندازی فست فود، و قبل از خرید تجهیزات فست فود مهم است که یک مفهوم روشن و نام تجاری داشته باشید. مفهوم رستوران شما شامل سبک سرویس رستوران شما، خدمات غذای شما و محیط رستوران شما است. این امر با نام تجاری شما هماهنگ است که هویت، شخصیت و ماموریت رستوران شما را تشکیل می دهد. نام تجاری شما نیروی نامشهود پشت مفهوم رستوران شماست و مفهوم رستوران شما نوعی از نام تجاری شما در عمل است.

بر اساس نوع دکور شما میتوانید نام برند را انتخاب کنید.مثلا اگر شما دکور نوستالوژیک دارید یا سنی؟

بر اساس غذاهای سرو شده شما مثلا اگر غذاهای سنتی در منو خود دارید یا غذاهای مدیترانه ای و کلاسیک؟بر این اساس میتوان از نام های مختلفی استفاده کرد.

نام برند فست فود
2.منوی خود را طراحی کنید

قبل از اینکه رستوران خود را باز کنید، می خواهید یک غذای اساسی غذا را که منو خود را نشان می دهد ایجاد کنید.

تصمیم گیری در مورد منو شما مهم است زمانی که از تجهیزات مورد نیاز خود، کارکنانی که استخدام می کنید و جمعیتی که امیدوار هستید مشتری شما بشوند.

در این مرحله، منو شما لازم نیست به طور کامل طراحی شده و یا دستور العمل های خود را باید به طور کامل اصلاح شده است.

مگر اینکه مفهوم کل شما از موارد خاصی مانند مکان پیتزا جدا شود.

با این حال، شما باید ایده ای جامع از تمام قیمت ها و غذاهایی که سرو میکنید، داشته باشید. بعدها در فرایند باز کردن رستوران شما، منو خود را برای افزایش سود در نظر نگیرید و منو خود را به طور مداوم به روز کنید .تجهیزات فست فود
3.یک پلان و نقشه برای رستوران خود در نظر بگیرید

داشتن طرح جامع و پلان فست فود کسب و کار هنگام خرید تجهیزات فست فود به شما و کارخانه تولیدی بسیار کمک خواهد کرد. . همچنین به شما کمک خواهد کرد که استراتژی خود را توسعه دهید و تک تک جزییات تجهیزات رستوران خود را به دست آورید. در زیر اجزای اصلی یک طرح کسب و کار رستوران است.
4.بر آورد هزینه ها و وام مالی

برآورد کل هزینه های راه اندازی که شما نیاز دارید تا رستوران خود را آغاز کنید. مبلغ مورد نیاز برای نگهداری رستوران خود در روزهای مختلف. پس از آن شما باید یک بودجه ایجاد کنید و سال آینده را پیش بینی کنید تا بدانید که چه مقدار باید در کسب و کار باقی بمانید.
بعد از این، ارزیابی کنید که چه مقدار پولی را برای استفاده به عنوان بودجه شروع به کار استفاده می کنید. تعیین کنید چه مقدار از شما نیاز دارید. به یاد داشته باشید هزینه های هر مجوزی که نیاز دارید را شامل می شود. برای دریافت وام های رستوران برای تامین هزینه های رستوران خود، درخواست کنید.وام های حختلفی برای اشتغال موجود میباشد که میتوانید استفاده کنید.تجهیزات فست فود
5.انتخاب محل مناسب برای رستوران

برای انتخای محل مناسب رستوران رعایت موارد زیر الزامی میباشد.

قابلیت مشاهده و دسترسی. منطقه ای را انتخای کنید که از لحاظ دید عمومی و جای پارک ماشین بسیار مناسب باشد.امروزه و با ترافیک های شهری داشتن جای پارک مناسب برای رستوران یک امری بسیار مهم میباشد.

محل پر رفت و آمد.محله پر رفت و آمد و شلوغ از لحاظ مشتری گزینه بسیار مهم دیگری میباشد.

فاصله از رقبا.بسیار معقول است که در جایی که بدون رقیب هستید رستوران خود را راه اندازی کنید.
6.مجوز و اجازه

برای راه اندازی فست فود و رستوران نیاز به مجوز و جواز کسب میباشد.که با رجوع به اتحادیه های مربوطه و پرداخت فیش های بانکی میتوان در مدت زمان مشخص مجوزها را اخذ کرد.


7.تامین کننده تجهیزات فست فود پیدا کنید

مهم ترین گزینه پیدا کردن تامین کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.

آریا استیل نوین بهترین تامین کننده انواع تجهیزات فست فود برای رستوران شما میباشد.

کامل ترین تجهیزات و دستگاهها با بهترین کیفیت و با گارانتی یک ساله عرضه میشود.

مورد بعد تامین کننده مواد اولیه رستوران یا فست فود برای راه اندازی فست فود شما میباشد.

به اینصورت که هر روز برای شما تمامی مواد اولیه با کیفیت و تازه را فراهم آورد.وقت شما دیگر برای این گزینه تلف نشود و به کارهای دیگر رستوران رسیدگی کنید.
8.طرح و دکور رستوران را طراحی کنید

هنگام شروع یک رستوران، و قبل از خرید تجهیزات فست فود باید طرح و دکور داخلی و خارجی خود را پیاده کنید.این طرح بر اساس فضای رستوران و منوی غذایی شما و هماهنگ با آنها باید باشد.به طوری که هم طرحی با مد روز باشد و همسو با نیاز و منوی غذایی شما باشد.

دکوراسیون رستوران
9.استخدام کارمندان

یک گام بزرگ در راه اندازی فست فود و تجهیزات فست فود، استخدام کارکنان برای انجام کارهای روزانه رستوران است. قبل از استخدام کارکنان، تمام نقش هایی را که باید در رستوران خاص خود پر کنید، در نظر بگیرید. این ممکن است شامل مدیریت منابع انسانی و سرپرستان، خرید مواد غذایی و نوشیدنی، تهیه و نگهداری محصولات، تهیه غذا، خدمات غذا، تمیز کردن غذا و شستشوی ظروف، بازاریابی و فروش، روابط عمومی، حسابداری و حسابرسی و خدمات بار باشد.تجهیزات فست فود
مهم ترین کارمندان شما عبارت است از

آشپز اجرایی
مدیر کل
سرآشپز
آشپز آماده
منشی ها
باربرها
پیشخدمت
پیک موتوری
ظرفشور

 

مسول غذا های بیرون بر با نظارت بر جعبه های بیرون بر مثل جعبه سیب زمینی 


10.تبلیغات رستوران

تبلیغات به دلایل مختلف حیاتی است. اول و مهمتر از همه، مشتریان احتمالی باید بتوانند اطلاعات پایه ای در مورد رستوران شما پیدا کنند. ثانیا، آنها باید احساس راحتی کنند تا غذا های جدید خود را امتحان کنند. در زیر چند راهنمایی برای ایجاد هیجان در اطراف رستوران خود وجود دارد:

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. ایجاد اشتراک فیس بوک، توییتر اینستاگرام تلگرام و نمایش مشخصات عمومی برای به اشتراک گذاشتن اخبار، عکس ها و چیزهای بی اهمیت در مورد رستوران خود. عکس ها و توضیحات باید با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنند. در نظر بگیرید شامل تصاویری از غذا یا فرآیندهای پشت صحنه برای جلب نظر مهمانان . اطمینان حاصل کنید که از عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید.تجهیزات فست فود

ساخت یک وب سایت جذاب. سایت شما باید به راحتی حرکت کند و طراحی باید نام تجاری شما را نشان دهد. شامل اطلاعات اولیه در مورد رستوران شما، از جمله آدرس، شماره تلفن، ساعت و منو.تجهیزات فست فود

ایجاد اپلیکیشن موبایل.ایجاد اپلیکیشن موبایل امروزه بسیار کارآمد میباشد.مشتریان شما از طریق این اپ به راحتی و با تخفیف ویژه میتوانند از غذاهای شما سفارش بدهند و استفاده کنند.

تبلیغات رستوران
تبلیغات رستوران

11.ایجاد یک فضای شاد و دوستانه

سعی کنید یک فضای بسیار عالی را برای مشتریان خود ایجاد کنید.

ایجاد فضای مناسب برای تمامی مشتریان به طوری که در خاطرشان ماندگار شود.

این فضا در ذهن آنها بماند و به دیگران نیز پیشنهاد دهند.

این موارد از ذهن مشتری بیرون نمیرود و ماندگار میماند.

این فضا را میتوان بصورت نوستالوژی طراحی کرد و یا میتوان بصورت خانوادگی و بسیار صمیم در نظر گرفت.

در آخر آریا استیل نوین با آرزوی موفقیت برای شما در امر رستورانداری کسب و کار عالی و سودمندی را برای شما آرزومند میباشد.گروه ما آماده تجهیز و راه اندازی فست فود و رستوران شما به صورت اصولی میباشد.

 

زمانی که شما رستوران خود را تاسیس کردید باید به فکر غذا های بیرون بر رستوران خود باشید . بنده به عنوان یک بلاگر فست فود و رستوران با تحقیق بسیار بر روی رستوران ها و شرکت هایی که به رستوران دار کمک میکنند تا رستوران خوبی داشته باشند , برای خرید انواع جعبه های برگر و جعبه برگر و جعبه سیب زمینی شرکت ایرانیان پک به شما معرفی میکنم . 



:: برچسب‌ها: جعبه برگر , جعبه همبرگر , خرید جعبه برگر , خرید جعبه همبرگر , ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 15 آذر 1399

کاسه مرغ یک قابلمه

کاسه مرغ یک قابلمه WONDER CHICKEN

کاسه های آنچیلادا مرغ یک قابلمه یک وعده غذایی ساده است که می توان آن را در یک قابلمه (یا تابه) تهیه کرد تا به راحتی تمیز شود. طعم آنچیلادای مرغ در نصف زمان است.

یک کاسه سفید پر از کاسه های یک Potch Wonder Chicken Enchilada با تابه در پس زمینه

کاسه های قابلمه مرغ آنچیلادا ساده و خوشمزه هستند. این یک وعده غذایی کامل است که می تواند در یک قابلمه (یا تابه) تهیه شود تا به راحتی تمیز شود.

سینه های خرد شده خرد شده و پیاز زرد در روغن زیتون تفت داده می شوند تا زمانی که طلایی شوند.

 

مرغ و برنج در یک تابه

 

برنج ، سس آنچیلادا ، روتل ، آب مرغ ، مغز ذرت و ادویه جات ترشی جات به مرغ اضافه می شوند و می جوشانند تا جایی که برنج تمام آب گوشت خوش طعم را خیس کند.

 

مواد آنچیلادا مرغ در یک تابه

 

لوبیا سیاه هم زده می شود. سپس ، همه چیز در پنیر خرد شده پوشیده می شود.

 

3 کلاژ تصویری که نشان دهنده کاسه مرغ Enchilada One Pot Wonder Chicken است

 

روی این کاسه های آنچیلادا فوق العاده خامه ترش ، گوجه فرنگی خرد شده و پیاز سبز خرد شده قرار داده شده است!



:: برچسب‌ها: برگر , جعبه برگر , فست فود , پیتزا , ساندویچ , ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 10 آذر 1399

سیب زمینی بو داده نمک و سرکه

سیب زمینی بو داده نمک و سرکه

سیب زمینی بو داده نمک و سرکه - طعم های نمکی و تارت نمک و چیپس سیب زمینی سرکه در نسخه سیب زمینی برشته سالم تر.

 

نمک و سرکه سیب زمینی تفت داده شده روی یک صفحه پخت

من ضعف در نمک و چیپس سرکه سیب زمینی دارم. من آنها را دوست دارم آنها بسیار نمک و ترش هستند و تقریباً هنگام نیش زدن به دهان ، صدای دهان شما را خرد می کنند. من معمولاً چیپس سیب زمینی را در فروشگاه مواد غذایی خریداری نمی کنم ، بنابراین اغلب آنها را ندارم. اما ، وقتی به یک فروشگاه فرعی می روم ، آنها یکی از چیزهای مورد علاقه من برای خرید هستند.

البته ، چیپس سیب زمینی سرخ شده و نمکی ، یک غذای فرعی خیلی سالم نیست. بنابراین ، فکر کردم که نسخه سالم تری ارائه خواهم کرد. تصمیم گرفتم سیب زمینی برشته شده نمک و سرکه را امتحان کنم. شدت آنها به اندازه چیپس سیب زمینی نیست ، اما هنوز هم آن طعم خوب نمکی و ترشی را فراهم می کنند. و ، از آنجا که آنها به جای سرخ شده در کمی روغن تفت داده می شوند ، آنها گزینه سالم تری هستند.

سیب زمینی های تشییع جنازه دسته کوچک

سیب زمینی های تشییع جنازه کوچک - تابه سیب زمینی پنیر AKA با روکش پوسته ذرت ، سیب زمینی مهمانی یا سیب زمینی گلدان - برای تهیه یک غذای مهم عالی کوچک شده است.

 

ظرف کاسرول پر از سیب زمینی پنیری با روکش فلان ذرت

 

این تابه سیب زمینی پنیر کاملاً خوشمزه است. پایه آن سیب زمینی های پنیر خامه ای است که با غلات پوسته ذرت کره که روی آنها پخته می شود ترد می شوند.

یک دستور سنتی سیب زمینی مراسم تشییع جنازه (سیب زمینی پاتلاک AKA یا سیب زمینی مهمانی) یک تن می کند. بنابراین یک غذای عالی است که می توانید در یک مراسم با افراد زیادی برگزار کنید ، مانند مراسم تشییع جنازه ، گلدان بزرگ یا مهمانی. 


نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 9 آذر 1399

سالاد مرغ بری با سس بذر خشخاش

 

سالاد مرغ بری با سس بذر خشخاش

سالاد مرغ توت با سس دانه خشخاش - کاهو ، توت فرنگی ، بلوبری ، تمشک ، مرغ و اسپند با سس خانگی دانه خشخاش

سالاد مرغ بری با ضماد دانه خشخاش در یک کاسه

سالاد توت فرنگی

این سالاد مرغ توت با دستور پخت دانه خشخاش همراه با انواع توت های تازه ، پروتئین و سبزیجات سالاد است. این یک ضماد شیرین ، خامه ای ، دانه خشخاش دارد که با شیرینی توت ها مخلوط می شود و طعم شگفت انگیزی دارد!

همه چیز در حدود 20 دقیقه جمع می شود.

طرز تهیه سالاد مرغ توت خشخاش

* توجه: کارت دستورالعمل قابل چاپ کامل در پایین این پست است.

  • روغن زیتون را به یک ماهیتابه با حرارت متوسط ​​تا زیاد اضافه کنید.
  • تکه های سینه مرغ و چاشنی گریل را اضافه کنید.
  • هم بزنید و بپزید تا مرغ پخته شود.

تکه های سینه مرغ در یک تابه با روغن زیتون و ادویه کباب پز

پانسمان بذر خشخاش خانگی

  • سس مایونز را به یک کاسه کوچک اضافه کنید.
  • شکر ، شیر ، سرکه سفید ، دانه خشخاش ، نمک و فلفل را اضافه کنید.
  • هم بزنید تا خوب ترکیب شود.

چرخاندن مایه کوکنار خانگی در یک کاسه

 

 

  • کاهو رومان خرد شده را به یک کاسه بزرگ سرو اضافه کنید.
  • توت فرنگی ، زغال اخته ، تمشک ، اسپند و مرغ پخته شده را اضافه کنید.
  • با پانسمان دانه خشخاش بپاشید.

یک کاسه مرغ ، اسپند ، توت فرنگی ، زغال اخته ، تمشک و کاهو با یک کاسه کوچک سس دانه های خشخاش

این دستورالعمل خواستار چاشنی کباب استیک برای چاشنی سینه مرغ است. می توانید از هر ادویه ادویه ای که دوست دارید استفاده کنید. من مخلوط ادویه استیک را دوست دارم زیرا معمولاً فلفل آسیاب شده ، نمک دریا ، سیر کم آب ، پیاز و چند ادویه جات دیگر دارد.

سالاد توت خشخاش با مرغ در یک کاسه

این دستور العمل های سالاد عالی دیگر را امتحان کنید

  • سالاد تاکو
  • سالاد نخود شیرین
  • سالاد ماکارونی انگور کلم بروکلی


:: برچسب‌ها: برگر , جعبه برگر , فست فود , پیتزا , ساندویچ , ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 5 آذر 1399

بهترین لازانیا کلاسیک

 

 

 

بهترین دستور العمل کلاسیک لازانیا - لازانیا خانگی پر از ماکارونی ، ریکوتا ، یک سس گوشت خانگی و تن پنیر. این بهترین دستور تهیه لازانیا در جهان است!

 

بهترین لازانیا کلاسیک ، تکه تکه شده در یک بشقاب آبی رنگ که روی آن پنیر قرار دارد

من بیش از یک سال است که روی این دستورالعمل لازانیا گوشت کار می کنم.

من تصمیم گرفتم بهترین دستورالعمل سنتی لازانیا را تهیه کنم. هر بار که آن را درست می کردم ، تغییرات کوچکی در اینجا و آنجا ایجاد می کردم تا اینکه فکر کردم درست است.

فکر کنم بالاخره میخ کردم!

 

طرز تهیه لازانیا:

  • سس گوشت را درست کنید
  • مخلوط پنیر ریکوتا درست کنید
  • ماکارونی را بجوشانید
  • لازانیا را جمع کنید
  • پخت
  • سرد
  • لذت بردن

 

بهترین لازانیا خانگی که روی بشقاب برش خورده است

نحوه لایه برداری لازانیا:

  • یک لایه نازک سس ماکارونی را در کف ظرف پهن کنید
  • یک لایه رشته رشته پخته شده لازانیا درست کنید
  • یک لایه از مخلوط پنیر ریکوتا پخش کنید
  • یک لایه یکنواخت سس گوشت پخش کنید
  • آن لایه ها را دو بار تکرار کنید
  • روی آن را با یک لایه نهایی رشته فرنگی ، سس ، موزارلا و پنیر پارمزان پر کنید .

 

طرز پخت لازانیا:

  • ظرف پخت را با فویل آلومینیوم بپوشانید
  • در دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 45 دقیقه بپزید
  • فویل را برداشته و 15 دقیقه دیگر بپزید
  • بگذارید لازانیا حداقل 15 دقیقه قبل از برش استراحت کند

 

ظرف کاسرول از بهترین دستورالعمل لازانیا

  • پنیر خامه ای Pinwheels ایتالیایی از Easy Recipes آماندا
  • سالاد با سیر خانگی و وینگرت گیاهی
  • سالاد کلم بروکلی گوجه فرنگی Zesty - از Inspire a Creation
  • نان سیر خانگی - از طرز تهیه قلع خوراکی

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

  • بهترین دستور العمل کلاسیک گوشت گوشت
  • بهترین دستور العمل کلاسیک چیلی
  • بهترین دستور غذای کلاسیک نان موز

 



:: برچسب‌ها: برگر, ساندویچ, فست فود, پیتزا, رستوران,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1399

سینه مرغ پر شده گوآکامول

 

 

سینه مرغ پر شده گوآکامول

سینه مرغ شکم پر گوآکامول قطعات نازکی از مرغ است که در گوآکامول غرق شده است. غلت خوردن روکش شده در آرد سوخاری Panko و پخته شده

 

سینه مرغ شکم پر گوآکامول بریده شده در یک بشقاب سفید

من کاملا عاشق گوآکامول هستم! به خودی خود ، گوآكامول هنگام خوردن در حد متوسط ​​واقعاً سالم است. مشکل این است که اغلب به مقدار زیاد همراه با انبوهی از تراشه های تورتیلا سرخ شده خورده می شود.

من تصمیم گرفتم چیپس ها را ریز کنم و از گوآکامول استفاده کنم تا این غذای سالم ، سینه مرغ شکم پر گوآکامول را درست کنم.

 

سینه های مرغ نازک و صاف کوبیده می شوند. یک لایه نازک گوآکامول به هر قطعه پخش می شود. مرغ رول می شود و با خلال دندان محکم می شود. سپس ، مرغ شکم پر را در یک مخلوط آرد سوخاری پانکو پوشانده و پوشش می دهیم. و پخته شده

نتیجه این کار یک قطعه مرغ لطیف و آبدار با بیرون ترد و مرکز پر از گوآکامول خامه ای است. یام

4 کولاژ تصویری ساخت سینه مرغ پر شده گوآکامول

مسلماً تهیه این مرغ مدتی طول می کشد. هیچ یک از مراحل دشوار نیست ، فقط کمی وقت گیر است. شخصاً فکر می کنم کاملاً ارزشش را دارد.

 



:: برچسب‌ها: برگر,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.