چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


معرفی صنف فست فود و رستوران

امروزه یکی از دغدغه های صاحبان فست فود و رستوران ارتباط گیری با اصناف و بهره مندی از مزایای این همکاری است. اما متاسفانه به دلیل نبود یک بانک اطلاعاتی منسجم در این زمینه یافتن اطلاعات تماس یا این موضوع که کسب و کار ما زیرمجموعه کدام اتحادیه قرار می گیرد، با دشواری رو به رو است. در مطلب زیر سعی داریم تمامی اصناف فعال در زمینه مواد غذایی، رستوران، فست فود و… را به شما معرفی کنیم. 

در ادامه ی مطلب ، قصد داریم  صنف فست فود و رستوران را به شما معرفی می کنیم.

image40999

اتحادیه اغذیه فروشان

اگر صاحب یک اغذیه فروشی کوچک یا فلافلی هستید اما به فکر توسعه کسب و کار خود می باشید، می توانید با این اتحادیه همکاری کنید. صنف اغذیه فروشان در خیابان فلسطین جنوبی، کوچه محتشم پلاک 7 واقع شده وبرای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اینترنتی این صنف به آدرس aghzieh.ir مراجعه کنید.

مطلب مرتبط به این موضوع : مراحل قانونی و کسب جواز رستوران

اتحادیه آب میوه، بستنی و کافی شاپ

برای ثبت کسب کار خود دراین اتحادیه نیاز است تا برخی از ضوابط اماکن را رعایت کنید. به عنوان مثال حداقل متراژ مورد نیاز برای بستنی، آبمیوه بستنی و کافی شاپ به ترتیب عبارت اند از: 12، 14 و 20. یا برای نام و برند خود نباید از اسم های بیگانه یا مخالف شئون اسلامی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس coffeeeshop.ir مراجعه کنید. این مجموعه در میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی نبش فرصت پلاک 1048 واقع شده است. 

%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%87 %D8%A2%D8%A8 %D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87%D8%8C %D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C %D9%88 %DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C %D8%B4%D8%A7%D9%BE

اتحادیه چلوکباب خورش

بسیاری از رستوران ها و کترینگ ها به طور تخصصی به تولید غذاهای کلاسیک نظیر انواع خورشت و کباب می پردازند. مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت دارند برای ثبت صنفی کسب و کار خود می توانند به صنف کباب و خورشت به آدرس تهران، مطهری (تخت طاووس)، خ. ترکمنستان، پ. 2، واحد 1 مراجعه کنند. این نکته نیز قابل تامل است که برخی از مشتریان رستوران ها علاوه بر مجوز کسب و مجوز های بهداشتی، عضو اتحادیه بودن شما را به عنوان نوعی اعتبار و معیاری برای قابل اعتماد بودن قیمت ها می انگارند.

%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%87 %DA%86%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%A8%D8%A7%D8%A8 %D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%B4

%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%B4 %D9%82%DB%8C%D9%85%D9%87 %D8%A2%D9%84%D9%88

اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس

در تاریخچه این اتحادیه آمده است: اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران در سال 1332 خورشیدی تاسیس و به‌طور رسمی آغاز به کار کرد. این اتحادیه در طول 55 سال گذشته با تلاش و همت همه افرادی که در این مجموعه به‌عنوان خدمتگزار حضور داشته‌اند به‌دنبال برطرف کردن نیازهای اعضاء بوده و تلاش کرده تا هر روز با کوشش هرچه بیشتر راه را برای برطرف کردن مشکلات اعضاء، هموارتر کند.

اتحادیه از بدو شروع به کار تاکنون در زمینه تشکیل پرونده متقاضیان پروانه کسب و صدور پروانه کسب در رسته‌های زیر در شهر تهران انجام وظیفه کرده و می‌کند. این اتحادیه در تهران – خیابان طالقانی – بین فلسطین و وصال – خیابان فریمان – پلاک 27 – طبقه 1 واقع شده و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این صنف به آدرس http://www.rst-teh.ir مراجعه کنید

TehRestaurantImage 3102

منبع : ایرانیان پک چاپ و بسته و بندی 



:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 3 بهمن 1400

بسته بندی با کاغذ ذرت

امروزه بسیاری از صنایع مرتبط با چوب و کاغذ برای تامین مواد اولیه با مشکل رو به رو هستند. پسماند مواد زراعی برای بسیاری از صنایع آلترناتیو خوبی به حساب می آیند زیرا علاوه بر این که رویش، برداشت و مصرف آنها تخریب های زیست محیطی کمتری به بار می آورد در مقایسه با چوب امتیازات منحصر به فردی دارند. در حال حاضر بخش اعظم صنایع چوب و کاغذ در منطقه شمال کشور واقع شده اند؛ این موضوع، افزایش میزان تقاضا برای برداشت چوب و متعاقب آن تخریب عرصه‌های جنگلی را در پی دارد.

rsw 600h 600

استفاده از کاغذ ذرت به جای کاغذ چوب می تواند در حفظ محیط زیست کمک کننده باشد.

مزایای استفاده از پسماند

مهمترين پسماندهاي کشاورزي مستعد براي استفاده در صنايع چوب و کاغذ عبارت اند از باگاس، کاه غلات، کلزا که مهم ترین آن ها ساقه ذرت می باشد. یکی از امتیازات استفاده از پسماند ذراعی در صنایع مختلف از جمله بسته بندی، در دسترس بودن آن در بسیاری از نقاط کشور است. 

به عنوان مثال گیاه ذرت در حال حاضر در بسیاری از نواحی زراعی ایران یافت می شود و از محصولاتی است که پسماند زیادی دارد. از این رو ما با استفاده از کاغذ ذرت برای بسته بندی به حفظ محیط زیست کمک خواهیم کرد.

Corn paper

پسماند های ذراعی همچون ساقه ذرت قیمت تمام شده کالای نهایی را به مراتب پایین می آورند. علت آن می تواند حجم بالای پسماند ذراعی باشد که بر اساس مطالعات سازمان جهاد کشاورزی سالانه چیز حدود 5.2 میلیون تن برجای می ماند. با این حال چالش هایی از جمله خشک کردن ، حذف زوائد مثل اسفنج داخل ساقه و مواردی از این دست فعلا حل نشده باقی مانده است.

البته با توجه به روی کرد جدید صنایع کاغذی می توان انتظار داشت در سال های پیش رو این معضلات نیز به مرور برطرف شوند. صنایع بسته بندی نیز از این پیشرفت ها غافل نبوده اند لذا کاغذ ذرت در تولید جعبه و پاکت به تازگی کاربرد فراوان یافته اند به عنوان مثال در تولید جعبه وافل می توان از این نوع مقوا بهره برد. 



:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 2 بهمن 1400

بسته بندی
این روزها صنعت بسته بندی نیز همچون صنعت لباس دائما تحت تاثیر مد قرار می گیرد و طرح های سال گذشته برای مشتریان در سال جدید جذابیت خود را از دست می دهد.در متن زیربا تعدادی از طرح هایی را که احتمالا در طراحی جدید بسته بندی های سال جدید میلادی نخواهیم دید آشنا خواهید شد. 

بسته بندی همچون صنعت لباس دائما تحت تاثیر مد قرار می گیرد.

Shaw Shaw Party Pizza 22.26 1920x1439 1

طرح های شلوغ و متضاد

تولید کنندگان معمولا تحت فشار مشتری این موضوع را قبول می کنند تا از اشکال و رنگ های مختلف در طراحی استفاده کنند. این کار باعث می شود طرح اصلی کار به چشم نیاید و از طرح اختصاصی منحرف شود. در سال جدید شاهد این موضوع خواهیم بود که یک طرح اختصاصی در یک بستر یکرنگ و با تم مشخص در بیشتربسته بندی ها به کار رفته شود. کمپانی های بزرگ همچون نایک و ادیداس اخیرا در مناسبت های مختلف، مثلا در حراجی های آخر فصل این شیوه را اتخاذ می کنند. با چند مورد از طرح های جدید آشنا شوید.

 به جای استفاده از لغات فراوان می توانید یک جمله را با فونت خوانا و با پیام مشخص روی یک فضای طیف بندی شده یک رنگ طراحی کنید.جمله باید چشمان نظر مشتری را به خود جذب کند.

.بسته بندی هایی که به جای رنگین کمانی بودن یک رنگ مشخص داشته باشند به گونه ای که فارغ از طرح و اندازه آن وقتی در ویترین قرار می گیرند به چشم بیایند.
می توانید به صورت سایه از رنگ های متداول بهره ببرید تا تم اصلی کار خسته کننده نباشد و نسبت به طرح هایی عمومی متمایز به نظر برسد.

حذف بخش های اضافی

بارها با این صحنه مواجه شده اید که برای برداشتن محصول از داخل بسته بندی چند مدل جعبه را باز می کنید و تمام شوق شما برای دیدن سفارشتان از بین می رود! بهترین مثال برای آن فلش مموری ها یا چیزهای کوچک هستند که از فروشگاه های اینترنتی خریداری میکنید. زدودن بسته بندی های زائد علاوه بر این که فرآیند بازیافت را راحت تر می کند برای مشتری خوشایند تر است. جدای از آن بسته بندی های جدید به سمت استفاده از پلاستیک و مقوا در کنار هم سوق یافته اند و خصوصا در صنایع غذایی با استقبال بیشتری از سوی مشتری و صاحبان کسب و کار مواجه شده است.

open pizza box packaging mockup 196070 348

طرح های خیره کننده و سفارشی

این طرح ها ابتدائا در بطری های نوشیدنی به کار گرفته شدند و بازخورد خوبی نیز دریافت کردند، اما امروزه در تمامی صنایع می توان با خلاقیت طرح های بدیعی را به کار گرفت. اگر میخواهید جایگاه خود را در بین رقبا حفظ کرده و ارتقا دهید، نباید از پیشرفت های صنایع مرتبط با کسب و کار خود غافل بمانید،قطعا بسته بندی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

استفاده از طراحی جدید بسته بندی برای محصولات باعث میشود شما همگام با مد روز در حرکت باشید و پیشرفت کنید.




نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : پنج شنبه 30 دی 1400

بسته بندی و ترکیب رنگ ها

هیچ شکی در این مورد وجود ندارد که رنگ تاثیر جدی ای برانتخاب مشتریان خواهد گذاشت و احتمالا با نگاه به هر گوشه ای در طراحی لوگو شرکت های مطرح این نکته را شاهد بوده اید. به عنوان مثال شرکت یو پی اس آمریکا در طراحی لوگو اش از رنگ های قهوه ای و زرد بهره برده است که در روانشناسی رنگ ها نشانه صداقت و خوشبینی است. یا لوگو مک دونالد که رنگ زرد و قرمز آن باعث افزایش اشتهای مشتریان می شود.

شما نیز می توانید با انتخاب رنگ متناسب با محصول برای بسته بندی مشتریان بیشتری را به خرید کالای خود ترغیب کنید.

Color psychology

رنگ ها چه معنایی دارند؟

تعدادی از رنگ های محبوب و مورد استفاده صنایع بزرگ عبارت اند از:زرد، آبی، سبز،قرمز و نارنجی. این رنگ ها مطابق با کالای تولید شده می توانند به طرز جالبی مشتری را جذب نمایند.در این جا با پیام هرکدام از رنگها برای مشتری در مورد کالای داخل بسته بندی بیشتر آشنا می شویم. 

قرمز:

این رنگ یکی از پرکاربرد ترین ها در صنعت بسته بندی است زیرا مشتری به خوبی با این رنگ ارتباط برقرار می کند و آن را از سایر بسته بندی ها متمایز می کند.این رنگ به عنوان نماد اشتها، علاقه و تعدادی دیگر از احساسات شناخته می شود. همچنین مشتری معمولا محصول قرار گرفته در یک بسته بندی قرمز را تازه و اگر غذا باشد خوب پخته شده قلمداد می کند. استفاده از رنگ قرمز در ترکیب رنگ ها ی بسته بندی غذا بسیار رایج است.

red

زرد:

این رنگ از سویی به عنوان نماد خوشحالی،شادابی، خوشبینی و تمامی احساسات خوب شناخته می شود.تحقیقات نشان می دهد وقتی رنگ زرد می بینید،مغز شما سروتین ترشح می کند که هرمون شادی است. بهتر است در انتخاب ترکیب رنگ ها برای بسته بندی هایتان به دقت عمل کنید و از رنگ هایی اسنفاده کنید که احساس خیلی خوبی را در ذهن مخاطبانتان ایجاد کند.

yellow burger

سبز:

این رنگ بیشتر از قبل برای مشتریان به عنوان نماد سلامتی شناخته می شود که البته برای آن ها مهم است. در بسته بندی ها و محصولات سازگار با طبیعت نیز معمولا از این رنگ استفاده می شود.

green

نارنجی:

رنگ نارنجی هم تقریبا ویژگی های رنگ قرمز را دارد و انرژی بالایی به مشتری انتقال می دهد.برای بسته بندی مرکبات و میوه ها معمولا از این رنگ بهره می برند.

orange

آبی:

کماکان به عنوان نماد آرامش شناخته می شود و برخلاف رنگ قرمز و نارنجی اشتها را سرکوب می کند! معمولا برای بسته بندی شیرینی جات یا محصولات مرتبط با کودکان از این رنگ استفاده می کنند.

همان طور که اشاره شد استفاده مناسب از ترکیب رنگ ها در بسته بندی ها تاثیر عجیبی بر ذائقه مشتریان می گذارد بنابراین هنگام طراحی جعبه یا هرنوع بسته بندی دیگر حتما زمانی را برای فکر کردن در مورد رنگ آن اختصاص دهید.

blue

collourfull packaging

collourfull packaging1

collourfull packaging12

collourfull packaging5

collourfull packaging13



:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 29 دی 1400

مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک

شاید در مورد این مسئله شکی نباشد که به موازات آشنایی بیشتر مشتریان با خرید آنلاین، شرکت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در حال پیشرفت و گسترش هستند. با این حال برای بیشتر این کمپانی ها بسته بندی تبدیل به یک دغدغه شده است. با داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه مشکلات چاپ و بسته بندی برای کسب و کار های آنلاین، می توانید با دقت بیشتر در این زمینه تصمیم گیری کنید.

بزرگترین مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک

برای بیزینس های الکترونیک، بسته بندی باید به گونه ای طراحی شود تا مشتری را مجبور به خرید کنید! در غیر این صورت هر گونه هزینه ای در این زمینه هدر رفت خواهد بود.ممکن است هزینه زیادی را صرف جنس بسته بندی کنید در حالی که هیچ تاثیری روی انتخاب مشتری نداشته باشد. بنابراین انتخاب یک جنس مقوا مناسب و به صرفه برای بسته بندی بسیار مهم است.

cti 08

در بسیاری از انبارهای فروشگاه اینترنتی فضای مناسبی در قفسه ها برای جعبه ها تعبیه نشده است. این کار باعث بهم خوردن شکل جعبه می شود که هنگام تحویل به مشتری شکل مناسبی ندارد و البته به این موضوع اهمیت نمی دهند.نکته دیگر استفاده از نوعی بسته بندی است که با هوا پرشده است و اصطلاحا به آن بسته بندی تاول دار می گویند. این نوع از بسته بندی نیز در کسب و کار اینترنتی هزینه اضافی تلقی می شود.

صرفه جویی در هزینه ها

گرچه بسته بندی و سالم رسیدن کالا برای مشتری دارای اهمیت است اما اگر همچنان به دنبال کاهش هزینه ها هستید می توانید نکات زیر را به کار ببندیدشما می توانید برای بسته بندی تان متریال کمتری به کار ببرید. این گزینه شامل کاهش هزینه های چاپ و استفاده کمتر از مواردی مثل چسب می باشد. برای این کار می توانید از جعبه هایی که به راحتی قابل چفت هستند استفاده کنید.

cost reduction

نکته دیگر برای کاهش هزینه ها و کاهش مشکلات بسته بندی راه اندازی یک خط بسته بندی در کنار خط تولید یا انبار می باشد که به لحاظ وقت و هزینه معقول تر به نظر می‌رسد.همان طور که اشاره شد بسیاری از شرکت ها به دنبال گسترش فروش اینترنتی و ورود به کسب و کار آنلاین هستند که رستوران ها و فست فود ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این صورت بهترین انتخاب شما می تواند همکاری با شرکت های پکیج و بسته بندی باشد و مجموعه ایرانیان پک می تواند تمامی نیاز های شما را در این زمینه تامین نماید.

packaging 1

packaging1

packaging2

packaging3



:: برچسب‌ها: بسته بندی ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 29 دی 1400

جعبه دیزی
 دیزی را عمدتاً به داخل ظروف مسی و ظروف سفالی سرو می کنند و امکان ارسال به صورت بیرون بر هم وجود دارد. استفاده از ظرف های سفالی و مسی در سرو دیزی باعث می شود بسته غذا وزن زیادی داشته باشد. به همین خاطر بهترین گزینه ای که برای جعبه دیزی وجود دارد جعبه کارتنی است. جعبه کارتنی بخاطر استحکام خوبی که دارد برای غذای سنگینی مثل دیزی کاملا مناسب است.

در جعبه دیزی می توان در کنار قسمتی که دیزی قرار می گیرد قسمت هایی برای قرار دادن ادویه و نان و نارنج و… نیز تعبیه کرد. به طور کل جعبه دیزی از دسته جعبه های اختصاصی است. بهترین ورقی که برای ساخت جعبه دیزی مناسب است، ورق ایفلوت کارتن سه لایه است. چاپ روی جعبه دیزی از 1 رنگ تا 8 رنگ امکان پذیر است.

%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87 %D8%AF%DB%8C%D8%B2%DB%8C

آبگوشت و دیزی، غذایی برای تمامی فصول!

این روزها که در آستانه فصل زمستان قرار داریم، غذاهای سنتی ما ایرانیان مثل آبگوشت طرفداران بیشتری پیدا می کند و در سفره های رنگین بیشتر به چشم می خورد. این غذا متاسفانه مدتی در هجوم غذاهای خارجی به حاشیه رفت اما امروز بسیاری از مراکز تهیه غذا در کنار غذاهای متنوع شان  دیزی را به منو اضافه کرده اند. بنابر این شما می توانید با خیال راحت مهمان خارجی خود را به یکی از رستوران های خوب شهر ببرید و از آنها با این غذا پذیرایی کنید.

غذاهای ایرانی علاوه برخوشمزه بودن ویژگی منحصر به فرد دیگری نیز دارند، و این ویژگی میزان کالری و مواد مغذی به کار رفته درهرغذا است که متناسب با فصل های سال بدن انسان را برای آن مقطع از سال آماده می کند. آبگوشت اما تمام این ویژگی های خوب را در خود دارد و همچنین برای یک روز کاری انرژی مورد نیاز شما را فراهم می کند.

abgoosht be v gerdoo markazi3

در این مطلب نگاهی داریم به تاریخچه این غذا و سایر مطالب مربوط به آن.

تاریخچه دیزی

این غذا معمولا در ظروف سفالی و سنگی پخته می شده است و علت نام گذاری آن نیزهمان ظرف سنگی است که غذا در آن پخته می شده و دیزی نام داشته است. معمولا توسط یک جا نشینان پخته می شده و به خاطر رنگ و بوی مطبوعش به آرامی در سفره بیشتر ایرانیان جا باز کرده است.اما به علت پخته شدن در ظروف سنگی خواص به مراتب بیشتری نسبت به آبگوشت پخته شده در ظروف تفلون دارد که یکی از این خواص آزاد کردن آهن بیشتر در بدن است و اصلا دیزی سنگی نامیده می شود.

%D8%B7%D8%B1%D8%B2 %D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87 %D8%AF%DB%8C%D8%B2%DB%8C %D8%A7%D8%B5%DB%8C%D9%84 %D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C

فواید دیزی

برای دانستن فواید دیزی ابتدا باید ترکیبات رنگارنگ به کار رفته در این غذا را بررسی کنیم که عبارت اند از: نخود، گوجه، سیب زمینی، لیمو عمانی، لوبیای سفید، ادویه جات و البته گوشت تازه گوسفندی! نخود دارای مقادیر زیادی آهن است که برای سلامت پوست و تقویت سیستم دفاعی بدن موثر است.

گوجه فرنگی نیز سرشار از آنتی اکسیدان است که با پخته شدن حتی افزایش می یابد. لیمو عمانی علاوه بر طعم خوبی که به غذا می دهد برای جذب چربی گوشت به این ترکیب اضافه می شود و بهتر است آن را نخورید. و از همه مهمتر گوشت تازه گوسفندی دارای پروتئین آهن و سایر مواد معدنی مورد نیاز بدن است.

%D8%AF%DB%8C%D8%B2%DB%8C 1

دیزی و دنبه: مفید یا مضر؟

برخی از رستوران ها برای بهتر شدن طعم دیزی از دنبه استفاده می کنند، دنبه برای برخی از افراد مفید است اما برای کسانی که چربی و کلسترول دارند خوب نیست، گرچه دنبه به طور کل چربی های اضافه جمع شده در انتهای بدن گوسفند است و در طب سنتی به عنوان چربی مفید شناخته می شود. به طور کل اگر در زندگی روزمره فردی پرکار هستید برای شما آبگوشت با دنبه را توصیه می کنیم در غیر این صورت این غذا را کم چرب مصرف کنید. البته نمیشود منکر طعم لذیذ و دوست داشتنیِ دنبه در دیزی شد !

برای سرو و مصرف دیزی می توانید از ظروف سفالی استفاده کنید و در کنار آن از ترشیجات و سبزی یا پیاز استفاده کنید اما از لبنیات چون ماست یا دوغ استفاده نکنید چون خواص این غذا از جمله آهن آن را کم می کند.از آن جایی که این غذا سنگین است سعی کنید بلافاصله بعد از خوردن نخوابید زیرا هضم آن را با مشکل رو به رو می سازد.

%D8%AF%DB%8C%D8%B2%DB%8C 6

%D8%AF%DB%8C%D8%B2%DB%8C 4

%D8%AF%DB%8C%D8%B2%DB%8C 3



:: برچسب‌ها: بسته بندی ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 29 دی 1400

معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020

برای بسته بندی محصولات خود چه معیار هایی را در نظر می گیرید؟

 

در اولین جلسه ای که صنایع بسته بندی با مشتریان احتمالی خود برگزار می کنند شاید این سوال به عنوان اولین مطلب مورد بحث قرار می گیرد. پاسخ ها همچون واکنش ها متفاوت خواهند بود، ممکن است با یک دستپاچگی رو به رو شوید یا با اعتماد به نفس کامل به این سوال پاسخ دهند. یا شاید از شما بپرسند سوال خود را دوباره تکرار کنید! 

fast food packaging

بسته بندی ، یک عامل مهم در جذب مشتری!

در سالهای گذشته یک جعبه آی پاد را به شما نشان می دادند و می گفتند مبنای ما برای کیفیت این نوع بسته بندی خواهد بود. بعد این نکته را توضیح می دادند که برای رسیدن به این کیفیت باید مبلغ مشخصی هزینه کنید و البته محصول ما دقیقا شبیه به این جعبه نخواهد شد. مدتی بعد بعد از ورود جعبه های هندزفری بلوتوثی به بازار، بسیاری از تولید کنندگان محصولات دیجیتال خواهان تولید این نوع جعبه با پلاستیک شفاف بودند.

در مورد فست فود و رستوران نیز همین ماجرا تکرار شد، با ورود صنایع بسته بندی های مقوایی و کاغذی، ظروف غذای پلاستیکی تعداد زیادی از طرفداران خود را از دست دادند. بسته بندی برای هر محصولی باید چشمگیر باشد، شما را در نگاه اول جذب کند، این اشتیاق را در شما ایجاد کند که آن را لمس کنید و با آن ارتباط برقرار کنید.

%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87 %D9%81%D8%B3%D8%AA %D9%81%D9%88%D8%AF

نیاز یا خواسته؛ اولویت با کدام است؟

 

اما فراموش نکنید فارغ از این که خواست شما استفاده از چه نوع محصولی هستید، کارفرما باید تشخیص دهد شما برای بسته بندی محصول تان چه می خواهید و حتی فراتر از آن، چه چیزی نیاز دارید؟تا به اینجا مشخص شد باید بین نیاز و خواسته مشتری تفکیک قائل شد، بنابراین برای تشخیص این مطلب که خواسته مشتریان چیست، بهتراست به طور مشخص صنایع بسته بندی دربازار مربوطه تحقیق کند تا مشتری پسند ترین محصولات را انتخاب کنیم. 

صحبت در مورد اهداف و وِیژگی های اصلی محصول به این تحقیق کمک خواهد کرد، گرچه نباید خیلی درگیراین موضوع شد زیرا زمان بر است.

مجموعه ایرانیان پک با تکیه بر تجربه همکاری با برند های مطرح فست فود و رستوران این توان را دارد تمامی نیاز های شما درزمینه بسته بندی و جعبه تامین نماید. برای آشنایی بیشتر با محصولاتمان شما را به بازدید از سایر صفحات این مجموعه دعوت می کنیم.



:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 27 دی 1400

آشنایی با غذاهای ترکیه ای

 

کشور ترکیه علاوه بر توریستی بودن شهرت های جهانی دیگری نیزدارد، یکی از ویژگی های آن غذاهای معروفی است که کیفیت خوب و طعم مطبوعشان طرفداران بسیاری یافته است. این مهارت آشپزی که در در دوران امپراطوری عثمانی به اوج می رسد مرهون عوامل دیگر نیز بوده که عبارت اند از: جغرافیای خاص منطقه آناتولی، مهاجر پذیر بودن و در نتیجه تحت تاثیر بودن به لحاظ فرهنگی و قرار گرفتن در مجاورت اروپا که بر غذاهای این کشور اثرگذار بوده است. در متن زیر به بررسی تعدادی از این غذاهای رنگارنگ خواهیم پرداخت.

meat doner cook 140725 984

دونر کباب

یکی از محبوب ترین غذاهای ترکیه ای است که در کشور های دیگر همچون آلمان نیز طرفداران بسیاری یافته است و از 1970 توسط مهاجران ترک در این کشورمعرفی شده است. جالب است بدانید امروزه بیش از 15000 فست فود در آلمان نزدیک به 400 تن از این غذا را روزانه به فروش می رسانند.

این غذا که این روزها در کشور ما نیز با استقبال رو به رو شده است، تکه های گوشت به صورت فیله است که روی هم چیده می شوند و به صورت عمودی در معرض آتش قرارمی گیرند، سپس لایه لایه گوشت را برش می دهند و روی سطح فر با فلفل دلمه ای، پیاز و قارچ ترکیب می شوند.

original burek finedininglovers serbia

بورک

یکی از بهترین و لذیذترین میان وعده ها در دنیا به حساب می آید که در خمیر یوفکا پخته می شود و برای مواد داخل آن از اسفناج،پنیر،سیب زمینی وگوشت استفاده می کنند و برای طعم دهی به آن از ادویه جاتی نظیر نمک، فلفل،زیره و …بهره می برند. برای تهیه آن خمیر یوفکا را به صورت دو لایه و مثلثی آماده کرده و مواد را درون آن می ریزند، سپس به صورت لقمه درآورده و در روغن سرخ می کنند. برای بهتر شدن شکل ظاهری آن می توانید از زرده تخم مرغ و کنجد استفاده کنید.

سیب زمینی تنوری یا کمپیر

برای تهیه این غذا که به راحتی درمنزل و با استفاده از فر یا مایکروویو نیز قابل پخت است، ابتدا سیب زمینی بزرگی را به مدت بیست دقیقه در آب می جوشانند، از وسط برش داده و داخل آن را خالی می کنند. سپس مواد دلخواهی که اصلی ترین ترکیبات آن گوشت،کره، شوید و نمک و فلفل است داخل سیب زمینی خالی شده میریزند، آن را با فویل می پوشانند و در فر قرار می دهند. این ترکیبات را می توانید به دلخواه خود با ذرت، پنیر و … خوشمزه تر کنید.

sweet potato skins

اسکندر کباب

اسکندر کباب یکی از غذاهای ترکیه ای بومی است. برای تجربه بهترین طعم این کباب بهتر است به بورسا در ترکیه سفر کنید، چون این غذا برای اولین بار در قرن هفده میلادی توسط افندی اسکندر در مرز بورسا و سوریه ابداع شد. البته می توانید از طعم مطبوع آن در سایر شهر های ترکیه نیز لذت ببرید و نهایتا اگر این امکان هم فراهم نبود، به راحتی در منزل تهیه کنید.

این غذا به دلیل برش های لایه ای گوشت تا حدودی شبیه دونر است با این تفاوت که با گوجه و رب تفت داده می شود. بعد از تفت گوشت آن را روی تکه ای نان قرار داده و با ماست میل کنید.

iskender kebap

غذاهای ترکیه ای امروزه در کشور ما نیز با اقبال روبه رو شده است و در بسیاری از فست فود ها به صورت تخصصی یا در کنار غذاهای دیگر منو سر می شوند بنابر این استفاده از بسته بندی های متناسب با این غذاها بر کسی پوشیده نیست. مجموعه ایرانیان پک با تکیه بر توان فنی و تجربه همکاری با برند های معتبر فست فود و رستوران این امکان را دارد تا همه نیاز های شما در این زمینه را تامین نماید.

de

borek

kumpir

 

 


:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 27 دی 1400

پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟

بسیاری از مردم این گونه فکر می کنند که بیشتر شرکت های فعال در این زمینه کم و بیش محصولات مشابه عرضه می کنند. البته موضوع متن ما این نیست، بلکه در نظر داریم سوالاتی را مطرح کنیم که شما می توانید قبل از بستن قرارداد با یک شرکت بسته بندی از آنان بپرسید بنابراین پنج سوال حیاتی در این زمینه را مرور می کنیم.

برای محصولات خود از چه مواد اولیه ای و با چه کیفیتی استفاده می کنید؟

بسیاری از مشتریان فکر می کنند استفاده از یک جعبه و پکیج ارزان برای راه افتادن کارشان کافی است و به سایر مسائل مربوط به آن فکر نمی کنند. به شما پیشنهاد می کنیم از با کیفیت ترین بسته بندی های موجود در بازار استفاده کنید، برای این کار سراغ جدید ترین مواد اولیه موجود در بازار بروید و از این بابت ترسی نداشته باشید، هر چه قدر برای کیفیت محصول هزینه کنید کم است.

آخرین محصول شما چه قابلیت هایی دارد؟

هنگام بستن قرارداد با یک شرکت بسته بندی اطلاعات لازم را درمورد ظرفیت خط تولیدشان کسب کنید.این اطلاعات در آینده نیز به کارتان خواهد آمد و می توانید بفهمید برای گسترش کسب و کارتان می توانید روی آن ها حساب کنید یا خیر.ممکن است یک شرکت نیرو و امکانات لازم برای تامین نیاز های فعلی شما را داشته باشد اما در آینده خیر.

default

شرکت شما برای چه مدت زمانی دراین زمینه فعالیت دارد؟

پنهان کردن این مطلب که یک شرکت برای مدت کوتاهی فعالیت دارد کار دشواری است. مدت زمان فعالیت یک شرکت که نشان از تجربه ودانش بیشتردارد این امکان را به شما می دهد تا اهداف خود را به راحتی محقق کنید و حتی کیفیت محصول مورد نظرتان را ارتقا دهید.همچنین وقتی شرکتی مدت زمان طولانی تری فعال بوده است می تواند این اطمینان را به شما بدهد که برای مدت بیشتری دوام خواهد آورد و برای همکاری های بیشتر می توانید برنامه ریزی کنید.

چه ضمانتی برای تحویل به موقع سفارشات وجود دارد؟

قبل از بستن قرارداد با یک کمپانی پکیجینگ باید خیال خود را از بابت زمان تحویل گرفتن محصول آسوده کنید. صراحتا بپرسید چه تضمینی برای تحویل سفارشات در مهلت تعیین شده می دهند، اگر با قطعیت جواب ندادند بهتر است با شرکت دیگری همکاری کنید.

آیا پاسخگوی مشکلات مشتری خواهید بود؟

درصورتی که کار به درستی پیش نرود، شما باید نسبت به پیگیری و حل مشکل از سوی تولید کننده آسوده خاطر باشید و درکوتاه ترین زمان ممکن به تماس تلفنی یا سایر مکاتبات مشتری پاسخ داده خواهد شد. مجموعه ایرانیان پک با تکیه بر تیم متخصص طراحی و بروزترین دستگاه های صنعت چاپ این امکان را دارد تا همه نیاز های شما در زیمنه طراحی و چاپ محصولات بسته بندی پوشش دهد. شما را به بازدید از سایر صفحات این تارنما برای آشنایی بیشتر با محصولاتمان دعوت می کنیم.



:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 27 دی 1400

13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم

 

 

زندگی در پلاستیک قطعاً خارق العاده نیست و همه ما این را می دانیم. با ممنوعیت های خرید پلاستیکی که ممنوعیت خرید آنها را در سراسر جهان مشاهده می کنید ، شاپینگ بگ های ایرانیان پک و کیف های خرید بوم خوب قدیمی بزرگتر ، بهتر و جسورتر می شوند.

کیف های خرید بوم و کیف های پارچه ای بوم به عنوان لوازم جانبی شیک ، پوشیدنی و شیک جدید نیستند. برعکس ، آنها در حال حاضر بسیار خشمگین می شوند ، زیرا جمله ای حتی قدرتمندتر از کیف پول های طراح لوکس را منتقل می کنند.

آنها نه در مورد پول بلکه ذهن آگاهی ، اخلاق ، تعلق ، دسترسی و فرهنگ صحبت می کنند. و لحظه ای که خانه های طراح عظیمی را مشاهده می کنید که بوم های بوم یا کیف های خرید بوم خود را ایجاد می کنند ، می دانید که در تمام مدت در مسیر درست قرار داشتید.

با این وجود ، چه چیزی این روزها کیف های خرید بوم را بسیار پسندیده و پر هیاهو می کند؟ ما نگاهی خواهیم انداخت به روندهای مدرن و تمام دلایل قانع کننده شما را برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم - و البته نه فقط برای خرید ، شناسایی خواهیم کرد

1. همه کاره هستند

برای حمل وسایل شخصی خود در شهر هنگام بیرون رفتن برای پیاده روی ، رفتن به دفتر کار یا صرف صبحانه با دوست دختران خود ، به راحتی می توانید یک کیف خرید پنبه ای طبیعی را در یک کیف روزمره استفاده کنید.

زیبایی این کیف ها در سادگی آنها است. آنها را به صورت عمده در رنگهای مختلف و متنوع برای نیازهای خرید خود خریداری کنید و رنگ هایی را انتخاب کنید که با لباس ، مناسبت یا شخصیت شما مطابقت داشته باشد. به این ترتیب در طول سال هرگز کیف پول شیک و متناسب با آن کم نخواهید شد.

آیا می خواهید بدانید چه چیزی حتی بهتر است؟ هر کیف خرید بوم بزرگ و محکم می تواند با موفقیت جای کیسه ساحل یا کیف ورزشی را بگیرد.

 

2. اندازه مهم است

کیف های خرید بوم علاوه بر مقاومت در برابر وزن ، اندازه های بزرگتر و سخاوتمندانه ای دارند. به عبارت دیگر ، آنها همچنین می توانند میزبان لپ تاپ ، دوربین DSLR ، کتابها ، مقالات مدرسه و سایر موارد شخصی یا شخصی شما باشند.

اگر می خواهید مقداری فریلنسر ، دانشجویی یا مواد کار خود را به شکلی شیک حمل کنید ، یک کیف خرید بوم بزرگ و جامد می تواند همه شما را به روشی سرگرم کننده ، دوستدار محیط زیست و کاربردی هدایت کند. محافظت از وسایل شما نیز آسان است ، زیرا می توانید برای ایمنی بیشتر برخی از کیف های دستی زیپ بوم نقاشی سنگین را انتخاب کنید .  

 

3. حفاظت آگاهانه از محیط زیست

سازگار با محیط زیست کیسه های خرید بوم

یکی از بزرگترین مزایای کیف های خرید بوم این است که در هر زمان قابل استفاده مجدد ، کاملاً قابل شستشو و حمل ، جمع کردن ، نگهداری و گرفتن آن هستند. مجبورید مدتی کیسه بوم پارچه ای بپوشید تا اینکه به سرمایه گذاری زیست محیطی خود بازگردد ، اما بدون هیچ تلاشی می توانید به چنین هدفی برسید.

کیف های حمل بار خود را می توانید در هر مکانی که ترجیح می دهید خرید کنید ، چه سوپرمارکت مرکز خرید و چه بازار کشاورزان. تا زمانی که برخی مواد غذایی را در کاغذ قصابی (گوشت ها و سبزیجات تازه ای که ممکن است کیسه بوم را کثیف کند ) بپیچید ، می توانید کیسه را به راحتی بشویید و دفعه بعد آن را به بازار ببرید.

 

4. کیف های مسافرتی شگفت انگیز

اگر به یک کیف شبانه یا کیسه ای نیاز دارید که به راحتی از کیف روزانه به کیف مسافرتی تبدیل می شود ، می توانید کیف خرید بوم خود را بگیرید و در راه خود باشید. در حالی که این کیف ها راحتی کیف چمدان یا واگن برقی را ندارند اما می توانید از آنها برای سفرهای کوتاه ، مسافرت با ماشین ، تعطیلات آخر هفته در خانه های خانوادگی و ... استفاده کنید.

اگر تصمیم بگیرید که عصر جمعه بعد از کار بلافاصله با دوستان یا خانواده خود ملاقات کنید ، آنها می توانند یک پیژامه ، کیت مراقبت از خود در شب ، کیف پول ، تلفن ، هدفون و کتاب یا تبلت را در خود جای دهند.

 

5. لوازم جانبی عالی

هنگامی که برای مسافت طولانی تر و زمان بیشتری سفر می کنید - به تعطیلات یک هفته در خارج از کشور و یا تعطیلات شهری با عزیزتان فکر کنید - می توانید یکی از این نوزادان را در چمدان خود قرار دهید. آنها تمام کیف پول ها ، کوله پشتی ها و کیف های پیام رسان را که فکر می کنید در تعطیلات با خود حمل کنید جبران می کنند.

همچنین چمدان های سبک تر برای تعطیلات به معنای هزینه های کمتری در فرودگاه و راحتی کافی هنگام رسیدن به مقصد است. آنها در همه محیط ها عالی عمل می کنند ، بنابراین شما می توانید یکی از آنها را با شلوار جین و کفش های کتانی خود در سفر پیاده روی بارسلونا یا کیت ساحلی خود در ساحل جزیره یونان مطابقت دهید.

می توانید آنها را در محیط های شهری ، در مناظر طبیعی عجیب و غریب ، در موزه ها ، مغازه ها ، بازارهای شلوغ ، در رستوران و در تمام ماجراهای گشت و گذار حمل کنید. علاوه بر این واقعیت که آنها می توانند وسایل کوچک ، بزرگ ، سبک یا سنگین را به همان سبک و ظریف و شیک حمل کنند ، شما در واقع می توانید بیش از یک مورد را با خود ببرید. چه چیزی بهتر: پر کردن یک چمدان با کیف پول یا یک جیب چمدان با کیف های مخصوص پارچه بوم تاشو و به تمام رنگ هایی که دوست دارید؟

 

6. آنها می توانند کاملاً بار حمل کنند

کیسه های خرید بوم در سبد خرید

زنان وسایل زیادی را در کیف و کیف خود حمل می کنند. اگر در تعطیلات آخر هفته خرید مواد غذایی هستید ، می دانید کیف های باری سنگین بوم شما واقعا می توانند زمین و وسایل شما را بدون مشکل نگه دارند.

در مقایسه با کیسه های پلاستیکی سوپرمارکت ، آنها شکسته نمی شوند و فقط به این دلیل که مقوا یا مقوا و کارتن های فلزی زیادی درون آن چیده اید به خانه نخواهند رسید. آنها محکم ، مقاوم در برابر سایش و پارگی هستند و بدون هیچ مشکلی همراهی کامل شما با خریدهای روزمره هستند.

 

7. آنها مقرون به صرفه هستند

گرچه این دلیل واضح است ، اما نمی توانیم از آن صرف نظر کنیم. علاوه بر این ، اکنون لحظه مناسب برای تأکید بر آن است. یا یک یا دو کیف خرید برای خرید به همراه دارید ، یا عمده کیف های پارچه ای بوم سنگین را به صورت عمده خریداری می کنید ، یک چیز مسلم است: شما هرگز بی پول یا فرصت های تطبیق لباس یا مناسبت را از دست نخواهید داد. در واقع می توانید برای هر لباس تابستانی دلپذیر رنگی که فکرش را می کنید یکی داشته باشید و هنوز هم برای بودجه خود ناراحتی نداشته باشید. با رفتن لوازم جانبی ارزان قیمت ، احتمالاً بهترین لوازم برآورده شده و بیش از انتظارات با کیفیت و ارزش شما هستند.

 

8- شما می توانید به کسی کمک کنید تا خارج شود

بسیاری از شرکت ها ، انجمن ها ، مارک ها ، افراد و سازمان های غیردولتی برای ارتقا promot فعالیت خود و یا افزایش آگاهی نسبت به یک موضوع مهم کیف های تبلیغاتی بوم تبلیغاتی و کیف دستی ارائه می دهند. به عبارت دیگر ، می توانید با حمل کیف بوم مارک دار خود به کسی کمک کنید.

شما ممکن است بخواهید در مورد انقراض برخی از گونه های حیوانی جلب توجه کنید. شما ممکن است بخواهید شروع یک دوست را ارتقا دهید. ممکن است بخواهید برای سالن بدنسازی شگفت انگیزی که به آن می روید یا برای کتابفروشی مورد علاقه خود تبلیغ کنید.

ممکن است بخواهید آگاهی را در مورد یک مسئله اجتماعی افزایش دهید. حتی ممکن است بخواهید با هر قدم در خیابان یک بیانیه اجتماعی قدرتمند بیان کنید. تا زمانی که شما هدف یا مارکی را انتخاب کنید که از صمیم قلب به آن اعتماد کرده و از آن حمایت کنید ، می توانید به یک تأثیرگذار ، مروج ، مدافع و دوست آن تجارت ، سازمان یا جنبش تبدیل شوید. همانطور که قبلاً قبلاً دیده ایم ، کیف های خرید بوم پوشیدنی و همه کاره هستند و اکنون شما حتی دلایل بیشتری برای پوشیدن آنها در خیابان ها دارید.

اگر به متقاعد کردن بیشتری نیاز دارید ، به دنبال عکسهای جسیکا آلبا باشید زیرا او با بسته بندی لوازم ضروری روز پارک نشان می دهد که کیف روز زمین شرکت صادق او چقدر همه کاره و قدرتمند است (از نظر بیانیه).  

 

9. می توانید آنها را شخصی سازی کنید

آیا می دانید چه چیزی بهتر از پوشیدن کیسه های خرید بوم برای خرید و کیف دستی / کیف های روزمره است؟ پوشیدن آنها همراه با سبک شخصی خود که در الیاف آنها قرار دارد. دقیقاً مانند تی شرت های نخی یا دستمال ، کیف های خرید نخی و بومی برای مونوگرام مناسب است. معمولاً کیف های پارچه ای نخی مونوگرام کانون توجه مهمانی های شخصی را ایجاد می کنند ، اما هیچ کس نمی گوید شما می توانید آنها را برای سلیقه و نیاز خود مونوگرام کنید.

 

10. می توانید آن را سبک کنید

زن پوشیدن

همانطور که چندی پیش دیدیم ، گزینه های زیادی وجود دارد که شما می توانید کیف دستی خود را سبک کنید و آن را به عنوان یک بیانیه مد مطرح کنید. یا می توانید بر روی آن ضایعات پارچه ای بدوزید تا جلوه ای نرم داشته باشد ، یا آن را با جاذبه های جاکلیدی آراسته اید ، کیف خرید بوم ساده شما می تواند در کمترین زمان به کیف پول به سبک طراح تبدیل شود. این کیف ها بهترین پایه را برای پروژه های خیاطی ، هنری ، خیاطی ، نقاشی یا چسباندن DIY شما به نمایش می گذارند.

اگر می خواهید مانند یک چهره مشهور واقعی به نظر برسید ، از اولیویا وایلد ، جنیفر آنیستون یا مگی جیلنهال نمونه بگیرید. کافیست یک کیف خرید بوم بزرگ و سازگار با محیط زیست با رنگ روشن را با لباس هوشمند خیابان "خارج از خدمت" خود هماهنگ کرده و برای اداره جهان به آنجا بروید.

 

11. بازاریابی پوشیدنی

قبلاً در مورد پوشیدن کیسه های خرید بوم با مارک تجاری برای تبلیغ پیام ها یا فعالیت های دیگران گفتیم ، اما چرا فکر نمی کنید این کیف ها را به یک تجارت کوچک مبتدی تبدیل کنید؟ لحظه ای که کیسه های خرید بوم ساده را به صورت عمده دریافت می کنید ، می توانید سبک آنها را شخصی سازی کنید ، آنها را به بیانیه های منحصر به فرد مد تبدیل کرده و دوباره بفروشید. علاوه بر مشارکت در نوعی تجارت سبز ، شما می توانید آثار هنری شگفت انگیزی را خلق کنید که افراد دیگر دوست دارند آنها را بپوشند و تبلیغ کنند.

تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که یک نفر شما را در خیابان متوقف کند و از شما بپرسد که آن کیف متحرک شگفت انگیز مهره ای رنگی را که پوشیده اید از کجا آوردید لحظه ای که پاسخ دادید با دستان خودتان آن را درست کرده اید ، دیگر جلوی شما گرفته نمی شود. در دنیایی که با لباس ، جواهرات و لوازم جانبی دست ساز ساخته شده است ، می توانید علاقه خود را به هنر و صنایع دستی از همه نظر به یک تجارت پایدار تبدیل کنید.

 

12. نگهداری آنها آسان است

ما اصرار داشتیم که چگونگی استفاده ، استفاده مجدد و پوشیدن این کیسه های خرید بوم آسان است ، اما در مورد مراقبت و نگهداری آنها کمی اشاره کردیم. اگر کیف های خرید پنبه ای و بومی دارید ، مراقبت از آنها آسان است ، زیرا قابل شستشو هستند.

فقط کافی است دمای آب را زیر نظر داشته باشید ، زیرا نمی خواهید کوچک شوند یا رنگ خود را از دست بدهند. علاوه بر این ، اگر آنها دارای چاپ ، نقاشی ، ظروف چسب دار ، مهره یا تزئینات دیگر هستند ، مراقب باشید که قوانین شستشو و غلت را دنبال کنید - شما نمی خواهید آنها را کوچک کنید ، رنگ پریدگی و محو شدن چاپ ، انتقال رنگ ، اشک و غیره را بدست آورید بر.

درصورتی که بیشتر از کیف ها برای خرید استفاده می کنید ، باید مرتباً آنها را بشویید تا تمیز و بهداشتی نباشد. علاوه بر این ، باید آنها را در هوای تازه خشک کنید تا بوی مطبوعی بگیرد و بافت آنها دوباره بدست آید. از آنجا که می توانید پنبه را اتو کنید ، می توانید آن را اتو کنید تا مرتب و زرق و برق دار باقی بماند - فقط به چاپها ، نقاشی ها و ضخامت ها توجه داشته باشید ، زیرا نمی خواهید با گرما به آنها آسیب برسانید.

اگر به طور اتفاقی کیف های خرید بوم شما کمی مواد غذایی و مواد غذایی را لکه دار کرد ، از محصولات پاک کننده لکه های آزمایش شده یا واقعی خود استفاده کنید یا کاملاً ارگانیک شوید و مسیر کمتر معمولی را امتحان کنید تا بار دیگر علامت های تمیز و لکه دار شوید.

 

13. پایداری بی انتها

کیف با مواد غذایی

یکی از دلایل نهایی استفاده بیشتر کیف های بوم نقاشی این است که آنها با پایداری بی انتها همراه می شوند و سایر کیف ها از آن برخوردار نیستند. همانطور که در ابتدا گفتیم ، اگر از کیف های پارچه ای بوم خود به درستی مراقبت می کنید ، می توانید آنها را برای سالها بخرید یا به عنوان کیف پول بپوشید. با این حال ، آنها خطا پذیر و تخریب پذیر نیستند. هنگامی که یک کیسه پلاستیکی اولین علائم ساییدگی را نشان می دهد ، ما آن را بدون ضربه مژه دور می ریزیم. با این حال ، هنگامی که کیف های حمل بار نشانه هایی از خستگی را نشان می دهند (بندها از بین می روند ، درزها از هم می پاشد ، سوراخ هایی ایجاد می شود ، آلودگی و آلودگی از بین نمی رود و غیره) ، می توانند دوباره مورد استفاده قرار گیرند و مجدداً تغذیه شوند. بیایید چند روش برای بازیافت و حیات بخشیدن به کیسه های خرید بوم قدیمی را ببینیم:

  •         آن را به یک کیسه تبدیل کنید: دستگیره ها را برش دهید ، مقداری بند بند اضافه کنید و یک کیف دستی قدیمی را به یک کیسه جدید تبدیل کنید که می توانید در خانه برای ذخیره نمک دریا ، سبزیجات ، آجیل و دانه ها ، حتی گلدان گلدان برای گیاهان بالکن خود استفاده کنید.
  •         آن را به یک بالش تبدیل کنید: دستگیره ها را برش دهید ، چند قلاب حلقه و دکمه به آن اضافه کنید و اکنون یک بالش تزئینی جدید دارید که همان پیام ، مارک یا چاپ مشابه علامت مورد علاقه قبلی خود را پوشیده است.
  •         آن را به یک پیش بند آشپزخانه زیبا تبدیل کنید (برای شما یا بچه ها): موتوری را در دو نیمه یکسان آن ببرید و از یک نیمه (ترجیحاً چاپ شده) استفاده کنید تا از آن پیش بند درست کنید. در ادامه می توانید دو رشته نازک ساخته شده از پارچه به انتخاب خود در کناره ها اضافه کنید تا پیش بند جدید خود را از پشت گره بزنید.

 

استفاده مجدد از کیسه های خرید بوم یا هر کیف دستی نخی دیگر به دوام و سازگاری با محیط زیست این محصولات شگفت انگیز و همیشه مد اضافه می کند.

آیا دلایل دیگری برای پوشیدن کیسه های خرید بوم بیشتر برای مواد غذایی ، پیک نیک یا مسافرت دارید؟ آیا از آنها به عنوان کیف پول معمولی یا کیف های ورزشی استفاده می کنید؟ آیا آنها را برای حفظ و تبلیغ برندها و دلایل مورد علاقه خود می پوشید؟ در صورت تمایل دلایل خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

 



:: برچسب‌ها: شاپینگ بگ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 2 تير 1400

5 روش طرز تهیه پیتزا

طرز تهیه پیتزا 

استخوانی

پولیش در واقع یک شروع کننده است ، همانطور که هنگام تهیه خمیر مایه استفاده می شود ، اما با استفاده از مخمر نانوا استفاده از پولیش به جای افزودن مخمر خشک مستقیم به خمیر به معنای این است که به طور کلی در دستور غذا مخمر کمتری وجود دارد ، بنابراین خمیر بیشتر طول می کشد تا خمیر شود (که این باعث می شود آب قویتر ، کشدارتر و بهتر در آب نگه دارد). این مدت زمان بلند شدن ، خمیری سبک و حباب دار ایجاد می کند ، که تاول های بزرگ و نامنظمی را در پوسته و مقدار مناسب جویدن را تضمین می کند. اثبات طولانی همچنین به مخمر زمان بیشتری برای تجزیه آرد می دهد و پوسته طلایی و کاراملی ایجاد می کند.

در ابتدا مخلوط شدن

مهم است که پس از ترکیب نمک ، خمیر را کاملاً کار دهید. قلاب خمیر (یا دست شما) پیوندهای گلوتن را می شکند و دوباره آنها را به صورت زنجیرهای بلند در می آورد ، که باعث می شود خمیر بالا برود و حبابدار شود.

کشش و تا شدن

 

نگه داشتن گوشه ای از خمیر ، کشش آن به سمت بالا و جمع شدن آن روی خود باعث ایجاد قدرت ، کشش و کشش می شود. همچنین از تشکیل بیش از حد حباب های بزرگ هوا جلوگیری می کند.

مخلوط پولنتا / آرد

این یک خمیر کاملاً مرطوب است ، بنابراین برای جلوگیری از چسبیدن آن به سطح کار و دست ها ، باید از مقداری آرد استفاده کنید. وقتی زمان انتقال پیتزا به ماهیتابه فرا رسیده است ، پولنتا مانند یاتاقان های توپی کوچک عمل می کند و خمیر را به راحتی درون ظرف داغ می کشد. پولنتا همچنین یک پایه مغزدار و ترد به ته پیتزای پخته شده می دهد این پیتزا ها به طور معمول در جعبه پیتزا ایرانیان پک قرار می گیرد.

شکل دادن

استفاده از مشت در ابتدای فرآیند شکل دهی به پخش یکنواخت خمیر کمک می کند. هنگامی که پایه خمیر به اندازه کافی بزرگ شد ، می توانید با استفاده از دستان خود آن را در یک دایره بزرگتر دستکاری کنید. انگشتان خود را کنار هم نگه دارید (ایده این است که یک سطح بزرگ و صاف ایجاد کنید) تا خمیر را پاره نکنید و از طریق آن سوراخ نکنید. اگر اشتباه کردید نگران نباشید - فقط خمیر را به هم نزدیک کنید تا پارگی مهر و موم شود. به یاد داشته باشید که نباید لبه پایه خمیر را فشار دهید - شما نمی خواهید حباب های دوست داشتنی در آن پوسته ایجاد کنید.

ماهیتابه / گریل

هنگام استفاده از این روش به جای اجاق گاز معمولی ، استفاده از گرمای تهاجمی مهم است. تماس مستقیم با یک تابه بسیار داغ ، تردترین و خوشمزه ترین پایه پیتزا را برای شما فراهم می کند. وزن مواد پوششی وسط را صاف نگه می دارد ، در حالی که پوسته در اطراف آن باد می شود - به شکل گیری تاول های بزرگ و توخالی تماشا کنید. یک فلاش زیر کوره ، پوسته و پپرونی را کاراملی می کند و همچنین برای ذوب شدن پنیر و حباب زدن سس گوجه فرنگی خدمت می کند.


دستور پیتزا پپرونی

 

عناصر

POOLISH

  • آرد نان سفید قوی 150 گرم
  • مخمر خشک شده سریع 1/8 قاشق چایخوری یا یک مخلوط بزرگ

خمیر

  • آرد نان سفید قوی 500 گرم ، به علاوه اضافی برای گردگیری
  • روغن زیتون فوق العاده بکر 2 قاشق غذاخوری ، به علاوه مقدار اضافی برای کاسه
  • نمک دریایی خوب 1 قاشق غذاخوری
  • polenta مشتی مخلوط با یک مشت آرد نان سفید قوی

سس

  • گوجه فرنگی آلو 400 گرم قلع
  • پوره گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
  • قند کاستور ½ قاشق چایخوری
  • دانه های فلفل سیاه برای تهیه ½ قاشق چایخوری
  • سرکه شراب قرمز ½ قاشق غذاخوری

برترین ها

  • توپ 250 گرم موزارلا ، آبکش شده
  • پپرونی 32 برش
  • ریحان مشتی برگ
  • روغن زیتون بسیار بکر برای سرو

روش

  • مرحله 1

    شب قبل از روز پیتزا سازی ، با مخلوط کردن آرد و مخمر با 150 میلی لیتر آب ولرم ، مواد غذایی را درست کنید. روی آن را با حوله تمیز چای بپوشانید و یک شب بگذارید بماند. باید تا صبح خیلی حباب دار باشد.

  • گام 2

    برای تهیه خمیر ، پنیر ، آرد ، روغن زیتون و 275 میلی لیتر آب ولرم را با یک قلاب خمیر به مخلوط کن مخلوط کنید. به مدت 5 دقیقه روی کم مخلوط کنید تا آرد کاملاً ترکیب شود. روش دیگر ، در یک کاسه بزرگ با دستهای تمیز به خوبی مخلوط کنید تا جایی که آرد مخلوط نشده باقی نماند

  • مرحله 3

    بگذارید 20 دقیقه بماند ، سپس نمک را با 2 قاشق غذاخوری آب ولرم بیشتر اضافه کنید و 5 دقیقه دیگر مخلوط کنید - این باید یک خمیر ترکیبی صاف و یکدست باشد که از کناره های کاسه شروع به دور شدن می کند. روش دیگر ، استفاده از دست های تمیز و مرطوب برای کشش ، کشیدن و ورز دادن خمیر به مدت 10 دقیقه روی سطح کار آردپاشی شده تا زمانی که به یک تکه خمیر کش دار تبدیل شود.

  • مرحله 4

    به یک کاسه کمی روغن آغشته کنید و بگذارید ، روی آن را با حوله تمیز چای بپوشانید ، برای مدت 3 تا 4 ساعت ثابت شود ، به آن کشش داده و 2 ساعت اول هر 30 دقیقه را جمع کنید (با دستان خیس یک طرف خمیر را به آرامی بالا بکشید و آن را روی بقیه خمیر تا کنید. 90 درجه بچرخانید و سه بار تکرار کنید). بگذارید خمیر تقریباً دو برابر شود و واقعاً حباب دار باشد.

  • مرحله 5

    به یک سطح کار آردپاشی شده تبدیل شده و به چهار قطعه مساوی تقسیم کنید. به چهار توپ محکم تبدیل کنید و در این مرحله شما دو انتخاب دارید: 1) خمیر را 2 ساعت دیگر در دمای اتاق بگذارید ، کمی با آرد غبار گرفته و با یک حوله تمیز چای پوشانده شود ، بعد از آن آماده پخت است. یا 2) گلوله ها را درون یک ظرف صاف یا داخل بشقاب بریزید ، آرد بپاشید ، سپس آنها را بپوشانید و لرز دهید تا 24 ساعت. 2 ساعت قبل از پخت و پز را از یخچال خارج کنید تا به دمای اتاق برسد.

  • مرحله 6

    برای سس ، گوجه فرنگی ، پوره گوجه فرنگی ، شکر ، فلفل و مقداری چاشنی را به غذاساز بریزید. ویز بزنید تا یکدست شود. سرکه را اضافه کنید ، مخلوط کنید و چاشنی آن را بررسی کنید.

  • مرحله 7

    برای شکل دادن به پیتزا ، یک تخته خرد کردن را با مخلوط پولنتا / آرد بپاشید ، یکی از گلوله های خمیر را بردارید ، با پوسته / آرد بیشتری بپاشید ، سپس به آرامی از مشت خود استفاده کنید تا توپ را بیشتر گسترش دهید ، مراقب باشید که خیلی فشار ندهید لبه توپ خمیر را به آرامی فشار داده و کشش دهید ، آنرا بچرخانید تا تقریباً به اندازه قاعده ماهیتابه دایره ای یکدست شود.

  • مرحله 8

    یک ماهیتابه بزرگ ، نچسب و بدون اجاق گاز را روی حرارت زیاد گرم کنید و کوره را تا حد زیادی گرم کنید ، در بالای آن یک قفسه قرار دهید. هنگامی که ماهیتابه خیلی داغ شد ، دایره خمیر را با احتیاط درون قالب بکشید و سریع کار کنید ، مقداری سس گوجه فرنگی را با قاشق بریزید ، آن را بچرخانید و لبه آن را بچرخانید ، مقداری از موزارلا را پاره کنید و برشهای پپرونی را روی آن قرار دهید. آشپزی را روی آشپز بپزید ، هر چند دقیقه یکبار پایه را با دقت بلند کنید و بررسی کنید که خمیر جوش خورده و در جاهایی سوخته است. ماهی تابه را زیر گریل قرار داده و آن را بپزید تا پف کند ، حباب زده و ذغال آن سوخته شود. پیتزا را با احتیاط از ماهیتابه خارج کرده و روی برگ های ریحان بپاشید و روغن آن را بپاشید. این کار را با خمیر و مواد اضافه شده باقیمانده تکرار کنید.

بهترین دستور العمل های پیتزا را بررسی کنید

دستور پیتزا وگان برای خمیر پیتزا وگان


:: برچسب‌ها: پیتزا,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 23 فروردين 1400

تهیه شکلات خانگی

این شکلات خانگی فوق العاده غنی و انحطاطی با پودر کاکائو ، روغن نارگیل ، عسل و مغزهای خرد شده تهیه می شود. تهیه آن بسیار آسان است و به لطف روغن نارگیل طعم شگفت انگیزی دارد. برای خرید جعبه شکلات کادویی می توانید به سایت ایرانیان پک مراجعه کنید . 

شکلات خانگی روی بشقاب

تهیه شکلات خودتان آسان است. و وقتی آن را در خانه درست می کنید ، می دانید دقیقاً چه عواملی در آن نقش دارد و همچنین می توانید مواد افزودنی خوشمزه ای مانند آجیل خرد شده مورد علاقه خود را اضافه کنید.

همچنین تهیه یک دستور العمل سرگرم کننده است! بچه های من عاشق کمک به من در ساختن آن هستند و من خوشحالم که از آنها کمک می گیرم. آنها عاشق ریختن مخلوط گرم ذوب شده در قالب ها هستند ، سپس تماشای تبدیل شدن آن به طرز جادویی به بونهای شکلاتی زیبا.

عناصر

برای تهیه شکلات خانگی خود فقط به چهار ماده نیاز خواهید داشت! آیا شما فقط عاشق دستور العمل های دارای لیست کوتاه مواد نیستید؟ در اینجا یک مرور کلی از آنچه شما نیاز دارید - اندازه گیری دقیق در کارت دستور العمل زیر آورده شده است:

روغن نارگیل بکر : من عطر و طعم فوق العاده ای را که به شکلات می بخشد دوست دارم. همچنین می توانید برای شکلات پایدارتر که نیازی به یخچال نیست ، از کره کاکائو درجه غذایی استفاده کنید. بحث را در زیر مشاهده کنید.

پودر کاکائو شیرین نشده: من پودر کاکائو فرآوری شده در هلند را ترجیح می دهم که ملایم تر باشد و به اندازه پودر کاکائو طبیعی اسیدی نباشد. اما اگر تمام آنچه در دست دارید پودر کاکائو طبیعی است ، این نیز باید مفید باشد.

عسل : متوجه شدم که فقط 2 قاشق غذاخوری مقدار مناسبی است. آنها دوز کاملی از شیرینی به این شکلات می دهند - نه خیلی شیرین ، بلکه خیلی تلخ هم نیست.

آجیل خرد شده : می توانید آنها را حذف کنید ، اما شکلات را افزایش می دهند ، هم از نظر طعم و هم از نظر بافت. مطمئن شوید که آجیل ها نمک نیستند مگر اینکه فکر کنید ترکیب نمک شیرین را دوست دارید.

دستورالعمل ها

چگونه شکلات خانگی درست کنیم؟ به طرز شگفت آوری آسان است! در واقع آنقدر آسان که انجام یک فعالیت عالی با بچه هایتان است. بسته به سن آنها ، متوجه می شوم که هنگام ساخت آن ها به کمترین نظارت احتیاج دارند.

دستورالعمل های دقیق تهیه این دستور در کارت دستور العمل زیر آورده شده است. در اینجا مراحل اساسی وجود دارد:

1. روغن نارگیل را در مایکروویو ذوب کنید ، سپس پودر کاکائو ، عسل و مغزها را به تدریج هم بزنید. همچنین می توانید از اجاق گاز برای ذوب روغن روی حرارت کم استفاده کنید ، اما مایکروویو سریعتر و راحت تر است.

2. مخلوط را در قالب سیلیکون آبنبات بریزید (پیوند محصول در کارت دستورالعمل زیر آورده شده است). این قالب ها ضعیف هستند ، بنابراین بهتر است قالب را روی سینی یا ظرفی که در فریزر شما قرار دارد قرار دهید.

3. شکلات را فریز کنید تا خودش را بگیرد. این باید بین 20-30 دقیقه طول بکشد. من بی تاب نیستم ، بنابراین من معمولاً بعد از 20 دقیقه آنها را بیرون می آورم ، حتی اگر در این مرحله هنوز تمیز باشند.

طرز تهیه شکلات خانگی: کلاژ عکس گام به گام

تغییرات و تعویض ها

من این دستور را همانطور که هست دوست دارم و تقریباً همیشه آن را همانطور که نوشته شده درست می کنم. اما در صورت تمایل به تغییر دستور اصلی ، در اینجا چند ایده برای شما آورده شده است:

  • می توانید به جای روغن نارگیل از کره کاکائو درجه غذایی استفاده کنید. من معتقدم که می توانید آن را در Whole Foods و احتمالاً در آمازون پیدا کنید. اما من روغن نارگیل را ترجیح می دهم زیرا عطر و طعم آن را دوست دارم!
  • شما می توانید آجیل هایی را که استفاده می کنید تغییر دهید - قطعا از آجیل های مورد علاقه خود استفاده کنید. شوهر من عاشق این شکلات با پسته است.
  • اگر عاشق نارگیل هستید ، p قاشق چای خوری عصاره خالص نارگیل طعم را حتی بیشتر افزایش می دهد.

سوالات متداول

چگونه شکلات را از ابتدا درست می کنیم؟

به طرز شگفت آوری آسان است! من دوست دارم پودر کاکائو ، روغن نارگیل ، عسل و بادام را مخلوط کنم و شکلات خوشمزه ای ایجاد کنم که از خوردن آن احساس خوبی داشته باشم.

چه مدت می توانید شکلات خانگی را نگه دارید؟

همانطور که احتمالاً می توانید تصور کنید ، ماندگاری آن به اندازه شکلات تجاری نیست. و نیاز به یخچال دارد. می توانید آن را حدود یک هفته در یخچال ، در ظرف در بسته نگه دارید.

چرا شکلات ملیت من است؟

روغن نارگیل خوشمزه است ، اما از آنجا که در دمای اتاق تقریباً مایع است ، هر شکلاتی که با آن درست شود کاملاً نرم خواهد بود. بنابراین باید آن را در یخچال نگه دارید.
گزینه دیگر استفاده از کره کاکائو درجه غذایی به جای روغن نارگیل است. اما من فهمیدم که حتی وقتی با روغن نارگیل درست می شود ، بعد از مدتی استراحت و تثبیت در یخچال ، شکلات آنقدر خوب نیست.

 


:: برچسب‌ها: شکلات ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 21 فروردين 1400

سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود

سیب زمینی سرخ کرده یکی از محبوب ترین فست فود های جهان است. با اینکه کلمه ی فرانسه در French fries آمده اما منشا این خوراکی محبوب به کشور بلژیک بر می‌گردد. سیب زمینی سرخ کرده در ظرف یکبار مصرف کاغذی، مقوایی، کارتنی و... به صورت مات یا گلاسه و در سایز های بزرگ، کوچک و متوسط تولید می‌شود.

ظرف سیب زمینی

ظرف سیب زمینی سرخ کرده یا سبد سیب زمینی معمولاً سر باز است و برای سرو مستقیم در رستوران یا فست فود استفاده می‌شود. ظرف سرباز سیب زمینی مناسب سفارش های بیرون بر نیست زیرا از غذا محافظت نمی‌کند. این ظرف های یکبار مصرف برای بسته بندی انواع غذاهای سوخاری هم استفاده می‌شوند. ظرف سیب زمینی آماده طرح دار در سایز های مختلف برای استفاده سریع و آسان تولید می‌شود.

ظرف سیب زمینی

 

لیوان سیب زمینی

لیوان سیب زمینی یک نوع لیوان کاغذی است که از کارتن، مقوا، کاغذ کرافت و ... ساخته می‌شود. لیوان سیب زمینی طرح دار به صورت مات یا گلاسه در طرح های آماده تولید می‌شود. سفارش لیوان کاغذی سیب زمینی در دار و بدون در تعداد بالا امکان‌پذیر است. لیوان سیب زمینی بزرگ و کوچک در دار معمولاً برای سفارش های بیرون بر استفاده می‌شود تا غذا از بسته بندی بیرون نریزد و سرد نشود.

 

لیوان سیب زمینی

جعبه سیب زمینی

جعبه سیب زمینی سرخ کرده به صورت جعبه سیب زمینی قایقی، جعبه سیب زمینی مخروطی، جعبه سیب زمینی مکعبی و... تولید می‌شود. قیمت جعبه سیب زمینی به جنس جعبه و تعداد سفارش بستگی دارد. جعبه سیب زمینی برای بسته بندی غذاهای بیرون بر و سوخاری استفاده می‌شود. خرید جعبه سیب زمینی با چا آماده و در اندازه ها کوچک و بزرگ و تعداد بالا امکان پذیر است.

 

جعبه سیب زمینی

 




نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 12 بهمن 1399

تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی

دعوای میان بلژیک و فرانسه بر سر اختراع سیب‌زمینی سرخ‌کرده همچنان ادامه دارد. اما تاریخ در مورد مبدأ پیدایش این میان وعده‌های لذیذ چه می‌گوید؟

چطور یک بلژیکی را اذیت کنیم؟ از او در مورد سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده فرانسوی سؤال کنید. با این پرسش، شانس اینکه طرف مقابل شما با چهره‌ای برافروخته سعی در اصلاح سؤالتان داشته باشد و بگوید «سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده بلژیکی» زیاد است.

این سیب‌زمینی‌های سرخ‌شده در روغن، تاریخی طولانی دارند و ریشه‌ی آن‌ها به فرهنگ بلژیکی گره خورده است.

این مقاله نگاهی کوتاه به منشأ پیدایش سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده بلژیکی و میزان اهمیت آن‌ها دارد.

سیب زمینی سرخ کرده بلژیکی

روغنی، اما نه خیلی چرب

بلژیکی‌ها به غذاهای خود اهمیت زیادی می‌دهند؛ به‌خصوص سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌هایشان. سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده‌ی واقعی بلژیکی در ابعاد ضخیم برش می‌خورند و برای دو بار سرخ می‌شوند.

آن‌ها در بین هر عملیات سرخ کردن، سرد می‌شوند. این کار باعث می‌شود تا سیب‌زمینی‌ها از بیرون تردتر شوند، درحالی‌که مغز آن‌ها همچنان نرم باقی بماند. بهتر اینکه، آن‌ها در مقایسه با سیب‌زمینی‌های نازک برش خورده که یک‌بار و برای مدتی طولانی‌تر در روغن سرخ می‌شوند، کم‌چرب‌تر هستند. بااین‌حال، نه به این معنی که لزوماً سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده‌ بلژیکی سالم هستند.

سیب زمینی سرخ کرده بلژیکی

سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده‌ سنتی در روغن حیوانی سرخ می‌شوند، اما حالا شمار بالایی از بلژیکی‌ها ترجیح می‌دهند از روغن‌های گیاهی استفاده کنند.

سیب‌زمینی‌ها همچنین با یک سس لذیذ مایونز سرو می‌شوند. اگر از مایونز خوشتان نمی‌آید، نگران نباشید؛ طیف گسترده‌ای از سس‌ها در فروشگاه‌ها و دکه های سیب زمینی سرخ کرده وجود دارد. در کنار این میان‌وعده، گزینه‌های متنوع دیگری چون گوشت و سایر خوراکی‌ها هم سرو می‌شود.

ازآنجایی‌که سیب‌زمینی سرخ‌کرده محبوب‌ترین فست‌فود در بلژیک است، وقتی‌که در یک خیابان مستقیم قدم می‌زنید، با چند فروشگاه عرضه‌ی آن‌ها روبرو می‌شوید.

سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده از سوی دکه‌های مواد غذایی در یک پاکت کاغذی قیفی شکل سرو می‌شوند. اما گاهی هم می‌توان سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده را در جعبه‌های پلاستیکی یا کارتنی دریافت کرد.

وقتی‌که در بروکسل هستید، حتماً باید فست‌فود اختراعی بلژیکی‌ها به نام میترایِت (mitraillette) را امتحان کنید. این ساندویچ که بخش اصلی آن را سیب‌زمینی سرخ‌کرده تشکیل می‌دهد، در میان دانشجویان بسیار محبوب است.

سیب زمینی سرخ کرده بلژیکی

سیب زمینی های سرخ کرده فرانسوی

خواننده، نوازنده و رَپِر بلژیکی، پل وَن هاور، موسوم به استرومای، در خلال کنسرت خود در نیویورک فریاد زد: «آن‌ها سیب‌زمینی‌های فرانسوی نیستند، بلکه بلژیکی هستند.»

نظریه‌های متعددی در مورد این خوراکی‌های لذیذ سرخ‌شده در روغن وجود دارد. بر طبق یک نظریه، عده‌ای از سربازان آمریکایی و بریتانیایی در خلال جنگ جهانی اول در بلژیک تصور می‌کردند که در فرانسه هستند. آن‌ها وقتی‌که با سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده روبرو شدند، نام آن را «سیب‌زمینی‌های فرانسوی» گذاشتند.

نظریه‌ی دیگر مربوط به زبان‌شناسی می‌شود؛ فرنچ (french) کردنِ چیزی به معنای خلال کردن آن چیز به‌شکل باریک است؛ بنابراین این اسم شاید اصلاً مربوط به نام کشور منشاء سیب‌زمینی سرخ‌کرده نباشد، بلکه تنها به شیوه‌ی خلال کردن آن اشاره دارد.

سیب زمینی سرخ کرده بلژیکی

این احتمال نیز وجود دارد که سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده در زبان آمریکایی-انگلیسی به کشور فرانسه ارتباط داده شده‌اند، زیرا این کشور بود که سیب‌زمینی سرخ‌کرده را از طریق آشپزان فرانسوی در قرن نوزدهم رواج داد.

تا به امروز، نه بلژیک و نه فرانسه نتوانسته‌اند ثابت کنند که ریشه‌ی سیب‌زمینی سرخ‌کرده به کشور آن‌ها بازمی‌گردد. این ایده که ماهیگیران بلژیکی برای اولین بار در سال ۱۷۸۱ سیب‌زمینی سرخ‌کرده خورده‌اند نیز نامحتمل است؛ آن ماهیگیران بیچاره اصلاً چنین حجمی از روغن برای سرخ کردن غذاهای خود نداشتند!

اگرچه نمی‌توان این حقیقت را کتمان کرد که فروشندگان خیابانی در پاریس در سال ۱۷۸۹ سیب‌زمینی سرخ‌کرده می‌فروختند، اما نمی‌توان با قطعیت گفت که این فست‌فود لذیذ در فرانسه اختراع شده باشد؛ بنابراین بحث‌های مربوط به این میان وعده همچنان ادامه دارد.

فرقی نمی‌کند که سیب‌زمینی سرخ‌کرده ریشه در بلژیک دارد یا نه، اما باید گفت که این فست‌فود همچنان بخش مهمی از فرهنگ غذایی این کشور است. تقریباً تمامی غذاهای ملی بلژیکی همراه با سیب‌زمینی سرخ‌کرده در گوشه‌ای از ظرف سرو می‌شوند.

سیب زمینی سرخ کرده بلژیکی

هنر خوشمزه

این واقعیت که سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده برای بلژیکی‌ها بسیار مهم هستند، در آهنگ‌ها و آثار هنری تولیدشده‌ی هنرمندان بلژیکی هم انعکاس یافته است.

از آهنگ «صدف و سیب‌زمینی» از استرومای گرفته تا اثر هنری مشهور «قابلمه پر از صدف» از مارسل برودتار (Marcel Broodthaers)، نشان می‌دهد که بلژیکی‌ها هراسی از به نمایش درآوردن غذای ملی خود در بین عموم ندارند.

ژیل اوبن، دیگر هنرمند بلژیکی عاشق کشیدن نقاشی سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده است و دو موزه‌ی سیب‌زمینی سرخ‌کرده، یکی در آنتورپ و دیگری در بروکسل، وجود دارد. شهرهای مختلف بلژیک دارای یک مرکز آموزشی هستند که فروشندگان آینده‌ی سیب‌زمینی سرخ‌کرده در آن به تمرین خلاقیت‌های خود می‌پردازند. ظرفیت کلاس‌های آموزشی این مراکز اغلب پر است.

وقتی‌که بلژیک در سال ۲۰۱۱ با بحران سیاسی روبرو شد و دولتی نداشت، گفته شد که سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده تنها عاملی هستند که می‌توانند این کشور را یکپارچه نگه دارند. بدون شک سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده بخش مهمی از فرهنگ بلژیکی هستند و مردم این کشور با شور و اشتیاق از میراث خود دفاع می‌کنند.



 


:: برچسب‌ها: سیب زمینی, جعبه سیب زمینی, ویرگول, تهیه سیب زمینی, ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 21 دی 1399

سیب زمینی سرخ کرده رستورانی

 

در این مطلب با طرز تهیۀ دو نوع سیب زمینی سرخ کردۀ رستورانی آشنا می‌شوید.
 
سیب زمینی

سیب زمینی سرخ‌ کردۀ رستورانی از آن‌ دسته پیش‌غذاهایی است که هوش از سر همه می‌پراند. از سوی دیگر همۀ افراد بدون اغراق طرز تهیۀ سیب زمینی سرخ کرده را بلدند. اما تعداد کسانی که می‌توانند یک پرس سیب‌ زمینی سرخ‌ کردۀ ترد و پوک و خوش‌مزه به سبک رستورانی درست کنند، چندان زیاد نیست.

جعبه سیب زمینی سرخ کرده

مواد لازم:

  • سیب‌ زمینی به تعداد دل‌خواه
  • نمک و فلفل به میزان لازم
  • آب به میزان لازم
  • روغن مایع به میزان لازم

طرز تهیه:

سیب زمینی

برای اینکه سیب‌ زمینی ترد و پفکی درست کنید، اول باید سیب‌ زمینی‌ها را بلانچ کنید. برای این کار سیب‌ زمینی‌ها را به اندازۀ بزرگ خلال کنید. بهتر است قطر سیب‌ زمینی‌ها کم نباشد و کمی ضخیم باشند. روش بلانچ کردن به این ترتیب است که در یک قابلمه آب را جوش بیاورید و یک دقیقه سیب‌ زمینی‌ها را در آب جوش بیندازید. سپس بلافاصله سیب‌ زمینی‌ها را در آب سرد ریخته و آبکش کنید.

بعد از آبکش کردن سیب‌ زمینی‌ها را با نمک و فلفل‌های مورد علاقه‌ مزه‌دار کنید. سپس در سرخ‌کن یا تابه‌ای گود یا قابلمه با روغن داغ فراوان آن‌ها را سرخ کنید. سیب‌ زمینی به این سبک بسیار ترد، خوش‌مزه، طلایی و البته مغز‌پخت می‌شود. سیب‌ زمینی‌های سرخ شده را روی یک دستمال تمیز یا کاغذ روغنی بگذارید تا روغن اضافی‌ گرفته شود. این مدل سیب‌ زمینی سرخ کردۀ رستورانی با سس قارچ و پنیر و همچنین سس کچاب بسیار دل‌چسب و لذیذ می‌شود.



:: برچسب‌ها: جعبه سیب زمینی ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 21 دی 1399

یا اولین باش , یا بهترین!
5 دانستنی خواندنی  فست فود مک دونالد !
مک دونالد برندی است که علاوه بر اول بودن در صنعت رستوران داری , طبق نظرات مردم در طول سال های متعدد  بهترین رستوران هم نام گزاری شده است ! میخوای راجبش بیشتر بدونی ؟ بخون !

تاریخچه رستوران مک دونالد  | McDonald’s History

 

 

رستوران مک دونالد یکی از معروف ترین رستوران های فست فودی دنیا هست که وقتی به شهرت رسید اکثر رستوران های فست فودی علاقه داشتند که سبک کسب و کار و حتی چیدمان رستوران خودشان را شبیه مک دونالد کنند زیرا مردم با رستوران های  مک دونالد توانستند ارتباط  خوبی برقرار کنند و احساس خوبی در محیط این رستوران داشته باشند.

 از کیفیت غذاها و اختصاصی بودن آن ها تا رفتار کارکنان رستوران همگی انحصارا مخصوص این رستوران بوده است .

در سال1967 اولین شعبه رستوران مک دونالد در کانادا افتتاح شد و تا سال 1998 تعداد رستوران های این برند به 12000 عدد رسیده بود و در اوایل قرن 21  رستوران مک دونالد بیش از 36000  شعبه  در 110 کشور تاسیس کرده بود .

 رشد و گسترش رستوران های مک دونالد در دهه 1990 به مقداری زیاد شده بود که مردم می گفتند هر 5 ساعت یک رستوران مک دونالد در گوشه ایی از دنیا افتتاح می شود.خ

رستوران های مک دونالد با داشتن یک سبک واحد و منحصر به فرد خودشون همراه با نگه داشتن کیفیت غذاهایشان در طول سالیانی که تاسیس شده است که کار بسیار دشواری است توانسته  به شهرت جهانی برسد .

مک دونالد بزرگ ترین رستوران زنجیره ای فست فود در سرتاسر جهان است و در 110 کشور مدرن دنیا  شعبه دارد و روزانه 57   ملیون مشتری سرویس دهی می کند .این شرکت یکی از شرکت های موفق در دنیای کسب و کار است که تبدیل به یک مرجع بزرگ برای رستوران دارانی شده است که می خواهند کسب و کار خودشان شروع کنند .

 

اختصاصی بودن مک دونالد  | McDonald’s exclusivity

 

 

یکی از بزرگ ترین رمز های موفقیت مک دونالد اختصاصی بودن اجزا آن است . طرز برخورد کارکنان , رنگ لوگو این برند , طرز تهیه  همبرگر ها و فست فود هایش , چیدمان و نظم رستوران , نوشابه هایی که استفاده می کند  و از همه مهم تر نوع بسته بندی غذا هایش تمامی نکاتی بود که مک دونالد در آنها منحصر به فرد است .

این برند وقتی به شهرت رسید اکثر برند های مرتبط با صنف کاریش آرزو داشتند که با مک دونالد همکاری متقابل داشته باشند که از جمله این برند ها شرکت کوکاکولا , بزرگترین شرکت تولید نوشابه های گاز دار ,بود..

شرکت کوکاکولا به طور اختصاصی برای این رستوران نوشابه تولید می کند و در لیوان های جالبی با طرح اختصاصی مک دونالد به دست مشتریان همراه غذایی که سفارش داده اند , می رساند .

بسته بندی های فست فود این رستوران به مشتریان خود, احساس خوبی می دهد . جعبه های همبرگر, جعبه های پیتزا , جعبه سیب زمینی  و سایر بسته بندی ها به طور اختصاصی طراحی شده و به تولید انبوه رسیده است .

از این رو شرکت های بسته بندی در سراسر دنیا برای برآورده کردن نیاز های مشتری سبک خط تولید بسته بندی های غذای خودشان را تغییر دادند . در کشور خودمان شرکت چاپ و بسته بندی ایرانیان پک در این صنعت یکه تاز هست . جعبه پیتزا , جعبه برگر , جعبه سیب زمینی ایرانیان پک به طور اختصاصی برای برخی از مشتری ها به سبک جعبه های فست فود مک دونالد طراحی شده است که در سایت این شرکت میتوانید نمونه های آن را مشاهده کنید .

 

همبرگر مک دونالد  | McDonald’s Hamburger

 

 

مک دونالد تنها در نام رستوران خود برند نیست بلکه همبرگر های این رستوران یکی از معروف ترین همبرگر های دنیا است واز  خیلی از رستوران هایی که به صورت اختصاصی فقط همبرگر سرو می کنند از  طرز تهیه همبرگر مک دونالد استفاده می کنند .

مک دونالد به تدریج به محبوب ترین رستوران ها برای خانواده های مختلف تبدیل شد . قیمت منصفانه و طعم لذیذ همبرگر هایش آن را به رستوران مورد علاقه کودکان  و خانواده  ها کرد.

 

کارکنان مک دونالد  | McDonald’s Staff

مک دونالد با داشتن شعبه های متعدد تو اکثر کشور ها , کارکنان بسیار زیادی را تا الان استخدام کرده است . شما پیش خود حساب کنید این کارکنان , رستورانی که در آن مشغول به کار هستند را به آشنایان خود معرفی کنند . این امر یک بازاریابی کلامی بسیار قوی برای این برند است . طبق تحقیقات مسن ترین فردی که در این رستوران کار میکند 92 سال سن دارد و در سنگاپور همراه با 8 فرزند خود زندگی میکند .

یک کمپانی آمریکایی مسابقه ای با نام «صدای مک دونالد» برگزار می کند . برنده این مسابقه در سال 2017 بیش از 25 هزار دلار جایزه دریافت کرد و از چهره های معروف سینما برای داوری این مسابقه دعوت کرند .

منبع : سایت خبری اتاق نیوز 

کد خبر: 447534

 




نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 17 دی 1399

2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی

 

یکی از خوراکی های دوست داشتنی فست فودی ها سیب زمینی سرخ کرده ترد و خوشمزه اون هست که واقعا آدمو مجبور می کنه آب دهنشو قورت بده. چقدر خوب میشد می تونستیم در خانه سیب زمینی سرخ کرده عین مال فست فودی ها اما با روغن سالم و در تمیزترین حالت درست کنیم و البته به صرفه تر؛ این پست با دو روش متفاوت بهتون یاد میده که چطور خودتون می تونید سیب زمینی سرخ کرده فست فودی درست کنید.

دستور اول تهیه سیب زمینی سرخ کرده ترد فست فودی

مواد لازم

  • سیب زمینی
  • روغن سرخ کردنی
  • نمک

آماده کردن خلال سیب زمینی

۱- سیب زمینی ها را بعد از شستن نازک پوست بگیرید و سعی کنید به تیکه‌های یکسان برش بزنید. فقط چون می خواهید سیب زمینی سرخ کرده فست فودی درست کنید؛ باید برش های که میزنید بلند و درشت به اندازه عرض بند انگشت اشاره‌تون باشد.

 

۲- یک دور خلال سیب‌ها را با آب سرد، آب بکشید و اگر وقت دارید برای اینکه خوشمزه‌تر شوند، آنها را داخل ظرف بریزید و روی آنها را آب بریزید به حدی که آب روی همه‌ی خلال‌ها را بگیرد. نمک (مثلاً برای ۲ عدد سیب زمینی متوسط حدود یک قاشق مربا خوری پر) به آنها اضافه کنید. و حدود نیم ساعت در یخچال بماند.

اینکار برای این است که سیب زمینی ها در هنگام سرخ کردن بهم نچسبند؛ اما اگر وقت ندارید، حداقل یکی دوبار سیب‌ها را خوب با آب سرد بکشید؛ تا نشاسته‌ی روی آنها که موجب بهم چسیبدن خلال‌ها می شود با آب کشیدن برود.

۳- بعد خلال ها را بگذارید تا خشک شوند. اینکار باعث می‌شود کم‌تر روغن مصرف کنند و همچنین بهم نچسبند. اگر وقت ندارید با حوله نخی تمیز یا دستمال سفره کاغذی آنها را خشک کنید تا آب نداشته باشند.

حتما بخوانید: طرز تهیه کوکوی سیب زمینی کم روغن و خوشمزه

سرخ کردن خلال ها و تهیه سیب زمینی سرخ کرده فست فودی

۱- اگر می‌خواهید سیب زمینی سرخ کرده مانند فست فودها شود باید آب بگذارید جوش بیاید و بعد خلال سیب ها را داخل آب در حال جوش بریزید؛ تا حدود ۴ الی ۵ دقیقه بجوشند و نیم‌پز شوند. اینکار باعث ترد شدن سیب زمینی سرخ کرده می‌شود. اما اگر می‌خواهید خشک و برشته شوند و مثل سیب زمینی داخل خورشت،دیگر نیاز به نیم‌پز کردن آن‌ها نیست.

۲- روغن به مقدار مورد نیاز داخل تابه بریزید. سعی کنید از تابه‌های نچسب استفاده کنید، تا هم روغن کم‌تر مصرف شود هم سیب‌ها به ته تابه نچسبند و خرد نشوند. اجازه دهید روغن خوب داغ شود به حدی که وقتی یک تیکه سیب داخل آن می اندازید صدای جزجز روغن بلند شود. می‌توانید یک عدد خلال داخل روغن بیندازید؛

تا وقتی که شروع به جوشیدن روغن کرد، متوجه شوید که زمان مناسب ریختن سیب‌ها رسیده است.

در مورد میزان روغن اگر برایتان مشکلی ندارد در حدی بریزید که روی سیب را بگیرید در این صورت از تابه کوچک استفاده کنید که روغن کمی ببرد. اگر می خواهید روغن کم هم استفاده کنید مشکلی ندارد روغن در حدی باشد که می خواهید عادی سیب زمینی را سرخ کنید. در این حالت سیب زمینی ها کمی اطرافشان قهوه ای رنگ می شود و اون رنگ یکدست مانند وقتی که در روغن زیاد سرخ می شوند را ندارند.

نکته:اگر روغن کم می ریزید تابه‌ای که انتخاب می‌کنید، باید به حدی باشد که خلال سیب‌های روی هم قرار نگیرند و همه در ته آن جا شوند. وگرنه دو یا سه مرتبه سیب ها را سرخ کنید تا همه بخوبی و یکنواخت سرخ شوند.

۳- وقتی سیب‌ها داخل ماهیتابه ریختید و آنها را پهن کردید؛ تا وقتی زیر سیب‌ها تغییر رنگ نداده و رنگ آن زردتر نشده، یعنی کمی سرخ نشده‌اند، آنها را بهم نزنید تا سیب‌ها تیکه تیکه نشوند. چون سیب ها را پختید خیلی باید مواظب باشید و آرام و کم بهم بزنید تا خرد نشوند. بخصوص اگر روغن کم تر ریختید.

می توان یک الی دو ساعت سیب زمینی های پخته را در فریزر قرار دهید تا یخ بزند و موقع سرخ کردن خرد نشود. اما من اینکار رو نمی کنم فقط موقع سرخ کردنشون حواسم هست آرام و کم بهم بزنم تا خرد نشوند.

۴- بعد از اینکه سیب‌های شما خوب سرخ شد؛ آنها را داخل آبکش بریزید تا روغن اضافی آنها گرفته شود. اگر می‌خواهید بیشتر روغن آنها گرفته شود، آنها را روی دستمال سفره کاغذی یا کاغذ روغنی پهن کنید.

دستور دوم برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده فست فودی

مواد لازم:

  • سیب زمینی بزرگ ۳ عدد
  • روغن
  • یک ظرف آب سرد
  • یک ظرف آب در حال جوش
  • بیکینگ پودر ۳/۴ قاشق چای خوری

مراحل تهیه سیب زمینی سرخ کرده ترد فست فودی

۱- سیب زمینی هایی را برای خلال کردن انتخاب کنید که یک اندازه باشند تا خلال های یک اندازه داشته باشید. به اینصورت هم قشنگ تر می شود، هم همه باهم به یک اندازه سرخ می شوند. آنها را به یک اندازه، برش های درشت و بلند بزنید.

کلفتی هر خلال تقریباً به اندازه عرض بند انگشت اشاره باشد.

۲- خلال های برش زده را ۵ دقیقه در آب سرد قرار دهید تا نشاسته آنها گرفته شود و بهتر چیپسی شوند.

۳- در یک ظرف سه چهارم قاشق چای خوری بیکینگ پودر و آب در حال جوشیدن بریزید و سیب زمینی ها را برای ۱۰ دقیقه در آن قرار دهید. تا بافت سیب نرم و آماده برای چیپس شدن شود.

۴- بعد از ۱۰ دقیقه سیب ها را از آبکش کنید و آنها را خوب خشک کنید تا وقتی داخل روغن می اندازید روغن به بیرون نپاشد.

توجه: اگر مهمان دارید سیب ها تا این مرحله آماده کنید. آنها را از آب بگیرید و بگذارید در یخچال، بعد آنها را سرخ کنید تا داغ و تازه باشند.

۵- در یک قابلمه در حدی که روغن روی سیب ها را بگیرد، روغن بریزید. صبر کنید که روغن داغ شود.

با یک خلال س

یب زمینی تست کنید، اگر آن را داخل روغن انداختید اطراف آن شروع به جوشیدن کرد، یعنی روغن آماده شده.

بقیه سیب ها را با احتیاط داخل روغن بریزید و صبر کنید تا ترد و چیپسی شوند.

وقتی سیب زمینی سرخ شود سبک شده و روی روغن قرار می گیرد. با کف گیر آنها را بگیرید و روی دستمال سفره کاغذی یا کاغذ روغنی قرار دهید تا روغن اضافه آنها گرفته شود.

۶- در آخر به سیب زمینی سرخ کرده فست فودی خودتون نمک و ادویه‌ای که دوست دارید، بزنید و با سس میل کنید.

توجه: در ابتدا به سیب زمینی نمک نزنید تا تردتر شود. نمک را در آخر اضافه کنید. همچنین به اندازه قابلمه داخل آن خلال سیب زمینی بریزید تا سیب زمینی ها کاملاً و یکدست سرخ شوند.

حتما بخوانید: جعبه سیب زمینی ایرانیان پک 

 

ادویه سیب زمینی سرخ کرده :

بیشتر بستگی به ذائقه شما دارد. اما معمولاً کمی نمک، کمی پودر سیر و کمی آویشن، بعد از اینکه سیب‌ها کاملاً سرخ شدن و روی دستمال گذاشتید که روغن آنها برود روی سیب‌ها بریزید. و با سس کچاپ سیب زمینی سرخ کرده فست فودی ترد خودتون رو میل کنید.

دیگر سبزیجاتی که برای سیب زمینی سرخ کرده می توانید استفاده کنید: پونه، رزماری، نعنا خشک، ریحان خشک است. که بصورت پودر در آخر که از روی حرارت سیب ها را برداشت روی خلال ها بریزید.

دو نکته :

۱- اگر مقدار زیاد سیب زمینی خلال کردید؛ برای اینکه تا ۴ الی ۵ روز آنها را سالم نگه دارید، آنها را داخل ظرف گود ریخته روی آنها آب بریزد و کمی سرکه با توجه به مقدار سیب زمینی‌ها، به آنها اضافه کنید و بگذارید داخل یخچال.

۲- در هنگام پوست کندن سیب زمینی حتما قسمت‌های سبز سیب را بگیرید. در پستی جداگانه بطور کامل نوشتم چرا خوردن قسمت های سبز شده سیب زمینی ضرر دارد؟ که توصیه می کنم آن را بخوانید.

تجربه من:

من از هر دو روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده استفاده کردم. هر دو روش ها خوب بودن. روش دوم چون سیب ها را نمی پزیم قشنگ تر میشه و اصلاً خورد نمیشه. روش اول روغن کم تری برای سرخ کردن آنها لازمه.

من روش دوم رو بیشتر دوست داشتم. اما هر دو روش خیلی کم روغن میکشه و خوب میشه.

اینم تصویر سیب زمینی سرخ کرده فست فودی که من با روش دوم درست کردم. عالی شد. سس کنارش هم خونگیه که خیلی راحت و سریع می تونید خودتون درست کنید و عالی می شود. دستور تهیه سس گوجه با رب و گوجه فرنگی رو حتما بخونید.

لطفاً در مورد راهکارهای خوشمزه تر و ترد شدن و همچنین ادویه هایی که برای  سیب زمینی سرخ کرده فست فودی بکار می برید، برامون بنویسید و البته خوشحال می شویم نظرتون رو در مورد این دو روش برامون بنویسید.



:: برچسب‌ها: جعبه سیب زمینی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : پنج شنبه 11 دی 1399

بسته بندی با کاغذ ذرت

بسته بندی با کاغذ ذرت

امروزه بسیاری از صنایع مرتبط با چوب و کاغذ برای تامین مواد اولیه با مشکل رو به رو هستند.پسماند مواد زراعی برای بسیاری از صنایع آلترناتیو خوبی به حساب می آیند زیرا علاوه بر این که رویش، برداشت و مصرف آنها تخریب های زیست محیطی کمتری به بار می آورد در مقایسه با چوب امتیازات منحصر به فردی دارند. در حال حاضر بخش اعظم صنایع چوب و کاغذ در منطقه شمال کشور واقع شده اند؛ این موضوع، افزایش میزان تقاضا برای برداشت چوب و متعاقب آن تخریب عرصه‌های جنگلی را در پی دارد. کاغذ ذرت

مزایای استفاده از پسماند

 

مهمترین پسماندهای کشاورزی مستعد برای استفاده در صنایع چوب و کاغذ عبارت اند از باگاس، کاه غلات، کلزا که مهم ترین آن ها ساقه ذرت می باشد. یکی از امتیازات استفاده از پسماند ذراعی در صنایع مختلف از جمله بسته بندی، در دسترس بودن آن در بسیاری از نقاط کشور است. به عنوان مثال گیاه ذرت در حال حاضر در بسیاری از نواحی زراعی ایران یافت می شود و از محصولاتی است که پسماند زیادی دارد.

 

بسته بندی با کاغذ ذرت

 

پسماند های ذراعی همچون ساقه ذرت قیمت تمام شده کالای نهایی را به مراتب پایین می آورند. علت آن می تواند حجم بالای پسماند ذراعی باشد که بر اساس مطالعات سازمان جهاد کشاورزی سالانه چیز حدود 5.2 میلیون تن برجای می ماند. با این حال چالش هایی از جمله خشک کردن ، حذف زوائد مثل اسفنج داخل ساقه و مواردی از این دست فعلا حل نشده باقی مانده است.

البته با توجه به روی کرد جدید صنایع کاغذی می توان انتظار داشت در سال های پیش رو این معضلات نیز به مرور برطرف شوند. صنایع بسته بندی نیز از این پیشرفت ها غافل نبوده اند لذا کاغذ ذرت در تولید جعبه و پاکت به تازگی کاربرد فراوان یافته اند به عنوان مثال در تولید جعبه وافل می توان از این نوع مقوا بهره برد. اصناف فست فود و رستوران.

منبع مطالب وبلاگ ایرانیان پک 




نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 7 دی 1399

نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی

نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی


پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟

شرکت های چاپ

بسیاری از مردم این گونه فکر می کنند که بیشتر شرکت های فعال در این زمینه کم و بیش محصولات مشابه عرضه می کنند. البته موضوع متن ما این نیست، بلکه در نظر داریم سوالاتی را مطرح کنیم که شما می توانید قبل از بستن قرارداد با یک شرکت بسته بندی از آنان بپرسید بنابراین پنج سوال حیاتی در این زمینه را مرور می کنیم. جعبه سیب زمینی بیرون بر

برای محصولات خود از چه مواد اولیه ای و با چه کیفیتی استفاده می کنید؟

شرکت های چاپ

بسیاری از مشتریان فکر می کنند استفاده از یک جعبه و پکیج ارزان برای راه افتادن کارشان کافی است و به سایر مسائل مربوط به آن فکر نمی کنند. به شما پیشنهاد می کنیم از با کیفیت ترین بسته بندی های موجود در بازار استفاده کنید، برای این کار سراغ جدید ترین مواد اولیه موجود در بازار بروید و از این بابت ترسی نداشته باشید، هر چه قدر برای کیفیت محصول هزینه کنید کم است.

آخرین محصول شما چه قابلیت هایی دارد؟

شرکت های چاپ

هنگام بستن قرارداد با یک شرکت بسته بندی اطلاعات لازم را درمورد ظرفیت خط تولیدشان کسب کنید.این اطلاعات در آینده نیز به کارتان خواهد آمد و می توانید بفهمید برای گسترش کسب و کارتان می توانید روی آن ها حساب کنید یا خیر.ممکن است یک شرکت نیرو و امکانات لازم برای تامین نیاز های فعلی شما را داشته باشد اما در آینده خیر. شرکت های چاپ

 

شرکت های چاپ

 

شرکت شما برای چه مدت زمانی دراین زمینه فعالیت دارد؟

شرکت های چاپ

پنهان کردن این مطلب که یک شرکت برای مدت کوتاهی فعالیت دارد کار دشواری است. مدت زمان فعالیت یک شرکت که نشان از تجربه ودانش بیشتردارد این امکان را به شما می دهد تا اهداف خود را به راحتی محقق کنید و حتی کیفیت محصول مورد نظرتان را ارتقا دهید.همچنین وقتی شرکتی مدت زمان طولانی تری فعال بوده است می تواند این اطمینان را به شما بدهد که برای مدت بیشتری دوام خواهد آورد و برای همکاری های بیشتر می توانید برنامه ریزی کنید.

چه ضمانتی برای تحویل به موقع سفارشات وجود دارد؟

 

قبل از بستن قرارداد با یک کمپانی پکیجینگ باید خیال خود را از بابت زمان تحویل گرفتن محصول آسوده کنید. صراحتا بپرسید چه تضمینی برای تحویل سفارشات در مهلت تعیین شده می دهند، اگر با قطعیت جواب ندادند بهتر است با شرکت دیگری همکاری کنید.

آیا پاسخگوی مشکلات مشتری خواهید بود؟

 

درصورتی که کار به درستی پیش نرود، شما باید نسبت به پیگیری و حل مشکل از سوی تولید کننده آسوده خاطر باشید و درکوتاه ترین زمان ممکن به تماس تلفنی یا سایر مکاتبات مشتری پاسخ داده خواهد شد. مجموعه ایرانیان پک با تکیه بر تیم متخصص طراحی و بروزترین دستگاه های صنعت چاپ این امکان را دارد تا همه نیاز های شما در زیمنه طراحی و چاپ محصولات بسته بندی پوشش دهد. شما را به بازدید از سایر صفحات این تارنما برای آشنایی بیشتر با محصولاتمان دعوت می کنیم. 

منبع مطالب وبلاگ ایرانیان پک  

l



:: برچسب‌ها: رستوران,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 6 دی 1399

فست کژوال و تفاوت آن با فست فود

فست کژوال چیست


 

فست کژوال

 

قبل از هر موضوعی باید به این موضوع اشاره شود که در صنعت غذا کانسپت های کاری متعددی وجود دارد که یکی از آنها فست کژوال میباشد؛ تعریف ساده و عامیانه ی فست کژوال عبارت است از:
نوع خاصی از فست فود یا رستوران که نه به شیوه ی سرو غذا به صورت پخت اختصاصی با زمان بالا می‌باشد و نه مثل فست فود ها یک سری محصولات پیش آماده که غالبا کیفیت پایینی دارند را با روغن هایی که برای غذاهای قبلی و بعدی استفاده می‌شود را سریعا درست کرده و به مشتریان تحویل میدهند.

 

در واقع همان فست فود میباشد با این تفاوت که در فست کژوال ها غذا را با استفاده از مواد غذایی با کیفیت بالا و غالبا ارگانیگ درست کرده و در بسته بندی های بهداشتی به مشتریان تحویل میدهند، نکته ی قابل تامل در این سری از رستوران ها امکان مشاهده ی پروسه ی تولید غذا توسط مشتریان است. 

 

فست کژوال
 
فست کژوال

این نوع از رستورانداری یکی از سبک های پر طرفدار در دنیا می‌باشد که برند های همچون پنج نفر (فایو گارز) و… از پیشگامان آن میباشند که توانسته اند بیش از ۱۰۰۰ شعبه برای خود دست و پا کنند و البته از این نکته نباید غافل شویم که این سبک از رستوران‌داری در ایران نیز به شدت در حال پیشرفت و همه گیر شدن است، و برای اثبات این گفته همین بس که برند زنجیره ای فست فود شیلا به تازگی هشتگ فست کژوال را در کنار پست های خود قرار میدهد.

 

به دلیل استفاده از مواد خوراکی تازه معمولا این رستوران ها سطح قیمت بالاتری نسبت به فست فود ها دارند با این حال، به دلیل نبود میزهای جداگانه و سرویس دهی به معنی کامل آن  در سالن، نسبت به رستوران های شناخته شده با قیمت کمتری مواجه هستیم.

همچنین در مورد محیط این نوع از رستوران ها می توان گفت همچون فست فود مشتری احساس راحتی می کند. معمولا غذا به دو روش سرو می شود، اول این که بلافاصله بعد از سفارش دادن یا در مدت زمان کوتاهی سینی غذا در اختیار مشتری قرار می گیرد. و در روش دوم به صورت سلف سرویس مشتریان قادر خواهند بود غذای خود را از میز مخصوصی بردارند. با این حال سطح دستمزدها و مشتریانی که علاقه به پرداخت انعام دارند کمتر است  ...




نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1399

غذاهای شب یلدا

وبلاگ ایرانیان پکوبلاگغذاهای شب یلدا


غذاهای ویژه شب یلدا

غذاهای شب یلدا

شب یلدا در آذربایجان و خشیل

مراسم شب یلدا در شهرهای آذربایجان از غروب آفتاب آغاز می شود و البته طبخ غذاهای سنتی در محور همه برنامه ها قرار دارد.یکی از انواع این غذاهای سنتی خشیل نام دارد که به دلیل کالری بالا برای بالابردن مقاومت بدن در برابر هوای سرد موثر است.مواد تشکیل دهنده این غذا عبارت اند از: آرد، بلغور، شیر، عسل و کره.

غذاهای شب یلدا

غذاهای شب یلدا

برای تهیه این غذا بلغور را از شب قبل می خیسانند و با آرد تفت داده شده و آب مخلوط می کنند تا به صورت حلیم شروع به پختن کند. بعد از این که به خوبی غلیظ شد با شیر و عسل مخلوط کرده و سرو می کنند.این غذا را می توان در روز های سرد زمستان به عنوان صبحانه مصرف کرد.

انارپلو یا نارپلو غذای مردم قزوین در شب چله

غذاهای شب یلدا

انار پلو نام غذای سنتی مردم قزوین می باشد که به دلیل وجود ترکیبات رنگارنگ مثل خلال پسته، زعفران، برنج و انار غذای مطبوع و پرطرفداری است. همه مواد بالا را بعد از شست و شو و پختن تفت میدهند و با هم ترکیب می کنند، که البته برنج به شیوه آبکش پخته می شود. ته چین سیب زمینی یا نان برای ته دیگ در این غذا فوق العاده است. حالا می توانید در بازی شب یلدا بدون ترس از کلمه انارپلو برای اسم غذا استفاده کنید چون واقعا همچین غذایی وجود دارد.

غذاهای شب یلدا

خاگینه خرما در زنجان

غذاهای شب یلدا

این غذا نیز از غذاهای محبوب مردم زنجان در ایام سرد سال خصوصا در شب چله می باشد و حتما باید سالی یک بار طعم این غذا را تجربه کنند.این غذا که شباهت زیادی به رنگینک دارد از ترکیبات ساده ای چون پیاز،خرما،ادویه جات و تخم مرغ تشکیل شده است. از کشمش هم در پخت این غذا استفاده می کنند که می توانید برای تزیین از خلال پسته و بادام نیز بهره ببرید.

غذاهای شب یلدا

کلم پلوی شیرازی و فال حافظ

غذاهای شب یلدا

فال حافظ جزء جدانشدنی از سفره های مردم در شب یلدا می باشد و البته کلم پلو شیرازی در این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. ترکیب گوشت به صورت کوفته، برنج آبکش و سبزیجات معطر طعم و بوی خاصی به این غذا می دهد.شما نیز می توانید همچون همشهریان خواجه شیراز از این غذا سر سفره  شب چله لذت ببرید. برای این کار کلم را به صورت رشته رشته در می آورند و با ترکیب برنج آبکش شده و روغن کوفته های سرخ شده، دم می گذارند.

 

غذاهای شب یلدا

غذاهای شب یلدا

خورشت ناردون و بازهم انار!

غذاهای شب یلدا

شاید تا کنون این نکته را فهمیده باشید که انار پای ثابت بیشتر غذاهای این شب بیاد ماندنی است، به این لیست غذاهای خوشمزه با انار، خورش ناردون از مازندران را نیز اضافه کنید. این غذا معمولا با گوشت پرندگان بومی نظیرغاز یا اردک تهیه می شود و البته می توانید از مرغ هم به عنوان جایگزین استفاده کنید. در این غذا مرغ را جداگانه طبخ داده و خورشت انار را نیز جداگانه می پزند تا حدی که جا بیفتد سپس با یکدیگر ترکیب می کنند.

 

غذاهای شب یلدا

غذاهای شب یلدا

اگر صاحب رستوران و فست فود هستید با اضافه کردن هر یک از غذاهای بالا به منو تان می توانید رضایت مشتریان زیادی را جلب کنید و سنت ها را پاس بدارید. مجموعه ایرانیان پک شما را به بازدید از سایر محصولات این مجموعه دعوت می کند.

منبع : مطالب وبلاگ سایت ایرانیان پک 



:: برچسب‌ها: شب یلدا, بسته بندی , غذا , فست فود , رستوران ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1399

سیب زمینی داغ و برشته، آخرین دستاورد صنعت بسته بندی!

 

 
سیب زمینی داغ و برشته، آخرین دستاورد صنعت بسته بندی!

سیب زمینی داغ و برشته، آخرین دستاورد صنعت بسته بندی!

وقتی سیب زمینی سرخ کرده سفارش می دهید توقع دارید گرم، برشته و تازه به دست شما برسد و باید از جعبه سیب زمینی استفاده کنند  اما اغلب رستوران ها و فست فود ها این خواسته مشتریان را برآورده نمی کنند زیرا به دلیل بسته بندی نامناسب، سیب زمینی ها ممکن است نرم شوند یا به دلیل قرار گرفتن در مجاورت هوا سرد شوند به همین دلیل باید از جعبه سیب زمینی استفاده کنیم, اخیرا موسسه وستون لمب با بسته بندی های جدید این امکان را برای رستوران ها فراهم کرده تا غذاهای مختلف از جمله سیب زمینی را برشته درب منزل مشتری تحویل دهند. 

این بسته بندی ها با تعبیه یک سیستم تهویه مناسب درجعبه باعث می شود علاوه بر گرم ماندن، در اثر تراکم بیش از حد به حالت نرم و خمیری درنیاید. این قابلیت با ایجاد فیلتر هایی درون جعبه و استفاده از مقوای سبک ومقاوم فراهم شده است. موسسه لمب وستون همچنین طرحی به نام (از فروشگاه تا خانه) را کلید زده است که امکان حمل سیب زمینی سرخ کرده تا منزل مشتریان از فست فود هایی که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می کنند وجود دارد.

سیب زمینی داغ

سیب زمینی داغ

زمان یا کیفیت؟ مسئله این است

 

ارسال هرنوع غذا (از جمله سیب زمینی سرخ کرده) شامل مراحلی است که اگر به درستی صورت پذیرد نه تنها مشتری را ناامید نمی کند بلکه می توانید آن ها را به مشتریان دائم خود تبدیل کنید. این مراحل شامل پخت مناسب، بسته بندی صحیح و منطبق با پخت غذا، ونهایتا ارسال به موقع درب منزل مشتری است. تهیه سیب زمینی درابتدا زمانی بین بیست تا سی دقیقه زمان می برد اما امروزه این زمان به پنج دقیقه کاهش یافته است. در واقع می توان گفت کیفیت قربانی زمان شده است. قیمت گذاری منو

بسته بندی های جدید باعث شده علی رقم زمان کوتاهی که صرف تهیه سیب زمینی می شود مشتریان اظهار خرسندی کنند و صاحبان رستوران و فست فود بازخورد خوبی از آنان دریافت کنند. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده متریال به کار رفته دربسته بندی از جمله مقوا نیز در مدت زمان گرم و تازه ماندن محصول موثر است. مجموعه چاپ و بسته بندی ایرانیان پک با بهره بندی از تجهیزات به روز و کادری مجرب آماده خدمات دهی به مشتریان در زمینه بسته بندی رستوران ها و فست فود های مربوطه می باشد. سیب زمینی.




نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : سه شنبه 2 دی 1399

مزیت‌های فست فود های بیرون بر

رستوران های بیرون بر

امروزه با توجه به افزایش تمایلات افراد جامعه به تهیه‌ی غذا از خارج منزل شاهد رشد چشمگیر صنعت فست فود در ایران و تمام کشورهای در حال توسعه هستیم، اما سؤال اینجاست که ارائه‌ی چه نوع غذاهایی طرفداران بیشتر و از همه مهم‌تر نسبت سود به سرمایه‌ی بالاتری دارد؟

ایرانیان پک به عنوان یکی از تأمین کننده‌های بزرگ صنعت رستوران در بحث تولید جعبه های فست فود و رستوران از قبیل جعبه پیتزا، جعبه برگر و… به بررسی مورد به مورد شاخه‌های صنعت رستوران داری می‌پردازد، شما در این تایپینگ مزیت‌های فست فود های بیرون بر را مطالعه خواهید کرد. 

۱. کم کردن هزینه‌ی اجاره بها:

رستوران های بیرون بر
مهم‌ترین و بیشترین هزینه‌ی جاری و البته ثابت یک فست فود هزینه‌ی اجاره بهای مغازه می‌باشد، هزینه‌ای که با کسر شدن سالن فست فودتان موجب کمتر شدن هزینه‌ی اجاره بها می‌شود. قیمت گذاری یک دلاری

۲. امکان استفاده از املاک ارزان قیمت:

رستوران های بیرون بر
به غیر از مورد بالا که موجب کم شدن هزینه اجاره می‌شود، در کسب و کارهای مبتنی بر فروش بیرون بر دیگر نیاز به تهیه‌ی مغازه در خیابان‌های اصلی شهر نمی‌باشد به خصوص اگر فروش به صورت تیکوی نبوده و بیرون بر باشد.

 رستوران های بیرون بر

رستوران های بیرون بر

۳. کم شدن هزینه ی قبض ها:

رستوران های بیرون بر
به دو دلیل هزینه های قبض شما کم میشود اول به علت کسر شدن فضای سالن، دوم به دلیل اینکه با کم شدن مصرف برق با صورت حساب های چند مرحله ای که موجب افزایش قیمت بسیار زیاد در موارد پر مصرف میشدید حذف میشود و سوم به این دلیل که شما نیاز به نور زیاد برای جذب مشتریانتان ندارید.

۴.راحت تر شدن مدیریت:

رستوران های بیرون بر
شما دیگر تنها کافیست آشپزخانه ی خود را مدیریت کنید و نه همزمان سالن و…

۵. حذف مشکل اماکن:

رستوران های بیرون بر
مدیر یک رستوران همیشه با چالش اماکن دست و پنجه نرم می‌کند چراکه نه خیلی راحت به مشتریان می‌شود تذکر داد و نه راحت می‌توان با اماکن کنار آمد به خصوص افرادی که ویژگی‌های شخصیتی آرامی ندارند

 رستوران های بیرون بر

رستوران های بیرون بر

۶.حذف مشکل تعزیرات:

رستوران های بیرون بر
قاعدتاً مراکز بیرون‌تر با توجه به کم شدن هزینه‌های ثابت و سرو قیمت‌های بسیار مناسب‌تری را ارائه داده و با مشکلات قوانین حمایت از مصرف کننده که دست و پای بسیاری از مدیران فست فود را می‌بندد مواجه نمی‌شوند.

۷.کم شدن هزینه‌ی پرسنل:

رستوران های بیرون بر
شما دیگر تنها نیاز به پرسنل آشپزخانه دارید و با توجه به این موضوع که پرسنل شما غالباً ارتباط مستقیم با مشتریانتان ندارند، نیاز به پرستیژ عالی ندارند، می‌توان از پرسنل با هزینه‌ی مناسب‌تر استفاده کرد

۸. حذف هزینه‌ی دکور و ظروف:

یکی از پر هزینه‌ترین قسمت‌های راه اندازی رستوران قسمت دکور و البته ظروف همانند جعبه سیب زمینی  آن می‌باشد که با توجه به رقابت بسیار زیاد ایجاد شده هزینه‌های بالایی را می‌طلبد که شاید یر هر فردی قابل تأمین نباشد، به خصوص هزینه‌های که تقریباً امکان بازگشت سرمایه نیز برایشان کمتر از ۲۰ درصد می‌باشد.

 رستوران های بیرون بر

رستوران های بیرون بر

۹. کم شدن مالیات:

متأسفانه در کشور ما تعیین مالیات هر کسب و کار از قوانین یکپارچه و مناسبی یا سود نمی‌برد و یا اجرا نمی‌شود که این امر در صنف غذا موجب دیده شدن مالیات‌های سنگین برای مجموعه‌های بزرگ با ظاهر زیبا گردیده، که البته فست فود یا مراکز طبخ غذای بیرون بر کمتر با این مشکل روبه‌رو می‌شوند.

۱۰.کمتر شدن فشار مشتری: 

رستوران های بیرون بر
در رستوران‌های دارای سالن شما با مشکل مدیریت مشتری بیشتری در ساعت‌های پیک شلوغی روبرو هستید تا نمونه‌ی بیرون بر چراکه همه چیز از طریق اپ یا تلفن اتفاق میافتد و قاعدتاً استرس و فشارهایی که یک مشتری حضوری می‌تواند ایجاد کند کمتر می‌شود.

خلاصه مطلب فوق را می‌توان در این چند جمله آورد:

در فست فودهای بیرون بر هزینه‌ی سالن و هزینه‌های تابع آن از قبیل دکور، ظروف و… کاملاً صفر می‌شود و در کنارش بسیاری از هزینه‌های آشپزخانه از قبیل لباس فرم، هزینه‌های آشپزها و… به میزان قابل توجه کمتر می‌شود و در کنار این موارد بنا به دلایل مختلفی همچون نبود مشکلات اماکن، تعزیرات و البته مشتریان حضوری، مدیرت بسیار آسان‌تر می‌شود..



:: برچسب‌ها: جعبه سیب زمینی , جعبه پیتزا , جعبه برگر , پیتزا , رستوران , غذا , فست فود ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 1 دی 1399

طراحی جعبه پیتزا اختصاصی

طراحی جعبه پیتزا اختصاصی 

طراحی جعبه پیتزا

در حوزه چاپ بسته بندی یکی از تخصصی ترین کارهایی است که علاوه بر دقت بالا نیاز به تجربه زیادی دارد . چاپ و طراحی جعبه های پیتزا و دیگر جعبه های غذا از جمله جعبه برگر , جعبه سیب زمینی و ... کاری است که نیاز به یک فرد مسلط و خلاق در زمینه طراحی با انواع نرم افزار های موجود در بازار , دارد . در ادامه مطلب ما به شما میگوییم که چه کار هایی نیاز است تا انجام دهید که به صورت یک فریلنسر در این زمینه به یک در آمد خوب برسید .

طراحی با چه نرم افزار هایی خوب است ؟

طرح هایی که شما بنابر به سلیقه خودتان و نیاز مشتری طراحی می کنید بروی رابط های چاپی منتقل میشود . رابط های چاپی شامل کلیشه یا زینک هستند که با استفاده از آن ها فرایند چاپ صورت میگیرد . طرحی که شما طراحی میکنید باید به صورت وکتور باشد چون وکتور بالاترین کیفیت را در خروجی کار به شما می دهد . به همین دلیل طراحان از نرم افزار های قدرتمندی نظیر کورل و ایلستریتور استفاده می کنند . پس حتما قبل از شروع این کار سعی کنید در کار با این نرم افزار ها حرفه ایی بشوید . و نمونه کار های مختلفی برای خودتان طراحی کنید .

چاپ جعبه

چاپ بروی جعبه متناسب با نوع طرح و سلیقه مشتری متغیر است همچنین هزینه چاپ علاوه بر حجم چاپ و تعداد رنگ های به کار برده شده به جنس مقوای استفاده شده بستگی دارد . برای جعبه پیتزا های ایفلوت ( مقوای قهوه ای )معمولا چاپ تمام جعبه صرفه اقتصادی ندارد . و اکثرا جعبه های پیتزا ایفلوت درب رویی جعبه دارای چاپ می باشد .

ابعاد جعبه پیتزا

قالب های جعبه پیتزا سایز های متفاوتی دارند و بنابر سفارش مشتری باید قالب مورد نظر را پیدا کنید . قالب جعبه به شما کمک می کند که در چه ابعادی طراحی کنید . طراحی شما حتما باید بر روی آن قالب صورت بگیرد . قالب ها را از چاپخانه ها میتوانید دریافت کنید هر چند داسنتن ابعاد قالب کافی است اما بهتر است که خود قالب هم داشته باشید . توجه داشته باشید اشتباه در طراحی قالب ها میتواند خسارت بسیاری همراه داشته باشد .

 

 

تعداد رنگ ها مهم است؟

بله رنگ های مورد استفاده در طراحی جعبه بسیار مهم است. تعداد رنگ های طراحی شما می تواند یک فاکتور بسیار تاثیرگذار در قیمت تمام شده جعبه باشد. از طرفی کار چاپی محدودیت هایی هم دارد که شاید شما اطلاع نداشته باشید. بهتر است نوع رنگ، کد رنگ ها و تعداد رنگ ها را با طراحان فعل در چاپخانه هماهنگ کنید و سپس طرح نهایی را از مشتری تایید بگیرید.

منبع : سایت واضح طراحی جعبه پیتزا



:: برچسب‌ها: جعبه پیتزا , بسته بندی , رستوران , فست فود ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 30 آذر 1399

کارتن پیتزا

 

کارتن پیتزای دوبلکس یا ایفلوت؟

جعبه پیتزا  از پرمصرف ترین محصولات رستوران ها و فست فودها است. درآمد حال از فروش پیتزا به نحوی است که تمرکز بسیاری از فست فودها بر روی پیتزا است. حتی در شرایط کرونا که مشتری بسیاری از فست فود ها کاهش پیدا کرده است، فروش بیرون بر پیتزا به عنوان یک شریان درآمدی، فست فودها را زنده نگه داشته است. 

پیتزا به شکلی است که اصولا امکان ارسال به مشتری بدون داشتن جعبه و بسته بندی مناسب وجود ندارد و این امر باعث رونق فروش جعبه های پیتزا شده است. با وجود این بازار پررونق و مصرف زیاد جعبه، هنوز هم بسیاری از افراد در انتخاب جعبه پیتزا مشکلاتی دارند و اطلاعات دقیقی درمورد انواع کارتن پیتزا ندارند.

کیفیت یا قیمت؟

کارتن های پیتزا متفاوت هستند و امکان تولید جعبه پیتزا با مقوای ایفلوت، دوبلکس و گاها ایندربرد وجود دارد. در اکثر موارد جعبه های پیتزا را از دو نوع مقوای پرمصرف تولید می‌کنند که تولید داخل کشور است. مقوای ایفلوت بهداشتی و مقوای دوبلکس بهداشتی. یکی از چالش های مدیران فست فود انتخاب بین این دو نوع مقوای رایج است که گاها اشتباها قیمت این دو نوع جعبه را با هم مقایسه می کنند.

درحالی که این دو مقوا، قیمت و کیفیت بسیار متفاوتی دارند. ما در ادامه مزیت و معایب هرکدام را بحث می کنیم.

 

کارتن پیتزای ایفلوت بهداشتی

تقریبا در همه فست فود‌ها این نوع جعبه پیتزا را دیده اید. جعبه های پیتزای معمولی موجود در بازار با ظاهر قهوه‌ای رنگ، از این نوع مقوا تولی می شوند. مقوای ایفلوت بهداشتی یکی از با کیفیت ترین مقواهای بازار است. این مقوا از سه لایه مختلف تشکیل شده است که به لایه داخلی آن فلوت گفته می‌شود. دو لایه داخلی و خارجی معمولا کرافت هستند.

مزیت بزرگ جعبه‌های ایفلوت مقاومت بسیار خوب آن است. اگر مشتری شما چند پیتزا سفارش دهد، قرار دادن این جعبه ها روی هم، آسیبی به جعبه و پیتزا وارد نمی کند. این جعبه به دلیل ساختاری که دارد در برابر فشار خارجی مقاوم است. هواکش های جعبه هم باعث می‌شود پیتزا خراب نشده و این نگرانی را از بین می برد. مهم ترین ایراد این جعبه قابلیت چاپ پذیری محدود و هزینه رابط چاپی بالا است. به دلیل رنگ زمینه ای این جعبه احتمالا رنگ خروجی کار، با رنگی که در صفحه نمایش یا طراحی میبینید کمی تفاوت دارد.

از طرفی در چاپ فلکسو هزینه رابط چاپی بصورت سانتی متری محاسبه می شود. هزینه کلیشه های این نوع جعبه معمولا بالا است. این هزینه با توجه به حجم چاپ است. برای جعبه های ایفلوت معمولا چاپ کل جعبه یا اصطلاحا طرح تمپلات صرفه اقتصادی ندارد.

کارتن پیتزا

کارتن پیتزا

کارتن پیتزای دوبلکس بهداشتی

جعبه دوبلکس بهداشتی دقیقا نقطه مقابل جعبه ایفلوت بهداشتی است. درحالی که جعبه ایفلوت مقاومت بالایی دارد، این جعبه مقاومت کمی نسبت به فشار خارجی دارد. اگر چند پیتزا یا نوشیدنی را همراه سفارش روی جعبه بگذارید و یا در مسیر ارسال بطور اتفاقی نوشیدنی روی جعبه قرار بگیرد، احتمال دفرمه شدن جعبه و خراب شدن پیتزا وجود دارد.

اما جعبه دوبلکس کاملا معایب ایفلوت بهداشتی را جبران کرده است. قابلیت چاپ در این نوع مقوا هزینه کمتری دارد و از نظر رنگ محدودیتی ندارد. این جعبه از بخش مختلف تشکیل شده که لایه های داخلی و بیرون از کاغذهای مختلفی مانند کرافت، تحریر و… تشکیل شده است. در دوبلکس های سفید به دلیل رنگ لایه ی بیرونی، امکان چاپ هر رنگی وجود دارد و این محدودیت کاملا ازبین می رود. از طرفی رابط های چاپی این جعبه هم متفاوت است. رابط چاپی این جعبه بسیار ارزان تر از رابط چاپی کارتن پیتزای ایفلوت است.

 

از نظر قیمت این دو جعبه کمی متفاومت هستند. کارتن پیتزای ایفلوت بهداشتی کمی قیمت بالاتری دارد و جعبه پیتزای دوبلکس بهداشتی از نظر قیمت تمام شده اندکی ارزان تر است.

جعبه  پیتزای دوبلکس بهداشتی برای رستوران هایی مناسب است که به دنبال قیمت کمتر و چاپ با رنگ های خاص هستند مناسب است که البته باید به مقاومت پایینتر این جعبه هم دقت کنید.

اگر کیفیت بالای جعبه و مقاومت بالا برای شما دغدغه است، جعبه های ایفلوت بهداشتی بسیار مناسب هستند. که البته باید به محدودیت این نوع جعبه در رنگ های خاص و هزینه رابط چاپی بیشتر هم توجه داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره تخصصی می توانید با تلفن های زیر تماس بگیرید. مشاورین ما با توجه به شرایط رستوران و برند شما بهترین پیشنهاد را به شما ارائه خواهند داد.




نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 29 آذر 1399

دانستنی های پیتزا

 

پیتزا یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین غذای دنیا است که در تمام دنیا عاشقان زیادی دارد. این غذا به حدی در جهان محبوب است که یک روز جهانی با این عنوان  داریم. 9 فوریه روز جهانی پیتزا است.

اگر فقط یک بار طعم پیتزا را چشیده باشید احتمالا شما هم الان جز عاشقان پیتزا هستید. در این مقاله همه چیز درمورد پیتزا را می خوانید. پیتزا را یک غذای ایتالیایی می دانند. آیا واقعا پیتزا یک غذای ایتالیایی است؟

پیتزا

پیتزا

تاریخچه پیتزا

تقریبا هیچ پاسخی دقیقی به این سوال که اولین پیتزا از کجا آمده است وجود ندارد. پیدا کردن مبدا پیتزا بیشتر به تعریف شما از پیتزا بستگی دارد. شواهد تاریخی نشان می دهد در قرون وسطا مردم خاورمیانه نوعی غذا داشتند که از یکی خمیر به شکل نان و موادی بر روی آن ساخته می شد.

این غذا شاید اجداد پیتزای امروزی باشد. بسیاری معتقدند اولین پیتزا که شامل نان و خرما بود در زمان هخامنشیان رایج بود. این غذا، غذای سربازان ایرانی در زمان جنگ بود.

در زمان جنگ سربازان ایرانی موادی برو روی خمیر میریختند و بر روی سپر خود قرار می دادند تا در کنار آتش پخته شود. این نوع غذا توسط ایرانیان به یونانی‌ها منتقل شد و پس از آن یونانیان مهارج به ایتالیا، به مردم جنوب ایتالیا یاد دادند تا اینکه نوع نان و خرما به ایتالیا منتقل شد.  

پیتزا

پیتزا

اما اگر تعریف شما از پیتزا، پیتزای امروزی باشد قدمت پیتزای امروزی به حدود 300 سال پیش برمی گردد. این پیتزا از خمیر، سس گوجه و مخلفات دیگر ساخته شده است. تولید گوجه فرنگی و انتقال آن به ایتالیا باعث شد پیتزا به شکل امروزی شکل بگیرید.

ایتالیایی ها ابتدا در مصرف گوجه مقاومت زیادی داشتند. پس از مدت‌ها مقاومت بر روی مصرف گوجه بالاخره گوجه فرنگی بخش اصلی پیتزا را تشکیل داد. 

پیتزا به شکل امروزی خود، 2 قرن از قرن (16 تا 18) بخش زیادی از غذای مردم فقیر جامعه را تشکیل میداد. در سال 1831 اولین پیتزا فروشی در ایتالیا آغاز به کار کرد و کم کم معازه های بیشتری شکل گرفتند. اما این غذا هنوز غذای مردم فقیر جامعه بود. 

طرز تهیه پیتزا مخصوص رستورانی

به نظر میرسد پیتزا در سال 1890 وارد سفره مردم جهان بخصوص ثروتمندان شد. زمانی که اومبرتوی یکم پادشاه ایتالیا و همسرش به ناپل سفرکردند. همسر پادشاه ایتالیا، مارگاریتا به دلیل خوردن زیاد غذای چرب بیمار شده بود.

درخواست کرد غذای سالمی که همه مردم ایتالیا میخورند را برایش طبخ کنند. سرآشپز رافائل اسپوزیتو برای آماده کردن غذا انتخاب شد. 

رافائل و همسرش پیتزا را برای پادشاه و ملکه انتخاب کردند. پیتزای رافائل از سه قسمت سبز و سفید و قرمز تشکیل شده بود که نشان دهنده پرچم ایتالیا بود.

ملکه بعد از خوردن پیتزای رافائل گفت که این بهترین غذایی است که تا بحال خورده ام. به این طریق رافائل شهرت زیادی پیدا کرد و اسم پیتزای خود را به نام ملکه (مارگاریتا) نامگذاری کرد.


اولین پیک پیتزای تاریخ

پیتزا

پادشاه و همسرش مارگاریتا نمی‌توانستند به رستوران رافائل بروند. بنابراین به رافائل می گفتند که پیتزای مخصوص آن ها را برایشا بیاورد. به این ترتیب اولین پیک پیتزا در تاریخ توسط رستوران رافائل شکل گرفت. این فرهنگ کم کم رواج پیدا کرد و امروزه همه رستوران ها از پیک استفاده می کنند.

اولین پیتزای آمریکایی

اولین بار در قرن 19ام پیتزا هم یا مهاجرت ایتالیایی ها به آمریکا وارد شد. آمریکایی‌ها که عاشق همبرگر و هات داگ بودند حالا غذای جدید را تست می‌کردند. پیتزا به سرعت در همه غذا فروشی‌ها وارد شد.

جنارو لومباردی در سال 1984 اولین پیتزا فروشی آمریکا را در منهتن افتتاح کرد. شهری که به ایتالیای کوچک معروف بود. پیتزای در آن سال‌ها خیلی بع مذاق آمریکایی‌ها خوش نیامد. اما لومباردی از سلیقه آمریکایی‌ها استفاده کرد و پیتزا را مطابق سلیقه مردم آمریکا تغییر داد. در پیتزای لومباردی پنیر زیاد با نان ضخیم تر خودنمایی میکرد.

لومباردی از سوسیس و کالباس زیاد در پیتزای خود استفاده کرد و همین کافی بود تا مردم آمریکا عاشق پیتزا شوند. این نوع پیتزا به پیتزای آمریکایی معروف شد.

پیتزا

ورود پیتزا به ایران

فرهنگ غذای غربی برای اولین بار از مرزهای شمالی و از کشور روسیه وارد ایران شد. اولین رستوران های فرنگی حدود 100 سال پیش و در دهه 1300 راه اندازی شد. مردم ایران در آن سال ها با غذاهای جدید روبرو شدند که پیش از این نخورده بودند.

غذاهایی مانند سوپ، کتلت، پیارشکی، سالاد الویه و… . در این دوره به مرور کافه ها رایج شدند که بیشتر مشتریانشان افراد تحصیل کرده، نویسندگان، فرنگی ها و افراد ثروتمند بودند. در دهه 40 تاثیر آمریکا بر فرهنگ غذایی مردم بیشتر شد و رستوان های آمریکایی جای خود را در بازار ایران باز کردند.

ششم بهمن 1347 رضا رئیسی از فارغ التحصیلان ایرانی مقیم آمریکا، اولین پیتزا فروشی ایران را افتتاح کرد. رئیسی اسم این رستوران را پیتزا پنیری گذاشت. بسیاری هم پیتزا داوود واقع در نوفل لوشاتو را اولین پیتزا فروشی ایران می داند. پیتزا داوود هم مانند پیتزا پنیری در دهه 40 آغاز به کار کرد و امروزه هم با همان روش قدیمی خود درحال فعالیت است.

در ایران پیتزا با سرعت خیلی زیادی بن مردم محبوب شد. مردم به راحتی این غذای فرنگی را پذیرفتند و عاشقش شدند. امروزه پیتزا بخش قابل توجهی از رژیم غذایی ما ایرانی ها را شکل داده است.

 

انواع پیتزا و جعبه پیتزا 

پیتزا توسط آشپزهای مختلف به مرور تغییر کرد. هرکسی با خلاقبت خود دستی بر این غذای محبوب می برد و طعم جدید به پیتزا اضافه می کند. چند مورد از پر طرفدارترین پیتزاهای دنیا را بشناسید.

پیتزا مارگاریتا

پیتزا

پیتزا

زادگاه این پیتزا ایتالیا است. به دلیل موارد ساده ای که در این پیتزا به کار رفته است، قیمت مناسبی دارد و برای کسانی که حساسی دارند هم خیلی مناسب است. 

ترکیبات: مارگاریتا از مواد ساده ای تشکیل شده است. ریحان، پنیر و گوجه مواد اصلی این پیتزای ایتالیایی است.

 

پیتزا

پیتزا

پیتزا کالزونه (نیمه ماه)

اسم این نوع پیتزا از یک نوع شلوار که در قرن 16 میلادی رایج بود. این پیتزا مواد ساده ای دارد و از سبزیجات مختلف تشکیل شده است. پیتزا کالزونی پیتزا مارگاریتایی است که از وسط تا شده است و مواد آن در داخل پنیر خمیر قرار دارد. 

 

پیتزا

پیتزا

پیتزا چهار فصل

بسیاری از افراد تمایل دارند که چند طعم مختلف را در یک پیتزا تجربه کرنند. پیتزای چهار فصل مناسب این افراد است. معمولا در هر قسمت این پیتزا از یک پنیر خاص استفاده می شود. پنیرهای موزارلا، بلوچیز و پارمیزان در این پیتزا زیاد استفاده می شود. 

 

پیتزا

پیتزا

پیتزا پپرونی پر فروش ترین پیتزا

معروف ترین پیتزا در جهان، پیتزا پپرونی است. این نوع پیتزا حدود 45 درصد سفارشات پیتزا را تشکیل داده است. پپرونی نوعی کالباس تند است که از گوشت گوشاله تولید شده است. بعضی از رستوران ها بجای پپرونی، کالباس معمولی استفاده می کنند و با قلقل آن را تند می کنند. 

 

پیتزا

پیتزا

پیتزا هاوایی – ترش و شیرین

این پیتزا که در بعضی رستوران ها با نام آفریکانا هم طبخ می شود، طعمی متفاوت دارد. مواد تشکیل دهنده این پیتزا، سس گوجه فرنگی، ژامبون و آناناس است.

این ترکیب برای ما ایرانی ها کمی ناشناخته است و معمولا ایرانی ها تمایل زیادی به این پیتزا ندارند. اما اگر اهل ماجراجویی و چشیدن طعم های مختلف هستید، این پیتزا مناسب شماست.

 

پیتزا

پیتزا

پیتزا مارینارا پیتزا موانان

پیتزای مارینارا از مواد دریایی تشکیل شده است. این پیتزا ارزش غذایی بالایی دارد. مارینارا نوعی سس گوجه فرنگی است. این سس را در گذشته موانان تهیه می کردند و به همین دلیل به مارینارا معروف شد.

مارینارا به معنی دریایی است. در تهیه پیتزا مارینارا از میگو و ماهی های دریایی بخصوص ماهی تن استفاده می شود. اما بسیاری از رستوران ها برای راحتی خود از تن ماهی استفاده میکنند. تن ماهی ارزش غذایی پایینتری دارد. 

 

پیتزا

پیتزا

پیتزا گوشت 

پیتزا گوشت شامل طیف گسترده ای از پیتزاها می شود. همانطور که از اسم این پیتزا پیداست ماده اصلی تشکیل دهنده این پیتزا گوشت است. یکی از جالب ترین پیتزاهای این دسته، پیتزا کانیباله است که به معنی آدم خوار است.

این پیتزا برای افرادی که علاقه زیادی به گوشت دارند ساخته شده است. کانیباله به معنی گوشتخوار. در بسیاری از رستوران ها این پیتزا از گوشت چرخ کرده ساخته می شود. 

 



:: برچسب‌ها: پیتزا,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 26 آذر 1399

10 نکته راه اندازی رستوران فست فود

 


در این مقاله قصد داریم راههای جدید برای راه اندازی فست فود و رستوران را برای شما بیان کنیم.20 نکته مهم از خرید تجهیزات فست فود و راه اندازی انواع رستوران و فست فود میباشد.

راهنمای ما برای شروع یک رستوران یا فست فود، تمام اطلاعات ضروری را پوشش می دهد تا به شما در تصمیم گیری در مورد این کسب و کار مناسب برای شما کمک کند. اطلاعات مربوط به فعالیت روزانه یک صاحب رستوران، رستوران هدف، پتانسیل رشد، هزینه های راه اندازی، ملاحظات قانونی و خرید تجهیزات فست فود موارد دیگر را یاد بگیرید.

فست فود
چگونه یک رستوران تاسیس کنیم

بیش از 60 در صد از مردم ایران حداقل هفته ای یک بار از غذاهای آماده استفاده میکنند.با ماشینی شدن زندگی و کمبود وقت این روند رو به افزایش رفته است.شروع یک رستوران کار زمان بری میباشد، اما با برنامه ریزی متخصص، شما می توانید یک کسب و کار رستوران موفق را تاسیس کنید.

با پیشرفت زندگی ها و تغییر سلیقه های غذایی مردم اکثرا فست فود عضوی جدا نشدنی از زندگی مردم ما شده است.همین امر باعث بوجود آمدن بازار داغ رستوران ها شده است.بصورتی که حتی در شرایط بد اقتصادی امروز نیز این صنعت رونق خود را از دست نداده است.تجهیزات فست فود
1.نام و برند مناسبی را انتخاب کنید . شما میتوانید قبل از راه اندازی کامل رستوران خود به فکر بسته های غذا باشید ! زیرا امروزه با وجود کرونا شما به بسته های بیرون بر غذا خیلی نیاز دارید . بنده به عنوان یک بلاگر غذا و گردشگر رستوران ها برای خرید انواع جعبه های پیتزا و جعبه های برگر , جعبه های سیب زمینی شرکت ایرانیان پک به شما معرفی میکنیم . 

هنگام راه اندازی فست فود، و قبل از خرید تجهیزات فست فود مهم است که یک مفهوم روشن و نام تجاری داشته باشید. مفهوم رستوران شما شامل سبک سرویس رستوران شما، خدمات غذای شما و محیط رستوران شما است. این امر با نام تجاری شما هماهنگ است که هویت، شخصیت و ماموریت رستوران شما را تشکیل می دهد. نام تجاری شما نیروی نامشهود پشت مفهوم رستوران شماست و مفهوم رستوران شما نوعی از نام تجاری شما در عمل است.

بر اساس نوع دکور شما میتوانید نام برند را انتخاب کنید.مثلا اگر شما دکور نوستالوژیک دارید یا سنی؟

بر اساس غذاهای سرو شده شما مثلا اگر غذاهای سنتی در منو خود دارید یا غذاهای مدیترانه ای و کلاسیک؟بر این اساس میتوان از نام های مختلفی استفاده کرد.

نام برند فست فود
2.منوی خود را طراحی کنید

قبل از اینکه رستوران خود را باز کنید، می خواهید یک غذای اساسی غذا را که منو خود را نشان می دهد ایجاد کنید.

تصمیم گیری در مورد منو شما مهم است زمانی که از تجهیزات مورد نیاز خود، کارکنانی که استخدام می کنید و جمعیتی که امیدوار هستید مشتری شما بشوند.

در این مرحله، منو شما لازم نیست به طور کامل طراحی شده و یا دستور العمل های خود را باید به طور کامل اصلاح شده است.

مگر اینکه مفهوم کل شما از موارد خاصی مانند مکان پیتزا جدا شود.

با این حال، شما باید ایده ای جامع از تمام قیمت ها و غذاهایی که سرو میکنید، داشته باشید. بعدها در فرایند باز کردن رستوران شما، منو خود را برای افزایش سود در نظر نگیرید و منو خود را به طور مداوم به روز کنید .تجهیزات فست فود
3.یک پلان و نقشه برای رستوران خود در نظر بگیرید

داشتن طرح جامع و پلان فست فود کسب و کار هنگام خرید تجهیزات فست فود به شما و کارخانه تولیدی بسیار کمک خواهد کرد. . همچنین به شما کمک خواهد کرد که استراتژی خود را توسعه دهید و تک تک جزییات تجهیزات رستوران خود را به دست آورید. در زیر اجزای اصلی یک طرح کسب و کار رستوران است.
4.بر آورد هزینه ها و وام مالی

برآورد کل هزینه های راه اندازی که شما نیاز دارید تا رستوران خود را آغاز کنید. مبلغ مورد نیاز برای نگهداری رستوران خود در روزهای مختلف. پس از آن شما باید یک بودجه ایجاد کنید و سال آینده را پیش بینی کنید تا بدانید که چه مقدار باید در کسب و کار باقی بمانید.
بعد از این، ارزیابی کنید که چه مقدار پولی را برای استفاده به عنوان بودجه شروع به کار استفاده می کنید. تعیین کنید چه مقدار از شما نیاز دارید. به یاد داشته باشید هزینه های هر مجوزی که نیاز دارید را شامل می شود. برای دریافت وام های رستوران برای تامین هزینه های رستوران خود، درخواست کنید.وام های حختلفی برای اشتغال موجود میباشد که میتوانید استفاده کنید.تجهیزات فست فود
5.انتخاب محل مناسب برای رستوران

برای انتخای محل مناسب رستوران رعایت موارد زیر الزامی میباشد.

قابلیت مشاهده و دسترسی. منطقه ای را انتخای کنید که از لحاظ دید عمومی و جای پارک ماشین بسیار مناسب باشد.امروزه و با ترافیک های شهری داشتن جای پارک مناسب برای رستوران یک امری بسیار مهم میباشد.

محل پر رفت و آمد.محله پر رفت و آمد و شلوغ از لحاظ مشتری گزینه بسیار مهم دیگری میباشد.

فاصله از رقبا.بسیار معقول است که در جایی که بدون رقیب هستید رستوران خود را راه اندازی کنید.
6.مجوز و اجازه

برای راه اندازی فست فود و رستوران نیاز به مجوز و جواز کسب میباشد.که با رجوع به اتحادیه های مربوطه و پرداخت فیش های بانکی میتوان در مدت زمان مشخص مجوزها را اخذ کرد.


7.تامین کننده تجهیزات فست فود پیدا کنید

مهم ترین گزینه پیدا کردن تامین کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.

آریا استیل نوین بهترین تامین کننده انواع تجهیزات فست فود برای رستوران شما میباشد.

کامل ترین تجهیزات و دستگاهها با بهترین کیفیت و با گارانتی یک ساله عرضه میشود.

مورد بعد تامین کننده مواد اولیه رستوران یا فست فود برای راه اندازی فست فود شما میباشد.

به اینصورت که هر روز برای شما تمامی مواد اولیه با کیفیت و تازه را فراهم آورد.وقت شما دیگر برای این گزینه تلف نشود و به کارهای دیگر رستوران رسیدگی کنید.
8.طرح و دکور رستوران را طراحی کنید

هنگام شروع یک رستوران، و قبل از خرید تجهیزات فست فود باید طرح و دکور داخلی و خارجی خود را پیاده کنید.این طرح بر اساس فضای رستوران و منوی غذایی شما و هماهنگ با آنها باید باشد.به طوری که هم طرحی با مد روز باشد و همسو با نیاز و منوی غذایی شما باشد.

دکوراسیون رستوران
9.استخدام کارمندان

یک گام بزرگ در راه اندازی فست فود و تجهیزات فست فود، استخدام کارکنان برای انجام کارهای روزانه رستوران است. قبل از استخدام کارکنان، تمام نقش هایی را که باید در رستوران خاص خود پر کنید، در نظر بگیرید. این ممکن است شامل مدیریت منابع انسانی و سرپرستان، خرید مواد غذایی و نوشیدنی، تهیه و نگهداری محصولات، تهیه غذا، خدمات غذا، تمیز کردن غذا و شستشوی ظروف، بازاریابی و فروش، روابط عمومی، حسابداری و حسابرسی و خدمات بار باشد.تجهیزات فست فود
مهم ترین کارمندان شما عبارت است از

آشپز اجرایی
مدیر کل
سرآشپز
آشپز آماده
منشی ها
باربرها
پیشخدمت
پیک موتوری
ظرفشور

 

مسول غذا های بیرون بر با نظارت بر جعبه های بیرون بر مثل جعبه سیب زمینی 


10.تبلیغات رستوران

تبلیغات به دلایل مختلف حیاتی است. اول و مهمتر از همه، مشتریان احتمالی باید بتوانند اطلاعات پایه ای در مورد رستوران شما پیدا کنند. ثانیا، آنها باید احساس راحتی کنند تا غذا های جدید خود را امتحان کنند. در زیر چند راهنمایی برای ایجاد هیجان در اطراف رستوران خود وجود دارد:

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. ایجاد اشتراک فیس بوک، توییتر اینستاگرام تلگرام و نمایش مشخصات عمومی برای به اشتراک گذاشتن اخبار، عکس ها و چیزهای بی اهمیت در مورد رستوران خود. عکس ها و توضیحات باید با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنند. در نظر بگیرید شامل تصاویری از غذا یا فرآیندهای پشت صحنه برای جلب نظر مهمانان . اطمینان حاصل کنید که از عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید.تجهیزات فست فود

ساخت یک وب سایت جذاب. سایت شما باید به راحتی حرکت کند و طراحی باید نام تجاری شما را نشان دهد. شامل اطلاعات اولیه در مورد رستوران شما، از جمله آدرس، شماره تلفن، ساعت و منو.تجهیزات فست فود

ایجاد اپلیکیشن موبایل.ایجاد اپلیکیشن موبایل امروزه بسیار کارآمد میباشد.مشتریان شما از طریق این اپ به راحتی و با تخفیف ویژه میتوانند از غذاهای شما سفارش بدهند و استفاده کنند.

تبلیغات رستوران
تبلیغات رستوران

11.ایجاد یک فضای شاد و دوستانه

سعی کنید یک فضای بسیار عالی را برای مشتریان خود ایجاد کنید.

ایجاد فضای مناسب برای تمامی مشتریان به طوری که در خاطرشان ماندگار شود.

این فضا در ذهن آنها بماند و به دیگران نیز پیشنهاد دهند.

این موارد از ذهن مشتری بیرون نمیرود و ماندگار میماند.

این فضا را میتوان بصورت نوستالوژی طراحی کرد و یا میتوان بصورت خانوادگی و بسیار صمیم در نظر گرفت.

در آخر آریا استیل نوین با آرزوی موفقیت برای شما در امر رستورانداری کسب و کار عالی و سودمندی را برای شما آرزومند میباشد.گروه ما آماده تجهیز و راه اندازی فست فود و رستوران شما به صورت اصولی میباشد.

 

زمانی که شما رستوران خود را تاسیس کردید باید به فکر غذا های بیرون بر رستوران خود باشید . بنده به عنوان یک بلاگر فست فود و رستوران با تحقیق بسیار بر روی رستوران ها و شرکت هایی که به رستوران دار کمک میکنند تا رستوران خوبی داشته باشند , برای خرید انواع جعبه های برگر و جعبه برگر و جعبه سیب زمینی شرکت ایرانیان پک به شما معرفی میکنم . 



:: برچسب‌ها: جعبه برگر , جعبه همبرگر , خرید جعبه برگر , خرید جعبه همبرگر , ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 15 آذر 1399

کاسه مرغ یک قابلمه

کاسه مرغ یک قابلمه WONDER CHICKEN

کاسه های آنچیلادا مرغ یک قابلمه یک وعده غذایی ساده است که می توان آن را در یک قابلمه (یا تابه) تهیه کرد تا به راحتی تمیز شود. طعم آنچیلادای مرغ در نصف زمان است.

یک کاسه سفید پر از کاسه های یک Potch Wonder Chicken Enchilada با تابه در پس زمینه

کاسه های قابلمه مرغ آنچیلادا ساده و خوشمزه هستند. این یک وعده غذایی کامل است که می تواند در یک قابلمه (یا تابه) تهیه شود تا به راحتی تمیز شود.

سینه های خرد شده خرد شده و پیاز زرد در روغن زیتون تفت داده می شوند تا زمانی که طلایی شوند.

 

مرغ و برنج در یک تابه

 

برنج ، سس آنچیلادا ، روتل ، آب مرغ ، مغز ذرت و ادویه جات ترشی جات به مرغ اضافه می شوند و می جوشانند تا جایی که برنج تمام آب گوشت خوش طعم را خیس کند.

 

مواد آنچیلادا مرغ در یک تابه

 

لوبیا سیاه هم زده می شود. سپس ، همه چیز در پنیر خرد شده پوشیده می شود.

 

3 کلاژ تصویری که نشان دهنده کاسه مرغ Enchilada One Pot Wonder Chicken است

 

روی این کاسه های آنچیلادا فوق العاده خامه ترش ، گوجه فرنگی خرد شده و پیاز سبز خرد شده قرار داده شده است!



:: برچسب‌ها: برگر , جعبه برگر , فست فود , پیتزا , ساندویچ , ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 10 آذر 1399

سیب زمینی بو داده نمک و سرکه

سیب زمینی بو داده نمک و سرکه

سیب زمینی بو داده نمک و سرکه - طعم های نمکی و تارت نمک و چیپس سیب زمینی سرکه در نسخه سیب زمینی برشته سالم تر.

 

نمک و سرکه سیب زمینی تفت داده شده روی یک صفحه پخت

من ضعف در نمک و چیپس سرکه سیب زمینی دارم. من آنها را دوست دارم آنها بسیار نمک و ترش هستند و تقریباً هنگام نیش زدن به دهان ، صدای دهان شما را خرد می کنند. من معمولاً چیپس سیب زمینی را در فروشگاه مواد غذایی خریداری نمی کنم ، بنابراین اغلب آنها را ندارم. اما ، وقتی به یک فروشگاه فرعی می روم ، آنها یکی از چیزهای مورد علاقه من برای خرید هستند.

البته ، چیپس سیب زمینی سرخ شده و نمکی ، یک غذای فرعی خیلی سالم نیست. بنابراین ، فکر کردم که نسخه سالم تری ارائه خواهم کرد. تصمیم گرفتم سیب زمینی برشته شده نمک و سرکه را امتحان کنم. شدت آنها به اندازه چیپس سیب زمینی نیست ، اما هنوز هم آن طعم خوب نمکی و ترشی را فراهم می کنند. و ، از آنجا که آنها به جای سرخ شده در کمی روغن تفت داده می شوند ، آنها گزینه سالم تری هستند.

سیب زمینی های تشییع جنازه دسته کوچک

سیب زمینی های تشییع جنازه کوچک - تابه سیب زمینی پنیر AKA با روکش پوسته ذرت ، سیب زمینی مهمانی یا سیب زمینی گلدان - برای تهیه یک غذای مهم عالی کوچک شده است.

 

ظرف کاسرول پر از سیب زمینی پنیری با روکش فلان ذرت

 

این تابه سیب زمینی پنیر کاملاً خوشمزه است. پایه آن سیب زمینی های پنیر خامه ای است که با غلات پوسته ذرت کره که روی آنها پخته می شود ترد می شوند.

یک دستور سنتی سیب زمینی مراسم تشییع جنازه (سیب زمینی پاتلاک AKA یا سیب زمینی مهمانی) یک تن می کند. بنابراین یک غذای عالی است که می توانید در یک مراسم با افراد زیادی برگزار کنید ، مانند مراسم تشییع جنازه ، گلدان بزرگ یا مهمانی. 


نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 9 آذر 1399

سالاد مرغ بری با سس بذر خشخاش

 

سالاد مرغ بری با سس بذر خشخاش

سالاد مرغ توت با سس دانه خشخاش - کاهو ، توت فرنگی ، بلوبری ، تمشک ، مرغ و اسپند با سس خانگی دانه خشخاش

سالاد مرغ بری با ضماد دانه خشخاش در یک کاسه

سالاد توت فرنگی

این سالاد مرغ توت با دستور پخت دانه خشخاش همراه با انواع توت های تازه ، پروتئین و سبزیجات سالاد است. این یک ضماد شیرین ، خامه ای ، دانه خشخاش دارد که با شیرینی توت ها مخلوط می شود و طعم شگفت انگیزی دارد!

همه چیز در حدود 20 دقیقه جمع می شود.

طرز تهیه سالاد مرغ توت خشخاش

* توجه: کارت دستورالعمل قابل چاپ کامل در پایین این پست است.

  • روغن زیتون را به یک ماهیتابه با حرارت متوسط ​​تا زیاد اضافه کنید.
  • تکه های سینه مرغ و چاشنی گریل را اضافه کنید.
  • هم بزنید و بپزید تا مرغ پخته شود.

تکه های سینه مرغ در یک تابه با روغن زیتون و ادویه کباب پز

پانسمان بذر خشخاش خانگی

  • سس مایونز را به یک کاسه کوچک اضافه کنید.
  • شکر ، شیر ، سرکه سفید ، دانه خشخاش ، نمک و فلفل را اضافه کنید.
  • هم بزنید تا خوب ترکیب شود.

چرخاندن مایه کوکنار خانگی در یک کاسه

 

 

  • کاهو رومان خرد شده را به یک کاسه بزرگ سرو اضافه کنید.
  • توت فرنگی ، زغال اخته ، تمشک ، اسپند و مرغ پخته شده را اضافه کنید.
  • با پانسمان دانه خشخاش بپاشید.

یک کاسه مرغ ، اسپند ، توت فرنگی ، زغال اخته ، تمشک و کاهو با یک کاسه کوچک سس دانه های خشخاش

این دستورالعمل خواستار چاشنی کباب استیک برای چاشنی سینه مرغ است. می توانید از هر ادویه ادویه ای که دوست دارید استفاده کنید. من مخلوط ادویه استیک را دوست دارم زیرا معمولاً فلفل آسیاب شده ، نمک دریا ، سیر کم آب ، پیاز و چند ادویه جات دیگر دارد.

سالاد توت خشخاش با مرغ در یک کاسه

این دستور العمل های سالاد عالی دیگر را امتحان کنید

  • سالاد تاکو
  • سالاد نخود شیرین
  • سالاد ماکارونی انگور کلم بروکلی


:: برچسب‌ها: برگر , جعبه برگر , فست فود , پیتزا , ساندویچ , ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 5 آذر 1399

بهترین لازانیا کلاسیک

 

 

 

بهترین دستور العمل کلاسیک لازانیا - لازانیا خانگی پر از ماکارونی ، ریکوتا ، یک سس گوشت خانگی و تن پنیر. این بهترین دستور تهیه لازانیا در جهان است!

 

بهترین لازانیا کلاسیک ، تکه تکه شده در یک بشقاب آبی رنگ که روی آن پنیر قرار دارد

من بیش از یک سال است که روی این دستورالعمل لازانیا گوشت کار می کنم.

من تصمیم گرفتم بهترین دستورالعمل سنتی لازانیا را تهیه کنم. هر بار که آن را درست می کردم ، تغییرات کوچکی در اینجا و آنجا ایجاد می کردم تا اینکه فکر کردم درست است.

فکر کنم بالاخره میخ کردم!

 

طرز تهیه لازانیا:

  • سس گوشت را درست کنید
  • مخلوط پنیر ریکوتا درست کنید
  • ماکارونی را بجوشانید
  • لازانیا را جمع کنید
  • پخت
  • سرد
  • لذت بردن

 

بهترین لازانیا خانگی که روی بشقاب برش خورده است

نحوه لایه برداری لازانیا:

  • یک لایه نازک سس ماکارونی را در کف ظرف پهن کنید
  • یک لایه رشته رشته پخته شده لازانیا درست کنید
  • یک لایه از مخلوط پنیر ریکوتا پخش کنید
  • یک لایه یکنواخت سس گوشت پخش کنید
  • آن لایه ها را دو بار تکرار کنید
  • روی آن را با یک لایه نهایی رشته فرنگی ، سس ، موزارلا و پنیر پارمزان پر کنید .

 

طرز پخت لازانیا:

  • ظرف پخت را با فویل آلومینیوم بپوشانید
  • در دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 45 دقیقه بپزید
  • فویل را برداشته و 15 دقیقه دیگر بپزید
  • بگذارید لازانیا حداقل 15 دقیقه قبل از برش استراحت کند

 

ظرف کاسرول از بهترین دستورالعمل لازانیا

  • پنیر خامه ای Pinwheels ایتالیایی از Easy Recipes آماندا
  • سالاد با سیر خانگی و وینگرت گیاهی
  • سالاد کلم بروکلی گوجه فرنگی Zesty - از Inspire a Creation
  • نان سیر خانگی - از طرز تهیه قلع خوراکی

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

  • بهترین دستور العمل کلاسیک گوشت گوشت
  • بهترین دستور العمل کلاسیک چیلی
  • بهترین دستور غذای کلاسیک نان موز

 



:: برچسب‌ها: برگر, ساندویچ, فست فود, پیتزا, رستوران,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1399

سینه مرغ پر شده گوآکامول

 

 

سینه مرغ پر شده گوآکامول

سینه مرغ شکم پر گوآکامول قطعات نازکی از مرغ است که در گوآکامول غرق شده است. غلت خوردن روکش شده در آرد سوخاری Panko و پخته شده

 

سینه مرغ شکم پر گوآکامول بریده شده در یک بشقاب سفید

من کاملا عاشق گوآکامول هستم! به خودی خود ، گوآكامول هنگام خوردن در حد متوسط ​​واقعاً سالم است. مشکل این است که اغلب به مقدار زیاد همراه با انبوهی از تراشه های تورتیلا سرخ شده خورده می شود.

من تصمیم گرفتم چیپس ها را ریز کنم و از گوآکامول استفاده کنم تا این غذای سالم ، سینه مرغ شکم پر گوآکامول را درست کنم.

 

سینه های مرغ نازک و صاف کوبیده می شوند. یک لایه نازک گوآکامول به هر قطعه پخش می شود. مرغ رول می شود و با خلال دندان محکم می شود. سپس ، مرغ شکم پر را در یک مخلوط آرد سوخاری پانکو پوشانده و پوشش می دهیم. و پخته شده

نتیجه این کار یک قطعه مرغ لطیف و آبدار با بیرون ترد و مرکز پر از گوآکامول خامه ای است. یام

4 کولاژ تصویری ساخت سینه مرغ پر شده گوآکامول

مسلماً تهیه این مرغ مدتی طول می کشد. هیچ یک از مراحل دشوار نیست ، فقط کمی وقت گیر است. شخصاً فکر می کنم کاملاً ارزشش را دارد.

 



:: برچسب‌ها: برگر,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1399

ماهی سالمون پخته شده
 پرش به دستور غذا  رفتن به ویدیو  دستور العمل چاپ

ماهی آزاد پخته Teriyaki - همه این دستور العمل ماهی آسان را دوست دارند. ماهی قزل آلا در سس خانگی teriyaki مارین شده ، پخته می شود ، سپس با لعاب teriyaki مسواک می شود.

ماهی قزل آلا ترایاکی پخته شده در بشقابی که با دانه کنجد و پیاز سبز خرد شده پاشیده شده باشد

ماهی برای شام های شلوغ هفته یک هفته عالی است زیرا بسیار سریع پخته می شود. این دستورالعمل دارای یک سس شیرین و ملایم خانگی است که به عنوان ماریناد و یک لعاب چسبناک عمل می کند. اما ، هنوز هم زمان آماده سازی عملی یا زمان پخت بسیار کم است.

توجه: در زیر یک نمای کلی با تصاویر پردازش شده است. کارت دستور العمل قابل چاپ کامل در پایین این پست قرار دارد.

طرز تهیه ماهی قزل آلا TERIYAKI پخته شده

سس teriyaki خانگی درست کنید.

  • سس سویا را به یک کاسه کوچک مخلوط کن اضافه کنید.
  • شکر قهوه ای ، سرکه ، نشاسته ذرت ، سیر و فلفل را اضافه کنید.
  • هم بزنید تا خوب ترکیب شود.

مخلوط کردن کاسه با سس سویا ، شکر قهوه ای ، سرکه شراب برنج ، نشاسته ذرت ، سیر و فلفل برای یک ماریناد teriyaki و لعاب

  • 4 فیله سالمون نپخته را در کیسه پلاستیکی نگهداری مواد غذایی قرار دهید.
  • نیمی از سس teriyaki را اضافه کنید.
  • ماهی را به مدت 1 ساعت در یخچال مارینار کنید.

کیسه پلاستیکی برای نگهداری از فایلهای ماهی قزل آلا و ماریناد teriyaki در داخل

  • ماهی را از کیسه خارج کنید.
  • ماهی آزاد را در ظرف پخت قرار دهید.
  • پخت

4 فیله ماهی قزل آلا ماریناد نپخته در یک ظرف پخت

همانطور که ماهی قزل آلا می پزد ، لعاب teriyaki را درست کنید.

  • سس teriyaki باقیمانده (استفاده نشده) را در قابلمه سس بریزید.
  • دم بکشید تا غلیظ شود.

لعاب ترياکي ضخيم در قابلمه کوچک سس کاهش مي يابد

  • ماهی قزل آلا پخته شده را با لعاب غلیظ مسواک بزنید.

فیله ماهی سالمون پخته شده با لعاب غلیظ تریاکی مسواک زده می شود

  • ماهی قزل آلا را با کنجد و پیاز سبز خرد شده بپاشید.

ظرف پخت پر از گوشت ماهی سالمون پخته شده پوشیده شده با سس تریاکی ، دانه کنجد و پیاز سبز خرد شده

آیا می توانید ماهی قزل آلا را بیش از حد طولانی کنید

آره! اگر ماهی بیش از حد در ماریناد باشد ، اسید شروع به تجزیه ماهی می کند و آن را لوس می کند. من به طور معمول ماهی قزل آلا را به مدت 1 ساعت مارینا می کنم. اما تا 2 ساعت خوب است.

چه مدت پخت ماهی قزل آلا

این به ضخامت فیله ماهی قزل آلا بستگی دارد. فیله های ماهی 5 قزل آلا که خریداری می کنم معمولاً کمی بیش از یک اینچ ضخامت دارند ، بنابراین پختن آنها در دمای 400 درجه فارنهایت حدود 12 دقیقه طول می کشد. گاهی اوقات ، فقط می توانم فیله های بسیار نازک و گسترده ای از ماهی قزل آلا پیدا کنم. این کارها معمولاً در حدود 9 دقیقه انجام می شود.

این دستور العمل های عالی دیگر ماهی قزل آلا را امتحان کنید

  • ماهی قزل آلا لعابی بالزامیک بلوبری
  • ماهی قزل آلا لیمو عسل
  • سیر سالمون پخته شده سیر دیژون از آشپزخانه ناتاشا

در زیر فیلم دستور تهیه ماهی سالمون پخته شده TERIYAKI را مشاهده کنید .

 

 

 

 پرش به دستور غذا  رفتن به ویدیو  دستور العمل چاپ

سیر و گیاه Vinaigrette Dressing یک سس سالاد خانگی آسان است که پر از عطر و طعم است و می توان آن را در عرض چند دقیقه با مواد رایج شربت خانه تهیه کرد.

 

سس سالاد وینگرت در یک کاسه کوچک سفید

سس سالاد خانگی

تهیه سس سالاد در خانه ، به خصوص شراب ، بسیار آسان است. این فقط روغن ، سرکه و چاشنی است. این دستورالعمل نیاز به گیاهان خشک دارد بنابراین مواد معمولاً در دسترس هستند. و این عطر و طعم ارزش کمی تلاش برای تهیه این دستورالعمل آسان را دارد.

طرز تهیه وینگرت سیر و گیاهان دارویی

توجه: دستورالعمل کامل قابل چاپ در پایین این پست است.

  • با یک ظرف مهر و موم کننده کوچک ، مانند یک ظرف شیشه ای ، کار خود را شروع کنید.
  • قسمتهای مساوی روغن زیتون و سرکه شراب قرمز را اضافه کنید.
  • عسل ، خردل دیزون ، پودر سیر ، ریحان خشک ، پونه کوهی خشک ، جعفری خشک ، نمک و فلفل را اضافه کنید.

 

اضافه کردن پودر سیر به یک شیشه ماسون با روغن زیتون و سرکه شراب قرمز

  • ظرف را ببندید.
  • تکان دهید تا خوب ترکیب شود.

تکان دادن یک شیشه مزون پر از سیر و سس گیاهان

  • روی سالاد مورد علاقه خود را آب پز کنید.

 

شیشه ماسون پر از سس سالاد سرکه روغنی

 

در صورت وجود مانده ، مهر و موم کرده و در یخچال نگهداری کنید. اما ، هنگامی که در یخچال قرار گرفت ، ضخامت ضخامت پانسمان می شود. برای شل شدن آن ، بگذارید چند دقیقه قبل از سرو به دمای اتاق برسد. یا ، برای چند ثانیه آب گرم را روی ظرف مهر و موم شده بزنید.

شما همچنین می توانید این دستور العمل های سالاد عالی را دوست داشته باشید

  • سالاد آووکادو گوجه خیار
  • سالاد نخود شیرین
  • سالاد Ceasar از SimplyRecipes

بهترین شیرینی کلاسیک لوبیا سبز

بهترین دستور العمل کلوچه باقلا سبز کلاسیک ترکیبی از دستور العمل های کمپبل و فرانسوی است. این غذای جانبی آسان برای تعطیلات یا یک وعده غذایی یک هفته مناسب است.

تابه لوبیای سبز روی بشقابی که روی آن پیاز سرخ شده است

دستور پخت آسان شیرینی باقلا سبز

این دستور العمل کلاسیک اغلب به عنوان یک غذای فرعی برای تعطیلات سرو می شود. اما ساخت آن بسیار سریع و آسان است ، همچنین در هفته های شلوغ هفته یک طرف عالی است.

این دستورالعمل نیاز به کنسرو لوبیا سبز ، خامه غلیظ شده سوپ قارچ و پیاز سرخ شده کنسرو شده دارد. کل کار را می توانید در 5 دقیقه آماده کنید.

طرز تهیه شیرینی باقلا سبز

توجه: دستورالعمل قابل چاپ کامل در کارت دستورالعمل در پایین این پست قرار دارد.

  • مایع را از دو قوطی لوبیا سبز تخلیه کنید. من لوبیای سبز خرد شده را دوست دارم اما هر سبکی از لوبیا سبز جواب می دهد.
  • لوبیاها را در یک کاسه مخلوط کنید.
  • یک قوطی خامه غلیظ شده سوپ قارچ را اضافه کنید. من از کمپبل   (هیچ وابستگی) استفاده می کنم.
  • 1/2 فنجان پیاز سرخ شده کنسرو شده را اضافه کنید. من از پیاز سرخ شده فرانسوی (بدون وابستگی) استفاده می کنم.

کاسه لوبیای سبز کنسرو شده ، خامه غلیظ شده سوپ قارچ و پیاز سرخ شده فرانسوی

  • هم بزنید تا خوب ترکیب شود.
  • مخلوط لوبیا را به یک ظرف پخت 9 × 9 اینچی منتقل کنید.

مواد لازم برای شیرینی باقلا سبز در ظرف پخت

چه مدت پخت غذاخوری لوبیای سبز

بهتر است این آبگوشت را به صورت مرحله ای بپزید.

  • آن را در دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 20 دقیقه بپزید تا مایع داغ و حباب دار باشد.
  • سپس ، روی آن را با پیازهای سرخ شده بیشتری قرار دهید و 10 دقیقه دیگر آن را بپزید تا پیازها ترد شوند.

ظرف پخت شیرینی باقلا سبز پخته شده با پیاز سرخ شده در بالا

آیا می توانید نوشیدنی لوبیای سبز را پیش از موعد درست کنید

آره! اگر می خواهید از این به عنوان دستور تهیه غذای آماده لوبیا سبز استفاده کنید ، کافی است قبل از مرحله پخت ، آبگوشت را طبق دستورالعمل آماده کنید. در عوض ظرف را با بسته بندی پلاستیکی بپوشانید و آن را تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید.

هنگامی که آماده پختن آن شدید ، آن را از یخچال خارج کرده و بگذارید تا قبل از گرم شدن فر به دمای محیط برسد. بسته بندی پلاستیکی را برداشته و طبق دستور پخت کنید. ممکن است 10 دقیقه زمان پخت اضافی لازم باشد تا مایعات داغ و حباب دار شود.

چه چیزی می توانید کرم سوپ قارچ را جایگزین کنید

هر سوپ خامه ای غلیظ شده در این دستورالعمل مثر است. اگر قارچ را دوست ندارید ، می توانید امتحان کنید:

  • خامه سوپ مرغ
  • کرم سوپ کرفس
  • خامه سوپ بیکن
  • خامه سوپ مارچوبه
  • خامه سوپ سیب زمینی

آنچه با جوش شیرین لوبیای سبز همراه است

این غذا برای شکرگذاری یا کریسمس عالی خواهد بود. اما ، اگر آن را برای یک شام راحت درست می کنید ، آن را با این دستور العمل ها امتحان کنید:

  • دستور تهیه چیزبرگر آسان
  • میت لوف
  • مرغ پوسته ای پسته

نان موز گرمسیری

 پرش به دستور غذا  رفتن به ویدیو  دستور العمل چاپ

نان موز گرمسیری شیرین ، میوه ای و مرطوب است. مانند نان موز سنتی است ، اما با روغن نارگیل ، آناناس خرد شده و نارگیل خرد شده درست می شود.

برش نان موز گرمسیری بر روی تخته برشمن عاشق این پیچ و تاب روی نان موز کلاسیک هستم! هنوز هم آن بافت متراکم / مرطوب و طعم موز نان سنتی موز را دارد. اما ، همچنین از افزودن نارگیل خرد شده و استفاده از روغن نارگیل به جای روغن نباتی طعم نارگیل زیبایی دارد. یک قوطی آناناس خرد شده (آبغوره و همه) حتی عطر و طعم گرمسیری بیشتری می بخشد.

برش نان موز گرمسیری بر روی تخته برش

من این چیزها را برای صبحانه یا میان وعده دوست دارم. بنابراین ، در خانه من دوام زیادی ندارد.

مانند هر نان موز ، من متوجه می شوم که اگر در یخچال پوشیده باشد بهتر ذخیره می شود.

برش نان موز گرمسیری بر روی تخته برش

 

 

BBQ Chicken Sloppy Joes سبزیجات ساطوری شده و مرغ آسیاب شده است که با سس BBQ شیرین و ملایم پوشانده شده است.

ساندویچ جوجه BBQ جوجه شلخته جو روی تخته خاکستریBBQ CHICKEN SLOPPY JOES یک شام آسان است که در عرض چند دقیقه آماده می شود و فقط به چند ماده اولیه نیاز دارد.

 

  • فقط پیاز خرد شده و فلفل دلمه ای شیرین خرد شده را تفت دهید تا نرم شوند.
  • مرغ آسیاب شده را اضافه کنید و آن را بپزید.
  • مقداری سس گوجه فرنگی و سس باربیکیو را بهم بزنید.
  • بگذارید دم بکشد تا سس غلیظ شود.
  • سپس ، گوشت را روی نان های همبرگر سرو کنید.
 

بهترین سالاد تاکو

بهترین دستور تهیه سالاد تاکو دارای گوشت گاو فصلی (بوقلمون یا مرغ) ، لوبیای سیاه ، سبزیجات و سس سالاد تاکو ساده است. 

 

یک کاسه بزرگ سالاد تاکو با چیپس تورتیلا خرد شده روی آن

چه چیزی باعث بهترین سس سالاد تاکو می شود؟

این ترکیبی از چیزهاست. چاشنی تاکو از گوشت گاو با سالسا و سس ایتالیایی ترکیب می شود و یک سس کاملاً خوش طعم ایجاد می کند.

 

طرز تهیه سالاد تاکو:

 

  • گوشت گوشت چرخ شده را در ماهیتابه طبخ کنید (می توانید از بوقلمون یا مرغ آسیاب شده نیز استفاده کنید.)
  • چاشنی های تاکو ، آب و لوبیا سیاه را به گوشت گاو اضافه کنید.
  • بپزید تا سس غلیظ شود.
  • سالسا را ​​به مخلوط گوشت گاو بزنید.
  • آن را از روی حرارت برداشته و خنک کنید.

گوشت گاو چرخ شده ، چاشنی تاکو ، لوبیای سیاه و سالسا برای سالاد تاکو

 

  • در یک کاسه بزرگ ، کاهو رومین ، پنیر چدار خرد شده ، هویج رنده شده ، پیاز قرمز خرد شده و گوجه فرنگی خرد شده را اضافه کنید.
  • سس ایتالیایی را به سبزیجات اضافه کنید.
  • هم بزنید تا سالاد در سس مواد کاملاً آغشته شود.

کاهو ، هویج ، پنیر ، پیاز قرمز ، گوجه فرنگی و سس ایتالیایی در یک کاسه بزرگ برای سالاد تاکو

  • مخلوط گوشت گاو خنک شده را به سالاد اضافه کنید.
  • هم بزنید تا خوب ترکیب شود.

افزودن گوشت گاو فصلی تاکو به سالاد آسان تاکو

 

  • روی آن را با چیپس های تورتیلا خرد شده بریزید.
  • بلافاصله سرو کنید.

 

 

افزودن چیپس تورتیلا خرد شده به بهترین سالاد تاکو

 

قبل از افزودن مخلوط گوشت گاو به سالاد ، حتماً اجازه دهید خنک شود. اگر گوشت گاو هنگام افزودن خیلی گرم باشد ، کاهو نرم و پژمرده می شود.

سالاد تاکو با دوریتوس

 

من ترجیح می دهم از تراشه های ساده تورتیلا در سالاد تاکو استفاده کنم ، زیرا فکر می کنم آنها کاملاً شبیه پوسته های خرد شده تاکو باشند. اما ، برخی از افراد دوست دارند به جای آن از تراشه های خرد شده Doritos استفاده کنند. این یک تعویض آسان است! در این دستورالعمل فقط به همان اندازه Doritos خرد شده به جای چیپس تورتیلا استفاده کنید.

آیا TACO SALADS برای شما خوب است؟

 

اونها می تونند ... باشند! این به نحوه ساخت آنها بستگی دارد. این سالاد تاکو دارای سبزیجات تازه ، پروتئین بدون چربی و سس سالاد زیاد نیست. بنابراین ، بله این یک سالاد عالی عالی است. پنیر و چیپس های تورتیلا را کم کنید تا گزینه سالم تری باشد.

بیشتر از بهترین دستور العمل های سالاد

 

  • سالاد مرغ بذر خشخاش
  • سالاد گوشت گاو تایلندی از Platings و Pairings
  • سالاد جنوب کاب از غذا و شراب
 

پوسته کینوا برای پیتزا یا نان سیر پنیری

 

پوسته کینوا برای پیتزا یا نان سیر پنیری - پوسته ای بدون گلوتن که با استفاده از کینوا با طعم گیاهان ایتالیایی و پنیر پارمزان تهیه می شود.

 

پوسته Quinoa خرد شده را روی تخته برش کنار یک کاسه سس مارینارا قرار دهید

غذاهای رایج مانند پیتزا و نان سیر به دلیل گندم موجود در خمیر ، در رژیم غذایی بدون گلوتن مجاز نیستند. بنابراین ، من به پوسته کینوا بدون گلوتن رسیدم که می تواند برای پیتزا یا سیر پنیر "نان" استفاده شود.

برای تهیه این پوسته کینوا ، با شستشوی کینوا نپخته در صافی ریز شروع کنید. با این کار مقداری از باقی مانده های پودری که اغلب کمی تلخ می شوند را می شویند. سپس ، اجازه دهید کینوا در مقداری روغن زیتون در قابلمه آب بپزد تا طعم مطبوعی بدست آید. پس از برشته شدن ، به قابلمه آب اضافه کرده ، روی آن را بپوشانید و آن را بپزید تا پخته شود.

پس از پخته شدن کینوا ، درب ظرف را برداشته و به مدت پنج دقیقه دیگر با حرارت ملایم آن را بپزید. با این کار از رطوبت اضافی تبخیر می شود و از پوسته مرطوب جلوگیری می شود.

کینوا را به یک کاسه بزرگ منتقل کنید و بگذارید 10 دقیقه خنک شود.

 

کاسه کینوا پخته شده

 

در یک کاسه جداگانه ، مقداری تخم مرغ ، روغن زیتون ، نمک سیر ، پونه کوهی خشک ، ریحان خشک و بیکینگ پودر را با هم مخلوط کنید. بکینگ پودر به محض افزودن به این مخلوط شروع به واکنش می کند. بنابراین ، تا زمانی که برای تهیه خمیر آماده نشوید ، این مواد را مخلوط نکنید.

پس از سرد شدن کینوا ، مقداری پنیر خرد شده با ترکیب ایتالیایی را بهم بزنید. سپس ، مخلوط تخم مرغ را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شود.

کاسه کینوا پخته شده با ادویه جات ترشی جات

یک ورق پخت را با کاغذ پوست تهیه کنید و آن را با اسپری پخت و پز بپاشید. خمیر را روی پوست مواد بریزید.

فشار دادن خمیر پوسته Quinoa روی یک صفحه پخت

با استفاده از دستان خود خمیر را به یک لایه 1/4 اینچی پخش کنید. اگر می خواهید پیتزا درست کنید می توانید آن را به صورت دایره درآورید. نان سیر درست کردم. بنابراین ، من خمیر را به یک مستطیل 10 7 7 اینچی پهن کردم.

فشار دادن خمیر پوسته Quinoa روی یک صفحه پخت

خمیر را به مدت 18-20 دقیقه درون فر از قبل گرم شده با 425 درجه قرار دهید. لبه ها باید قهوه ای طلایی شود. هر چیزی را که دوست دارید اضافه کنید. سپس ، آن را به مدت 5 دقیقه در فر برگردانید.

برای تهیه نان سیر پنیر ، 1/2 فنجان پنیر خرد شده ایتالیایی را به پوسته اضافه کردم. سپس آن را با سس پیتزا برای آغشته کردن سرو کنید.

همچنین می توانید پوسته را با سس پیتزا ، پنیر خرد شده و مواد افزودنی پیتزا مورد علاقه خود قرار دهید.

نگه داشتن یک تکه نان سیر پوسته Quinoa با بقیه در پس زمینه

بگذارید پیتزا یا نان سیر شما قبل از برش حداقل پنج دقیقه خنک شود.

 



:: برچسب‌ها: برگر , جعبه برگر , فست فود , پیتزا , ساندویچ , ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1399

کدو تنبل بو داده با شربت افرا

 

کدو تنبل بو داده با شربت افرا

 

بنابراین به زودی دستور العمل های زیادی با کدو تنبل ، پتی اسون ، کدو تنبل و کدو های دیگر مشاهده خواهید کرد.

ما با این کدو تنبل با طعم خوب شربت افرا به خوبی شروع می کنیم.

کدو تنبل بو داده با شربت افرا

عناصر: 

- 1 کدو تنبل

- 1 پیاز سفید

- 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

- 4 قاشق غذاخوری شربت افرا

- یک مشت اسپند

- بلغور

- نمک و فلفل ساییده شده

کدو تنبل بو داده با شربت افرا

دستور آشپزی : 

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید.

بلغور را در قابلمه آب جوش بپزید.

کدو تنبل را به صورت مکعب برش داده و قطعات را در ظرف سالاد قرار دهید.

پیاز را تقریبا خلال کرده و به ظرف سالاد اضافه کنید.

روغن زیتون ، نصف شربت افرا ، نمک و فلفل را اضافه کنید ، سپس همه چیز را با هم مخلوط کنید تا قطعات کاملاً پوشانده شود.

همه چیز را روی یک ورق پخت که با کاغذ روغنی پوشانده شده قرار دهید و به خوبی پهن کنید.

حدود 40 دقیقه بپزید.

در نیمه راه پخت ، از فر خارج کنید تا با بقیه شربت افرا مسواک بزنید.

کدو و پیاز را در بشقاب تزئین شده با گندم بلغور سرو کنید.

چند دانه اسپند اضافه کنید و بلافاصله لذت ببرید.

کدو تنبل بو داده با شربت افرا

 




نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 26 آبان 1399

کروک مادام با خردل عسلی

کروک مادام با خردل عسلی

کروک مادام با خردل عسلی

مواد لازم: برای 1 عدد نان تست

- 2 برش نان ساندویچی

- 1 برش ژامبون

- 1 تخم مرغ

- خردل عسل

- یک دستگیره مارگارین

- fleur de sel

- فلفل

کروک مادام با خردل عسلی

دستور آشپزی :

یکی از برش های نان را با مارگارین (یا کره) پخش کنید.

از طرف دیگر با خردل عسل پخش کنید.

یک تکه ژامبون را روی نان کره قرار دهید.

قبل از بستن مروارید پنیر ، پنیر رنده شده گرویر را به آن اضافه کنید.

آن را در یک ساندویچ ساز گرم کنید.

در این فاصله ، یک تخم مرغ سرخ شده را در قابلمه داغ بپزید (اگر تابه جوان نیست با کمی کره).

وقتی کراک پخته شد ، آن را روی بشقاب قرار دهید و سپس تخم مرغ سرخ شده را روی آن قرار دهید.

با مزه و فلفل بپاشید و لذت ببرید.

کروک مادام با خردل عسلی

 



:: برچسب‌ها: برگر, ساندویچ, فست فود, پیتزا, رستوران,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 25 آبان 1399

ساندویچ دنده کوتاه خرد شده روی رول خمیر مایه خشک شده با چوب

ساندویچ دنده کوتاه خرد شده روی رول خمیر مایه خشک شده با چوب

بزرگ شدن در خانه ای از مهاجران سیسیلی ، تجربه غذایی من بسیار تحت تأثیر سنت هایی بود که والدین و پدربزرگ و مادربزرگم با خود به آمریکا آورده بودند. غذاهای روستایی و در بعضی مواقع غیرمعمول که بخشی از زندگی روزمره من بودند. همچنین مواردی وجود داشت که تأثیرات ایتالیایی و آمریکایی به طرز خوشمزه ای به هم می خورد.

 

 

sandwich.jpg دنده کوتاه

من خاطرات زنده ای از ایستادن در اطراف آشپزخانه و تماشای Nonnas که در حال آماده سازی سس قرمز است و با اضطراب منتظر می ماندم تا یک ساندویچ سس برای من درست کنند - که به سادگی ، یک ملاقه بزرگ پر از سس داغ است که روی یک تکه نان Wonder له شده و با دیگری پوشانده شده است تکه. وزن سس عملاً تکه های نازک نان را حل می کند اما همیشه یکی از سیرکننده ترین لقمه های غذایی است که به یاد می آورم. این نوعی نمایش کامل از کل تجربه غذایی من است.

دنده ها در آتش. jpg

این ساندویچ ادای احترام من به آنها است ، یک ساندویچ سس دار که با یک سس گوشت 5 ساعته عمیق و منقطع با دنده های کوتاه خرد شده تهیه شده ، روی آن را با کاسیوکاوالو رنده شده ، ریحان ریخته و روی رول مایه چوب سرو می کنند .

این کار جدی است.

دنده ها در sauce.jpg
 
 
wood fire.jpg
 
 
crumb.jpg
 

ساندویچ پانل بر روی خمیر مایه پخته شده با چوب Rustic

panelle sandwich 1.jpg
 
 
charred lemon.jpg
 

لیموها درست در ذغال های اجاق گاز سوزانده می شوند.

 

 
 
rustic buns.jpg
 
 

نان های مایه ترش به مدت 20 دقیقه با چوب تقریباً 425 درجه فارنهایت شلیک می شدند. تنظیم دما همچنان به عنوان یک چالش در اجاق گازهای چوبی باقی مانده است. برای سازگاری بیشتر یک اجاق گاز همرفت سنتی عالی عمل می کند.

 
 
 

 

ساندویچ 2.jpg
 

این روش به همان روشی تهیه شده است که می توانید از مرغ واقعی استفاده کنید ، در مخلوطی از آرد ، نمک ، فلفل ، دوغ و سس داغ تخم مرغ یک ساله خانگی مخلوط شده است.

در دمای 350 درجه سانتیگراد سرخ شده و با چربی اردک ، فلفل قرمز ، پودر سیر ، کاین و شکر قهوه ای له شده سپس آن را روی نانهای مایه مایع خانگی لایه بندی کرده و روی آن ترشی کره و لام قرمز قرار می دهیم. 

نان مایه ترش. jpg
 

نان ها کاری در دست انجام است اما به نرمی و بافتی که بدنبال آن هستم نزدیکتر می شود.

 

ترشی و slaw.jpg
 

ترشی کره و سالاد کوهی هر دو از یک سرکه پری خانگی استفاده می کنند که معطر و در سمت ملایم است.

 

سس داغ mash.jpg
 

سس تندی که من استفاده کردم مربوط به دسته ای از چیلی های تخمیر شده و سیر در سال 2018 بود. بعد از آسیاب شدن با 50٪ سرکه سفید مخلوط شده و در یخچال نگهداری می شود.

هر ساله من از ترکیبی از فلفل کمی متفاوت استفاده می کنم اما امسال من در حال رشد Cornito Rossos ، Paper Lanterns و Arapahos هستم.

 

مرغ spread.jpg
 
 
مرغ روی درخت. jpg
 
 

به طور کلی ، این اولین تلاش بد نبود اما قطعاً نیاز به کار زیادی دارد. پس از دریافت بازخورد زیاد در مورد دستور العمل ، به نظر می رسد که قارچ ها باید قبل از اینکه خمیر شوند و سرخ شوند ، برای مدت کوتاهی آنها را با آب تفت دهید تا مقدار روغن نگهدارنده کاهش یابد و فضای داخلی نرم تر شود. قطعاً پیشنهادی است که دفعه بعدی در نظر خواهم گرفت.

 



:: برچسب‌ها: رستوران, ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 24 آبان 1399

پیراشکی آدم برفی

پیراشکی آدم برفی 

با طعم دارچین خوب به سرعت حال می کنید!

من عاشق این نوع دستور العمل های موضوعی هستم زیرا در حال حاضر بسیار بصری است و کودک را در من به وجود می آورد.

 

ما هنوز در ابتدای ماه دسامبر هستیم ، بنابراین من کاملا در حال جابجایی هستم و دستورالعمل های زیادی از این دست وجود دارد.

خودتان را آماده کنید !!!

پیراشکی آدم برفی - پیراشکی آدم برفی
 

عناصر:

برای دونات ها

- 200 گرم آرد

- 50 گرم نشاسته ذرت

- 1 کیسه بکینگ پودر

- 1 قاشق چایخوری پودر دارچین

- 3 عدد تخم مرغ

- 20 گرم روغن نباتی

- 10 گرم خامه مایع

- 100 گرم پودر شده ناتسوک

- 1 پیمانه نمک

برای مایه مزه

- 3 قاشق غذاخوری آب آهک

- 150 گرم پودر قند

برای تزئین

- نارنجی و متر

- شکلات یا یک مداد خوراکی یا مهره های تزئینی (انتخاب شما)

 

پیراشکی آدم برفی - پیراشکی آدم برفی

 

دستور آشپزی :

در یک کاسه ، آرد ، نشاسته ذرت ، بیکینگ پودر ، Natsuc و نمک را مخلوط کنید.

همه چیز را خوب مخلوط کرده سپس در وسط کاسه چاه درست کنید.

تخم مرغ ، خامه و روغن را اضافه کنید.

در آخر پودر دارچین را اضافه کنید و آخرین بار مخلوط کنید تا مخلوطی یکدست بدست آید.

با استفاده از یک قاشق ، کمی خمیر را در دستگاه دونات قبلا چرب شده بریزید و تمام حفره های دونات را پر کنید.

دستگاه را ببندید و حدود 4 - 5 دقیقه آن را گرم کنید.

هنگام باز کردن دستگاه از بررسی پخت و پز دریغ نکنید.

اینها در حین پخت ورم می کنند

این کار را تکرار کنید تا تمام خمیر تمام شود.

پس از پخته شدن ، هر دونات را بیرون آورده و بگذارید روی بشقاب خنک شود ، اما حتماً آنها را روی هم قرار دهید تا از خشک شدن آنها جلوگیری شود.

بعد از سرد شدن دونات ها ، مایه کیک آماده کنید.

در یک کاسه ، به شدت آب لیمو و مایه قند را مخلوط کنید.

هر دونات را فقط از یک طرف آغشته کنید و مطمئن شوید که دونات ها به خوبی پوشانده شده اند.

یک M&M در مرکز هر دونات قرار دهید و سپس اجازه دهید تا مایه کیک کاملاً آماده شود.

بعد از انتخاب چشم و دهان ، می توانید از یک مداد خوراکی ، شکلات یا مهره های تزئینی استفاده کنید.

می توانید آنها را برای چند روز در یک جعبه نگه دارید.

 

پیراشکی آدم برفی - پیراشکی آدم برفی

 

کیک ماگ و پنیر

من می دانم که نباید ، اما من می خواستم و یک انفجار داشتم.

ترجیح دادم در مایکروویو یک دستور غذا درست کنم تا فقط یکبار آن را بخورم و سریع آن را بچشم ^^

تنها نکته منفی ، من مجبور شدم زمان پخت و پز را به اندازه کافی کوتاه کنم تا از مایکروویو پر از شیر جلوگیری کنم.

اما سلام ، این واقعا آسان است و اصلی است.

 

کیک ماگ و پنیر

 

مواد لازم: برای لیوان

- 1/2 لیوان پوسته

- 15 گرم شیر

- 10 کلر آب

 

- 30 گرم چدار رنده شده

- نمک و فلفل

کیک ماگ و پنیر

 

دستور آشپزی :

پوسته ها را در یک لیوان قرار دهید.

1/3 شیر و 1/3 آب را اضافه کنید سپس مخلوط کنید.

1 دقیقه 30 در مایکروویو گرم کنید سپس لیوان را بیرون آورده و مخلوط کنید.

1/3 شیر و 1/3 آب را اضافه کنید و دوباره به مدت 1 دقیقه و 30 دقیقه در مایکروویو قرار دهید.

این کار را آخرین بار تکرار کنید تا ماکارونی پخته شود. (در صورت لزوم از بازگشت عقب نمانید).

بین هر مایکروویو خوب مخلوط کنید.

پس از پخته شدن ماکارونی ، چدار رنده شده ، نمک ، فلفل را اضافه کرده و مخلوط کنید ، سپس لیوان را برای مدت 30 ثانیه دوباره در مایکروویو قرار دهید.

پنیر کاملا ذوب خواهد شد اما آخرین بار خوب مخلوط می شود.

بلافاصله سرو کنید و لذت ببرید!

 

کیک ماگ و پنیر

 



:: برچسب‌ها: برگر,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 21 آبان 1399

ساختن نرم افزارهای آلی فست فود در یک کشور

 

تصویر برای ارسال
 
 

نرم افزار همکاری غیر عمدی و عمدی

چگونه ما آسانا را به صورت عمدی طراحی می کنیم

 
تصویر برای ارسال
"حالت کانونی" در داخل آسانا
 
تصویر برای ارسال
 
تصویر برای ارسال
 
تصویر برای ارسال
اعلان های آرام صندوق ورودی آسانا نقطه است


:: برچسب‌ها: برگر,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399

همبرگر گیاهی با پنکیک نخود

همبرگر گیاهی با پنکیک نخود

یک همبرگر گیاهی با پنکیک سبزیجات ، پنیر و سس پنیر سفید

یک دستور همبرگر کاملاً گیاهی ، کسی؟ مطمئناً وسوسه می شوید ، در غیر این صورت اینجا نخواهید بود. و بله ، برای خوردن همبرگرهای بدون گوشت نیازی به رفتن به Burger King نیستید ، به خوبی می توانید آنها را در خانه با یک دستور خانگی بخورید (هنوز هم بهتر است ، فکر نمی کنید؟).

و سوالی که از خود می پرسید این است: چه چیزی را باید در این برگر معروف سبزیجات قرار دهید؟ خوب ، امکانات زیادی وجود دارد. در اینجا ، ما با گالت نخود و لوبیای قرمز شروع خواهیم کرد ، و یک دسته کامل از سبزیجات عالی اضافه خواهیم کرد.

به علاوه ، تهیه یک دستور العمل سریع و آسان است. و خواهید دید که بسیار خوشمزه است.

 

مواد لازم در هر برگر

 

آماده سازی

  • 1 نان برگر خانگی
  • 1 گالت ساخته شده از نخود و لوبیا قرمز
  • 1 چهارم فلفل دلمه ای
  • 1 یا 2 قارچ پاریس
  • 1 برش maasdam
  • از سس پنیر سفید
  • 2 ترشی

ابتدا فلفل و قارچ ها را بشویید ، سپس آنها را به صورت ورقه ای برش دهید . سپس آنها را با حرارت ملایم و در ظرفی با کمی روغن آفتابگردان حدود ده دقیقه قهوه ای کنید . آنها را از روی حرارت خارج کنید و برای بعد کنار بگذارید.

به ظرف خود برگردید و پنکیک نخود خود را به مدت 2 تا 3 دقیقه در هر طرف بپزید (اضافه کردن روغن را فراموش نکنید).

نان خود را از وسط نصف کنید. در قسمت پایین فلفل و قارچ قرار دهید. سپس استیک نخود را اضافه کرده و برش ماهسام را روی آن قرار دهید .

فر خود را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید و مونتاژ را بگذارید تا بپزد تا پنیر روی پنکیک ذوب شود (نباید خیلی طول بکشد). بعد از ذوب شدن ، آن را از فر خارج کنید .

ترشی ها را اضافه کرده ، سخاوتمندانه با سس پخش کرده و همبرگر خود را ببندید .

آنجا که می روید ، برگر گیاهی خانگی شما آماده است. تنها کاری که باید انجام دهید لذت بردن از خودتان است.

مثل چه ، بدون نیاز به گوشت برای تهیه همبرگرهای خوشمزه

همین ، زمستان است. هوا سرد ، خاکستری است و روزها کوتاه تر است. خوب ، تصویر ایده آل نیست که چنین دیده می شود اما همه چیز از دست نرفته است. در زمستان هنوز چیزهای خوبی وجود دارد: شکلات های داغ و به خصوص راکلت (در میان دیگران). اما پس از یک مسابقه خوب با دوستان ، پنیرهای باقیمانده چه کنیم (زیرا همیشه مقداری باقی مانده است ، اما هنوز هم وحشتناک است)؟ خوب ، بیشتر از این نگاه نکنید زیرا اینجا همبرگر raclette برای شماست .

علاوه بر این ، شما فقط برای پایان دادن به مواد باقی مانده لازم نیست این کار را انجام دهید. اگر راتلت و همبرگر دوست دارید ، می توانید مستقیماً از مرحله راکلت صرف نظر کرده و کوره را بیرون بیاورید. مانند آن ، این یک دوز لذت است.

بنابراین در اینجا یک دستور العمل مناسب برای زمستان برای گرم کردن و صبر کردن آرام تا بهار وجود دارد.

 


مواد لازم در هر برگر

  • نان برگر
  • 1 استیک گوشت گاو خرد شده (استیک گوشت خوک چرخ شده نیز بسیار عالی کار می کند)
  • 1 تکه پنیر راکلت (2 عدد برای غذاهای خوشمزه)
  • سرماخوردگی مورد علاقه شما (بیکن ، شکم گوشت خوک ، روزت ، ژامبون خام ...)
  • از ترشی
  • سس خامه
  • از نمک و فلفل

آماده سازی

برای شروع ، نان خود را برداشته و از وسط نصف کنید . اگر آن را گرم و ترد دوست دارید ، آن را در توستر یا داخل تنقلات میل کنید. همچنین اگر واقعا حرص می خورید می توانید آن را در ماهی تابه با کره قهوه ای کنید. خوب ، درست است کمی چرب است ، اما بالاخره زمستان است.

ترشی ها را به صورت ورقه ای برش داده و در ظرف (یا ظرف سالاد اگر مقدار زیادی ترشی دارید bowl) کنار بگذارید.

اگر شیرینی فروشی شما به پخت و پز (سینه دودی ، بیکن ...) نیاز دارد ، اکنون زمان شروع کار است. آن را در تابه بپزید و بگذارید روی یک بشقاب با کاغذ آشپزخانه خنک شود.

اکنون زمان مقابله با گوشت است. استیک خام خود را نمک و فلفل بزنید و آن را روی صفحه پخت کباب کنید (در صورت وجود تابه یا پلانچ دیگر). بسته به گوشتی که انتخاب کرده اید آن را برای هر طرف 2 تا 3 دقیقه بپزید (طبخ گوشت خوک مدت زمان بیشتری طول می کشد زیرا به دلیل اینکه یک گوشت سفید است ، نباید نادر باشد).

 

برای ذوب پنیر ، روشهای مختلفی دارید:

 

  1. در حین پخت یک تکه پنیر راکلت را مستقیم روی استیک قرار دهید . با پختن استیک ، این کار آنرا ذوب می کند. اگر نمی خواهید گوشت شما بیش از حد پخته شود ایده آل است.
  2. استیک را در ته نان قرار دهید ، پنیر را روی استیک قرار دهید و همه چیز را برای چند دقیقه در فر با دمای 150 درجه سانتیگراد قرار دهید . با این کار نان شما پنیر را ذوب می کند. از طرف دیگر ، این به پختن گوشت ادامه می دهد ، بنابراین اگر این روش را انتخاب کنید و نمی خواهید گوشت را بسوزانید ، باید در مورد آن فکر کنید.
  3. پنیر را پس از پخت استیک ها مستقیماً روی تابه بریزید . سپس یک پنیر کمی قهوه ای خواهید داشت.
  4. و سرانجام ، هیچ چیز مانع پختن مستقیم آن در دستگاه رالت نمی شود.

 

نصب

 

آیا همه غذاهای شما آماده است؟ سپس می توانید به مونتاژ همبرگر خود ادامه دهید.

استیک را در قسمت پایین نان قرار دهید (این نان همبرگر در VO است). پنیر ذوب شده و شیرین کن را روی آن اضافه کنید ، سپس تکه های ترشی را اضافه کنید . اگر آن را دوست دارید ، هیچ چیز مانع اضافه کردن حلقه های پیاز نیز نمی شود.

بالای نان را با سس خامه ای پهن کرده و برگر را ببندید .

در آنجا آن را دارید ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که طعم همبرگر راکلت خود را بچشید و از فصل زمستان لذت ببرید.

 

 

 

 


:: برچسب‌ها: برگر,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399

نان اسپیرولینا

نان اسپیرولینا

نان همبرگر جلبک دریایی اسپیرولینا

در ابتدا ، هدف ایجاد یک نان برگر آبی بود . بنابراین در مورد رنگهای آبی طبیعی تحقیق کردم و یکی از آنها نظرم را جلب کرد. این است ، شما می توانید از عنوان ، اسپیرولینا تصور کنید 

منبع : جعبه برگر ایرانیان پک 

متأسفانه ، این آزمون کاملاً ناموفق بود: رنگ واقعاً آبی نیست بلکه بیشتر سبز است. این بدان معناست که ما به جای داشتن نان به رنگ اقیانوس ، نان به رنگ گیاهان دریایی داریم. چرا که نه ، ما در تم دریا می مانیم و بنابراین برای همبرگرهایی که با ماهی درست می شوند عالی خواهند بود.

علاوه بر این ، اسپیرولینا یک جلبک عالی برای سلامتی است ، بنابراین بیشتر از این دریغ نکنید و خود را سرگرم کنید.

مواد لازم برای 6 نان

  • 500 گرم آرد
  • 2 کیسه مخمر نانوا
  • 10 گرم نمک
  • 25 گرم شکر
  • 275 میلی لیتر آب ولرم
  • تخم مرغ
  • 20 گرم کره نرم
  • 4 گرم پودر اسپیرولینا

روند

یک کاسه بزرگ برداشته و آرد ، شکر ، نمک و مخمر را در آن قرار دهید (مراقب باشید که به نمک و مخمر دست نزنید). همچنین دو قاشق چای خوری پودر اسپیرولینا (که باید حدود 4 گرم باشد) اضافه کنید.

سپس تخم مرغ ، کره و آب را قرار دهید. همه چیز را مخلوط کرده و چند دقیقه ورز دهید.

هنگامی که خمیر یکدست و یکدست شد ، آن را با یک پارچه مرطوب بپوشانید و سپس بگذارید 1 ساعت و 30 دقیقه بماند .

هنگامی که خمیر به درستی افزایش یافت ، با فشار دادن روی آن ، گاز آن را جدا کنید. چند دقیقه این کار را تکرار کنید (یک یا دو مورد کافی است) و آن را به 6 قطعه مساوی تقسیم کنید.

نان های خود را با چرخاندن آنها به یک توپ شکل دهید. آنها را با دست کمی صاف کرده و دوباره برگردانید تا با پارچه ای مرطوب روی آن بلند شوند.

بعد از یک ساعت دیگر که بلند شدید ، می توانید آشپزی را شروع کنید. فر را با دمای 160 درجه سانتیگراد گرم کنید . صبر کنید تا داغ شود و نان خود را به مدت 15 دقیقه پخت بپزید .

آنجا که می روید ، نان های اسپیرولینای شما آماده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید تزیین آنها برای ایجاد همبرگرهای دریایی شگفت انگیز است.

 
 

نان همبرگر سالم

دستور تهیه نان همبرگر خانگی سالم

نان های همبرگر ، حتی خانگی ، می توانند کمی کالری بالایی داشته باشند: افزودن کره ، تخم مرغ و شکر ، شمارنده را خیلی سریع بالا می برد.
بنابراین من فکر کردم که آیا امکان کاهش کالری کل وجود ندارد تا یک برگر کمی سالم شود .

البته بدون آرد نمی توانید کاری کنید ( در حقیقت ، به نظر می رسد که این امر با سبوس جو دوسر امکان پذیر است ) ، که هنوز هم کمی کالری دارد ( تقریباً 355 کیلوکالری در هر 100 گرم ). شما نمی توانید یک نان به اندازه یک فلفل کالری درست کنید ، اما باز هم از سایر دستورهای تهیه نان سبک تر خواهد بود. 

در واقع ، ما در مجموع به 173 کیلوکالری در هر 100 گرم رسیده ایم ، یا تقریباً برای هر نان 260 کیلوکالری.

برو هاپ ، ما همه چیزهایی را که لازم نیست برای یک نان حذف کنیم ، امتحان می کنیم! به عنوان یک جایزه ، این نان وگان است!

نان همبرگر سالم
 
کمتر از نان های کلاسیک بلند می شود اما طعم آن موجود است!

مواد تشکیل دهنده نان رژیمی برای 6

  • 500 گرم آرد
  • 2 کیسه مخمر نانوا
  • 10 گرم نمک
  • 20 گرم جوش شیرین
  • 1 قاشق چایخوری سرکه سفید
  • 275 میلی لیتر آب ولرم

آماده سازی

محل آرد را در یک کاسه. اضافه کردن نمک در مرکز، جوش شیرین و سرکه . همه چیز را مخلوط کنید ، سپس مخمر و آب را اضافه کنید.

سپس ورز دهید تا گلوله ای از خمیر یکدست و یکدست بدست آید. آن را در ظرف سالاد بریزید. برای جلوگیری از خشک شدن آن را با پارچه مرطوب بپوشانید و اجازه دهید خمیر حدود یک ساعت پخته شود.

وقتی خمیر بلند شد ، با فشار دادن روی آن ، گاز آن را جدا کنید. همچنین می توانید قبل از برش دوباره آن را کمی ورز دهید.

خمیر را به 6 قسمت منفرد کاملاً مساوی برش دهید و مانند دستور کلاسیک نان همبرگر ، آنها را به صورت گلوله درآورید . بگذارید یک ساعت دیگر بمانند تا اندازه آنها دو برابر شود.

برای پخت و پز ، فر را با دمای 130 درجه سانتیگراد در هوای گرم گرم کرده و به مدت 15 دقیقه آن را بپزید.
وقتی نان ها قهوه ای طلایی شدند ، آماده می شوند

یک دستور غذای راحت و خوشمزه

چارتر بلدی؟ اما بله ، آن سبزیجات برگ خنده دار است. بعضی از افراد گاهی اوقات آنها را کارد (یا chard) صدا می کنند ، این تصور را دارم که هرکسی نام خودش را دارد). خوب ، شما اتفاقاً مقداری زیر بغل دارید و از خود می پرسید که چگونه آنها را بپزید. خوب من برای شما یک دستور العمل کامل خرد شده دارم: همبرگر خرد شده.

و مهمتر از همه ، علاوه بر خوشمزه بودن ، یک دستورالعمل پر از فیبر ، ویتامین ها و سایر مواد معدنی است . دیگر چه میخواهید؟ و بعد باعث می شود بچه ها سبزیجات بخورند ، هنوز هم چیز خوبی است ، درست است؟

دستور تهیه همبرگر خردل سوئیسی با استیک گوشت گاو و پنیر

مواد لازم در هر برگر

  • 1 نان همبرگر
  • 1 استیک گوشت گاو
  • 1 برش از Emmental
  • 1 موسیر
  • سس پنیر سفید
  • ساقه خاردار سوئیس
  • 25 گرم پنیر خامه ای (دوباره بله)
  • 1 قاشق چایخوری زیره
دستور تهیه چارچوب

آماده سازی

تقریباً در تمام دستورهای تهیه همبرگر ، قبل از پختن استیک ها باید همه چیز را آماده کنید. بنابراین شما باید نان خود را از وسط نصف کنید ، و موسیر را خرد کنید تا ورقه های نازکی تهیه کنید .

سپس با تهیه جزئیات از خرده چوب ، آنها را به صورت ورقه های نازک یا ژولین پس از استفاده در زیر آب برای شستن ، مراقبت کنید. تکه های سبزیجات را درون تابه بریزید و روی حرارت متوسط ​​و درپوش آن را

بپزید .

 در حین پخت نمک و فلفل مزه دار کنید سپس زیره را اضافه کنید . با افزودن کمی آب می توانید سریعتر نرم شوند. به شما این امکان را می دهد که پنیر کوک را به راحتی اضافه کنید. چاشنی را بچشید و اصلاح کنید.

اکنون که همه چیز آماده است ، ما می توانیم وارد کار خود شویم. یک گریل (یا هر تابه) بردارید و آن را روی حرارت زیاد قرار دهید. سپس باید گوشت خام را نمک و فلفل بزنید و آن را برای پختن در بشقاب خود قرار

دهید. بگذارید حداقل 3 دقیقه بپزد تا خوب جستجو شود سپس استیک را برگردانید . پنیر را روی استیک قرار دهید تا در حین پخت آب شود (اگر متوجه شدید به سرعت ذوب نمی شود دریغ نکنید که در آن را

بگذارید). بسته به پخت و پز مورد علاقه خود چند دقیقه دیگر بگذارید تا بپزد (می دانید: نادر ، متوسط ​​، آبی همه چیز چیست).

 

زمان شروع ویرایش فرا رسیده است: قسمت پایین نان را با تکه تکه کنید. گوشت را روی آن قرار دهید و تکه های موسیر را به آن اضافه کنید . قسمت فوقانی نان را با سخاوتمندانه پهن کرده و همبرگر خود را ببندید.

 

بهترین سالاد تاکو

بهترین دستور تهیه سالاد تاکو دارای گوشت گاو فصلی (بوقلمون یا مرغ) ، لوبیای سیاه ، سبزیجات و سس سالاد تاکو ساده است. 

 

یک کاسه بزرگ سالاد تاکو با چیپس خرد شده تورتیلا روی آن

چه چیزی باعث بهترین سس سالاد تاکو می شود؟

این ترکیبی از چیزهاست. چاشنی تاکو از گوشت گاو با سالسا و سس ایتالیایی ترکیب می شود و یک سس کاملاً مزه دار ایجاد می کند.

 

طرز تهیه سالاد تاکو:

  • گوشت گوشت چرخ شده را در ماهیتابه بپزید. (می توانید از بوقلمون یا مرغ آسیاب شده نیز استفاده کنید.)
  • چاشنی های تاکو ، آب و لوبیا سیاه را به گوشت گاو اضافه کنید.
  • بپزید تا سس غلیظ شود.
  • سالسا را ​​به مخلوط گوشت گاو بزنید.
  • آن را از روی حرارت برداشته و خنک کنید.

 

گوشت گاو چرخ شده ، چاشنی تاکو ، لوبیای سیاه و سالسا برای سالاد تاکو

 

  • در یک کاسه بزرگ ، کاهو رومین ، پنیر چدار خرد شده ، هویج رنده شده ، پیاز قرمز خرد شده و گوجه فرنگی خرد شده را اضافه کنید.
  • سس ایتالیایی را به سبزیجات اضافه کنید.
  • هم بزنید تا سالاد در سس مواد کاملاً آغشته شود.

کاهو ، هویج ، پنیر ، پیاز قرمز ، گوجه فرنگی و سس ایتالیایی در یک کاسه بزرگ برای سالاد تاکو

 

  • مخلوط گوشت گاو خنک شده را به سالاد اضافه کنید.
  • هم بزنید تا خوب ترکیب شود.

افزودن گوشت گاو فصلی تاکو به سالاد آسان تاکو

  • روی آن را با تراشه های خرد شده تورتیلا بریزید.
  • بلافاصله سرو کنید.

افزودن چیپس تورتیلا خرد شده به بهترین سالاد تاکو

 

قبل از افزودن مخلوط گوشت گاو به سالاد ، حتماً بگذارید تا خنک شود. اگر گوشت گاو هنگام افزودن خیلی گرم باشد ، کاهو نرم و پژمرده می شود.

سالاد تاکو با دوریتوس

من ترجیح می دهم از تراشه های ساده تورتیلا در سالاد تاکو استفاده کنم ، زیرا فکر می کنم آنها کاملا شبیه پوسته های خرد شده تاکو باشند. اما ، برخی از افراد دوست دارند به جای آن از تراشه های خرد شده Doritos استفاده کنند. این یک تعویض آسان است! در این دستورالعمل فقط به همان اندازه Doritos خرد شده به جای چیپس تورتیلا استفاده کنید.

 

آیا TACO SALADS برای شما خوب است؟

اونها می تونند ... باشند! این به نحوه ساخت آنها بستگی دارد. این سالاد تاکو دارای سبزیجات تازه ، پروتئین بدون چربی و سس سالاد خیلی زیاد است. بنابراین ، بله این یک سالاد عالی عالی است. پنیر و چیپس تورتیلا را کم کنید تا گزینه سالم تری باشد.

منبع : جعبه برگر ایرانیان پک 

 مطالب مرتبط : کروک مادام با خردل عسلی 

 

 

 

 
 
 


:: برچسب‌ها: برگر, جعبه برگر, پیتزا, ساندویچ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1395

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.