چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


معرفی صنف فست فود و رستوران

امروزه یکی از دغدغه های صاحبان فست فود و رستوران ارتباط گیری با اصناف و بهره مندی از مزایای این همکاری است. اما متاسفانه به دلیل نبود یک بانک اطلاعاتی منسجم در این زمینه یافتن اطلاعات تماس یا این موضوع که کسب و کار ما زیرمجموعه کدام اتحادیه قرار می گیرد، با دشواری رو به رو است. در مطلب زیر سعی داریم تمامی اصناف فعال در زمینه مواد غذایی، رستوران، فست فود و… را به شما معرفی کنیم. 

در ادامه ی مطلب ، قصد داریم  صنف فست فود و رستوران را به شما معرفی می کنیم.

image40999

اتحادیه اغذیه فروشان

اگر صاحب یک اغذیه فروشی کوچک یا فلافلی هستید اما به فکر توسعه کسب و کار خود می باشید، می توانید با این اتحادیه همکاری کنید. صنف اغذیه فروشان در خیابان فلسطین جنوبی، کوچه محتشم پلاک 7 واقع شده وبرای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اینترنتی این صنف به آدرس aghzieh.ir مراجعه کنید.

مطلب مرتبط به این موضوع : مراحل قانونی و کسب جواز رستوران

اتحادیه آب میوه، بستنی و کافی شاپ

برای ثبت کسب کار خود دراین اتحادیه نیاز است تا برخی از ضوابط اماکن را رعایت کنید. به عنوان مثال حداقل متراژ مورد نیاز برای بستنی، آبمیوه بستنی و کافی شاپ به ترتیب عبارت اند از: 12، 14 و 20. یا برای نام و برند خود نباید از اسم های بیگانه یا مخالف شئون اسلامی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس coffeeeshop.ir مراجعه کنید. این مجموعه در میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی نبش فرصت پلاک 1048 واقع شده است. 

%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%87 %D8%A2%D8%A8 %D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87%D8%8C %D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C %D9%88 %DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C %D8%B4%D8%A7%D9%BE

اتحادیه چلوکباب خورش

بسیاری از رستوران ها و کترینگ ها به طور تخصصی به تولید غذاهای کلاسیک نظیر انواع خورشت و کباب می پردازند. مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت دارند برای ثبت صنفی کسب و کار خود می توانند به صنف کباب و خورشت به آدرس تهران، مطهری (تخت طاووس)، خ. ترکمنستان، پ. 2، واحد 1 مراجعه کنند. این نکته نیز قابل تامل است که برخی از مشتریان رستوران ها علاوه بر مجوز کسب و مجوز های بهداشتی، عضو اتحادیه بودن شما را به عنوان نوعی اعتبار و معیاری برای قابل اعتماد بودن قیمت ها می انگارند.

%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%87 %DA%86%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%A8%D8%A7%D8%A8 %D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%B4

%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%B4 %D9%82%DB%8C%D9%85%D9%87 %D8%A2%D9%84%D9%88

اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس

در تاریخچه این اتحادیه آمده است: اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران در سال 1332 خورشیدی تاسیس و به‌طور رسمی آغاز به کار کرد. این اتحادیه در طول 55 سال گذشته با تلاش و همت همه افرادی که در این مجموعه به‌عنوان خدمتگزار حضور داشته‌اند به‌دنبال برطرف کردن نیازهای اعضاء بوده و تلاش کرده تا هر روز با کوشش هرچه بیشتر راه را برای برطرف کردن مشکلات اعضاء، هموارتر کند.

اتحادیه از بدو شروع به کار تاکنون در زمینه تشکیل پرونده متقاضیان پروانه کسب و صدور پروانه کسب در رسته‌های زیر در شهر تهران انجام وظیفه کرده و می‌کند. این اتحادیه در تهران – خیابان طالقانی – بین فلسطین و وصال – خیابان فریمان – پلاک 27 – طبقه 1 واقع شده و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این صنف به آدرس http://www.rst-teh.ir مراجعه کنید

TehRestaurantImage 3102

منبع : ایرانیان پک چاپ و بسته و بندی 



:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 3 بهمن 1400

بسته بندی با کاغذ ذرت

امروزه بسیاری از صنایع مرتبط با چوب و کاغذ برای تامین مواد اولیه با مشکل رو به رو هستند. پسماند مواد زراعی برای بسیاری از صنایع آلترناتیو خوبی به حساب می آیند زیرا علاوه بر این که رویش، برداشت و مصرف آنها تخریب های زیست محیطی کمتری به بار می آورد در مقایسه با چوب امتیازات منحصر به فردی دارند. در حال حاضر بخش اعظم صنایع چوب و کاغذ در منطقه شمال کشور واقع شده اند؛ این موضوع، افزایش میزان تقاضا برای برداشت چوب و متعاقب آن تخریب عرصه‌های جنگلی را در پی دارد.

rsw 600h 600

استفاده از کاغذ ذرت به جای کاغذ چوب می تواند در حفظ محیط زیست کمک کننده باشد.

مزایای استفاده از پسماند

مهمترين پسماندهاي کشاورزي مستعد براي استفاده در صنايع چوب و کاغذ عبارت اند از باگاس، کاه غلات، کلزا که مهم ترین آن ها ساقه ذرت می باشد. یکی از امتیازات استفاده از پسماند ذراعی در صنایع مختلف از جمله بسته بندی، در دسترس بودن آن در بسیاری از نقاط کشور است. 

به عنوان مثال گیاه ذرت در حال حاضر در بسیاری از نواحی زراعی ایران یافت می شود و از محصولاتی است که پسماند زیادی دارد. از این رو ما با استفاده از کاغذ ذرت برای بسته بندی به حفظ محیط زیست کمک خواهیم کرد.

Corn paper

پسماند های ذراعی همچون ساقه ذرت قیمت تمام شده کالای نهایی را به مراتب پایین می آورند. علت آن می تواند حجم بالای پسماند ذراعی باشد که بر اساس مطالعات سازمان جهاد کشاورزی سالانه چیز حدود 5.2 میلیون تن برجای می ماند. با این حال چالش هایی از جمله خشک کردن ، حذف زوائد مثل اسفنج داخل ساقه و مواردی از این دست فعلا حل نشده باقی مانده است.

البته با توجه به روی کرد جدید صنایع کاغذی می توان انتظار داشت در سال های پیش رو این معضلات نیز به مرور برطرف شوند. صنایع بسته بندی نیز از این پیشرفت ها غافل نبوده اند لذا کاغذ ذرت در تولید جعبه و پاکت به تازگی کاربرد فراوان یافته اند به عنوان مثال در تولید جعبه وافل می توان از این نوع مقوا بهره برد. 



:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 2 بهمن 1400

بسته بندی
این روزها صنعت بسته بندی نیز همچون صنعت لباس دائما تحت تاثیر مد قرار می گیرد و طرح های سال گذشته برای مشتریان در سال جدید جذابیت خود را از دست می دهد.در متن زیربا تعدادی از طرح هایی را که احتمالا در طراحی جدید بسته بندی های سال جدید میلادی نخواهیم دید آشنا خواهید شد. 

بسته بندی همچون صنعت لباس دائما تحت تاثیر مد قرار می گیرد.

Shaw Shaw Party Pizza 22.26 1920x1439 1

طرح های شلوغ و متضاد

تولید کنندگان معمولا تحت فشار مشتری این موضوع را قبول می کنند تا از اشکال و رنگ های مختلف در طراحی استفاده کنند. این کار باعث می شود طرح اصلی کار به چشم نیاید و از طرح اختصاصی منحرف شود. در سال جدید شاهد این موضوع خواهیم بود که یک طرح اختصاصی در یک بستر یکرنگ و با تم مشخص در بیشتربسته بندی ها به کار رفته شود. کمپانی های بزرگ همچون نایک و ادیداس اخیرا در مناسبت های مختلف، مثلا در حراجی های آخر فصل این شیوه را اتخاذ می کنند. با چند مورد از طرح های جدید آشنا شوید.

 به جای استفاده از لغات فراوان می توانید یک جمله را با فونت خوانا و با پیام مشخص روی یک فضای طیف بندی شده یک رنگ طراحی کنید.جمله باید چشمان نظر مشتری را به خود جذب کند.

.بسته بندی هایی که به جای رنگین کمانی بودن یک رنگ مشخص داشته باشند به گونه ای که فارغ از طرح و اندازه آن وقتی در ویترین قرار می گیرند به چشم بیایند.
می توانید به صورت سایه از رنگ های متداول بهره ببرید تا تم اصلی کار خسته کننده نباشد و نسبت به طرح هایی عمومی متمایز به نظر برسد.

حذف بخش های اضافی

بارها با این صحنه مواجه شده اید که برای برداشتن محصول از داخل بسته بندی چند مدل جعبه را باز می کنید و تمام شوق شما برای دیدن سفارشتان از بین می رود! بهترین مثال برای آن فلش مموری ها یا چیزهای کوچک هستند که از فروشگاه های اینترنتی خریداری میکنید. زدودن بسته بندی های زائد علاوه بر این که فرآیند بازیافت را راحت تر می کند برای مشتری خوشایند تر است. جدای از آن بسته بندی های جدید به سمت استفاده از پلاستیک و مقوا در کنار هم سوق یافته اند و خصوصا در صنایع غذایی با استقبال بیشتری از سوی مشتری و صاحبان کسب و کار مواجه شده است.

open pizza box packaging mockup 196070 348

طرح های خیره کننده و سفارشی

این طرح ها ابتدائا در بطری های نوشیدنی به کار گرفته شدند و بازخورد خوبی نیز دریافت کردند، اما امروزه در تمامی صنایع می توان با خلاقیت طرح های بدیعی را به کار گرفت. اگر میخواهید جایگاه خود را در بین رقبا حفظ کرده و ارتقا دهید، نباید از پیشرفت های صنایع مرتبط با کسب و کار خود غافل بمانید،قطعا بسته بندی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

استفاده از طراحی جدید بسته بندی برای محصولات باعث میشود شما همگام با مد روز در حرکت باشید و پیشرفت کنید.




نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : پنج شنبه 30 دی 1400

بسته بندی و ترکیب رنگ ها

هیچ شکی در این مورد وجود ندارد که رنگ تاثیر جدی ای برانتخاب مشتریان خواهد گذاشت و احتمالا با نگاه به هر گوشه ای در طراحی لوگو شرکت های مطرح این نکته را شاهد بوده اید. به عنوان مثال شرکت یو پی اس آمریکا در طراحی لوگو اش از رنگ های قهوه ای و زرد بهره برده است که در روانشناسی رنگ ها نشانه صداقت و خوشبینی است. یا لوگو مک دونالد که رنگ زرد و قرمز آن باعث افزایش اشتهای مشتریان می شود.

شما نیز می توانید با انتخاب رنگ متناسب با محصول برای بسته بندی مشتریان بیشتری را به خرید کالای خود ترغیب کنید.

Color psychology

رنگ ها چه معنایی دارند؟

تعدادی از رنگ های محبوب و مورد استفاده صنایع بزرگ عبارت اند از:زرد، آبی، سبز،قرمز و نارنجی. این رنگ ها مطابق با کالای تولید شده می توانند به طرز جالبی مشتری را جذب نمایند.در این جا با پیام هرکدام از رنگها برای مشتری در مورد کالای داخل بسته بندی بیشتر آشنا می شویم. 

قرمز:

این رنگ یکی از پرکاربرد ترین ها در صنعت بسته بندی است زیرا مشتری به خوبی با این رنگ ارتباط برقرار می کند و آن را از سایر بسته بندی ها متمایز می کند.این رنگ به عنوان نماد اشتها، علاقه و تعدادی دیگر از احساسات شناخته می شود. همچنین مشتری معمولا محصول قرار گرفته در یک بسته بندی قرمز را تازه و اگر غذا باشد خوب پخته شده قلمداد می کند. استفاده از رنگ قرمز در ترکیب رنگ ها ی بسته بندی غذا بسیار رایج است.

red

زرد:

این رنگ از سویی به عنوان نماد خوشحالی،شادابی، خوشبینی و تمامی احساسات خوب شناخته می شود.تحقیقات نشان می دهد وقتی رنگ زرد می بینید،مغز شما سروتین ترشح می کند که هرمون شادی است. بهتر است در انتخاب ترکیب رنگ ها برای بسته بندی هایتان به دقت عمل کنید و از رنگ هایی اسنفاده کنید که احساس خیلی خوبی را در ذهن مخاطبانتان ایجاد کند.

yellow burger

سبز:

این رنگ بیشتر از قبل برای مشتریان به عنوان نماد سلامتی شناخته می شود که البته برای آن ها مهم است. در بسته بندی ها و محصولات سازگار با طبیعت نیز معمولا از این رنگ استفاده می شود.

green

نارنجی:

رنگ نارنجی هم تقریبا ویژگی های رنگ قرمز را دارد و انرژی بالایی به مشتری انتقال می دهد.برای بسته بندی مرکبات و میوه ها معمولا از این رنگ بهره می برند.

orange

آبی:

کماکان به عنوان نماد آرامش شناخته می شود و برخلاف رنگ قرمز و نارنجی اشتها را سرکوب می کند! معمولا برای بسته بندی شیرینی جات یا محصولات مرتبط با کودکان از این رنگ استفاده می کنند.

همان طور که اشاره شد استفاده مناسب از ترکیب رنگ ها در بسته بندی ها تاثیر عجیبی بر ذائقه مشتریان می گذارد بنابراین هنگام طراحی جعبه یا هرنوع بسته بندی دیگر حتما زمانی را برای فکر کردن در مورد رنگ آن اختصاص دهید.

blue

collourfull packaging

collourfull packaging1

collourfull packaging12

collourfull packaging5

collourfull packaging13



:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 29 دی 1400

مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک

شاید در مورد این مسئله شکی نباشد که به موازات آشنایی بیشتر مشتریان با خرید آنلاین، شرکت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در حال پیشرفت و گسترش هستند. با این حال برای بیشتر این کمپانی ها بسته بندی تبدیل به یک دغدغه شده است. با داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه مشکلات چاپ و بسته بندی برای کسب و کار های آنلاین، می توانید با دقت بیشتر در این زمینه تصمیم گیری کنید.

بزرگترین مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک

برای بیزینس های الکترونیک، بسته بندی باید به گونه ای طراحی شود تا مشتری را مجبور به خرید کنید! در غیر این صورت هر گونه هزینه ای در این زمینه هدر رفت خواهد بود.ممکن است هزینه زیادی را صرف جنس بسته بندی کنید در حالی که هیچ تاثیری روی انتخاب مشتری نداشته باشد. بنابراین انتخاب یک جنس مقوا مناسب و به صرفه برای بسته بندی بسیار مهم است.

cti 08

در بسیاری از انبارهای فروشگاه اینترنتی فضای مناسبی در قفسه ها برای جعبه ها تعبیه نشده است. این کار باعث بهم خوردن شکل جعبه می شود که هنگام تحویل به مشتری شکل مناسبی ندارد و البته به این موضوع اهمیت نمی دهند.نکته دیگر استفاده از نوعی بسته بندی است که با هوا پرشده است و اصطلاحا به آن بسته بندی تاول دار می گویند. این نوع از بسته بندی نیز در کسب و کار اینترنتی هزینه اضافی تلقی می شود.

صرفه جویی در هزینه ها

گرچه بسته بندی و سالم رسیدن کالا برای مشتری دارای اهمیت است اما اگر همچنان به دنبال کاهش هزینه ها هستید می توانید نکات زیر را به کار ببندیدشما می توانید برای بسته بندی تان متریال کمتری به کار ببرید. این گزینه شامل کاهش هزینه های چاپ و استفاده کمتر از مواردی مثل چسب می باشد. برای این کار می توانید از جعبه هایی که به راحتی قابل چفت هستند استفاده کنید.

cost reduction

نکته دیگر برای کاهش هزینه ها و کاهش مشکلات بسته بندی راه اندازی یک خط بسته بندی در کنار خط تولید یا انبار می باشد که به لحاظ وقت و هزینه معقول تر به نظر می‌رسد.همان طور که اشاره شد بسیاری از شرکت ها به دنبال گسترش فروش اینترنتی و ورود به کسب و کار آنلاین هستند که رستوران ها و فست فود ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این صورت بهترین انتخاب شما می تواند همکاری با شرکت های پکیج و بسته بندی باشد و مجموعه ایرانیان پک می تواند تمامی نیاز های شما را در این زمینه تامین نماید.

packaging 1

packaging1

packaging2

packaging3



:: برچسب‌ها: بسته بندی ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 29 دی 1400

جعبه دیزی
 دیزی را عمدتاً به داخل ظروف مسی و ظروف سفالی سرو می کنند و امکان ارسال به صورت بیرون بر هم وجود دارد. استفاده از ظرف های سفالی و مسی در سرو دیزی باعث می شود بسته غذا وزن زیادی داشته باشد. به همین خاطر بهترین گزینه ای که برای جعبه دیزی وجود دارد جعبه کارتنی است. جعبه کارتنی بخاطر استحکام خوبی که دارد برای غذای سنگینی مثل دیزی کاملا مناسب است.

در جعبه دیزی می توان در کنار قسمتی که دیزی قرار می گیرد قسمت هایی برای قرار دادن ادویه و نان و نارنج و… نیز تعبیه کرد. به طور کل جعبه دیزی از دسته جعبه های اختصاصی است. بهترین ورقی که برای ساخت جعبه دیزی مناسب است، ورق ایفلوت کارتن سه لایه است. چاپ روی جعبه دیزی از 1 رنگ تا 8 رنگ امکان پذیر است.

%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87 %D8%AF%DB%8C%D8%B2%DB%8C

آبگوشت و دیزی، غذایی برای تمامی فصول!

این روزها که در آستانه فصل زمستان قرار داریم، غذاهای سنتی ما ایرانیان مثل آبگوشت طرفداران بیشتری پیدا می کند و در سفره های رنگین بیشتر به چشم می خورد. این غذا متاسفانه مدتی در هجوم غذاهای خارجی به حاشیه رفت اما امروز بسیاری از مراکز تهیه غذا در کنار غذاهای متنوع شان  دیزی را به منو اضافه کرده اند. بنابر این شما می توانید با خیال راحت مهمان خارجی خود را به یکی از رستوران های خوب شهر ببرید و از آنها با این غذا پذیرایی کنید.

غذاهای ایرانی علاوه برخوشمزه بودن ویژگی منحصر به فرد دیگری نیز دارند، و این ویژگی میزان کالری و مواد مغذی به کار رفته درهرغذا است که متناسب با فصل های سال بدن انسان را برای آن مقطع از سال آماده می کند. آبگوشت اما تمام این ویژگی های خوب را در خود دارد و همچنین برای یک روز کاری انرژی مورد نیاز شما را فراهم می کند.

abgoosht be v gerdoo markazi3

در این مطلب نگاهی داریم به تاریخچه این غذا و سایر مطالب مربوط به آن.

تاریخچه دیزی

این غذا معمولا در ظروف سفالی و سنگی پخته می شده است و علت نام گذاری آن نیزهمان ظرف سنگی است که غذا در آن پخته می شده و دیزی نام داشته است. معمولا توسط یک جا نشینان پخته می شده و به خاطر رنگ و بوی مطبوعش به آرامی در سفره بیشتر ایرانیان جا باز کرده است.اما به علت پخته شدن در ظروف سنگی خواص به مراتب بیشتری نسبت به آبگوشت پخته شده در ظروف تفلون دارد که یکی از این خواص آزاد کردن آهن بیشتر در بدن است و اصلا دیزی سنگی نامیده می شود.

%D8%B7%D8%B1%D8%B2 %D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87 %D8%AF%DB%8C%D8%B2%DB%8C %D8%A7%D8%B5%DB%8C%D9%84 %D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C

فواید دیزی

برای دانستن فواید دیزی ابتدا باید ترکیبات رنگارنگ به کار رفته در این غذا را بررسی کنیم که عبارت اند از: نخود، گوجه، سیب زمینی، لیمو عمانی، لوبیای سفید، ادویه جات و البته گوشت تازه گوسفندی! نخود دارای مقادیر زیادی آهن است که برای سلامت پوست و تقویت سیستم دفاعی بدن موثر است.

گوجه فرنگی نیز سرشار از آنتی اکسیدان است که با پخته شدن حتی افزایش می یابد. لیمو عمانی علاوه بر طعم خوبی که به غذا می دهد برای جذب چربی گوشت به این ترکیب اضافه می شود و بهتر است آن را نخورید. و از همه مهمتر گوشت تازه گوسفندی دارای پروتئین آهن و سایر مواد معدنی مورد نیاز بدن است.

%D8%AF%DB%8C%D8%B2%DB%8C 1

دیزی و دنبه: مفید یا مضر؟

برخی از رستوران ها برای بهتر شدن طعم دیزی از دنبه استفاده می کنند، دنبه برای برخی از افراد مفید است اما برای کسانی که چربی و کلسترول دارند خوب نیست، گرچه دنبه به طور کل چربی های اضافه جمع شده در انتهای بدن گوسفند است و در طب سنتی به عنوان چربی مفید شناخته می شود. به طور کل اگر در زندگی روزمره فردی پرکار هستید برای شما آبگوشت با دنبه را توصیه می کنیم در غیر این صورت این غذا را کم چرب مصرف کنید. البته نمیشود منکر طعم لذیذ و دوست داشتنیِ دنبه در دیزی شد !

برای سرو و مصرف دیزی می توانید از ظروف سفالی استفاده کنید و در کنار آن از ترشیجات و سبزی یا پیاز استفاده کنید اما از لبنیات چون ماست یا دوغ استفاده نکنید چون خواص این غذا از جمله آهن آن را کم می کند.از آن جایی که این غذا سنگین است سعی کنید بلافاصله بعد از خوردن نخوابید زیرا هضم آن را با مشکل رو به رو می سازد.

%D8%AF%DB%8C%D8%B2%DB%8C 6

%D8%AF%DB%8C%D8%B2%DB%8C 4

%D8%AF%DB%8C%D8%B2%DB%8C 3



:: برچسب‌ها: بسته بندی ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 29 دی 1400

معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020

برای بسته بندی محصولات خود چه معیار هایی را در نظر می گیرید؟

 

در اولین جلسه ای که صنایع بسته بندی با مشتریان احتمالی خود برگزار می کنند شاید این سوال به عنوان اولین مطلب مورد بحث قرار می گیرد. پاسخ ها همچون واکنش ها متفاوت خواهند بود، ممکن است با یک دستپاچگی رو به رو شوید یا با اعتماد به نفس کامل به این سوال پاسخ دهند. یا شاید از شما بپرسند سوال خود را دوباره تکرار کنید! 

fast food packaging

بسته بندی ، یک عامل مهم در جذب مشتری!

در سالهای گذشته یک جعبه آی پاد را به شما نشان می دادند و می گفتند مبنای ما برای کیفیت این نوع بسته بندی خواهد بود. بعد این نکته را توضیح می دادند که برای رسیدن به این کیفیت باید مبلغ مشخصی هزینه کنید و البته محصول ما دقیقا شبیه به این جعبه نخواهد شد. مدتی بعد بعد از ورود جعبه های هندزفری بلوتوثی به بازار، بسیاری از تولید کنندگان محصولات دیجیتال خواهان تولید این نوع جعبه با پلاستیک شفاف بودند.

در مورد فست فود و رستوران نیز همین ماجرا تکرار شد، با ورود صنایع بسته بندی های مقوایی و کاغذی، ظروف غذای پلاستیکی تعداد زیادی از طرفداران خود را از دست دادند. بسته بندی برای هر محصولی باید چشمگیر باشد، شما را در نگاه اول جذب کند، این اشتیاق را در شما ایجاد کند که آن را لمس کنید و با آن ارتباط برقرار کنید.

%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87 %D9%81%D8%B3%D8%AA %D9%81%D9%88%D8%AF

نیاز یا خواسته؛ اولویت با کدام است؟

 

اما فراموش نکنید فارغ از این که خواست شما استفاده از چه نوع محصولی هستید، کارفرما باید تشخیص دهد شما برای بسته بندی محصول تان چه می خواهید و حتی فراتر از آن، چه چیزی نیاز دارید؟تا به اینجا مشخص شد باید بین نیاز و خواسته مشتری تفکیک قائل شد، بنابراین برای تشخیص این مطلب که خواسته مشتریان چیست، بهتراست به طور مشخص صنایع بسته بندی دربازار مربوطه تحقیق کند تا مشتری پسند ترین محصولات را انتخاب کنیم. 

صحبت در مورد اهداف و وِیژگی های اصلی محصول به این تحقیق کمک خواهد کرد، گرچه نباید خیلی درگیراین موضوع شد زیرا زمان بر است.

مجموعه ایرانیان پک با تکیه بر تجربه همکاری با برند های مطرح فست فود و رستوران این توان را دارد تمامی نیاز های شما درزمینه بسته بندی و جعبه تامین نماید. برای آشنایی بیشتر با محصولاتمان شما را به بازدید از سایر صفحات این مجموعه دعوت می کنیم.



:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 27 دی 1400

آشنایی با غذاهای ترکیه ای

 

کشور ترکیه علاوه بر توریستی بودن شهرت های جهانی دیگری نیزدارد، یکی از ویژگی های آن غذاهای معروفی است که کیفیت خوب و طعم مطبوعشان طرفداران بسیاری یافته است. این مهارت آشپزی که در در دوران امپراطوری عثمانی به اوج می رسد مرهون عوامل دیگر نیز بوده که عبارت اند از: جغرافیای خاص منطقه آناتولی، مهاجر پذیر بودن و در نتیجه تحت تاثیر بودن به لحاظ فرهنگی و قرار گرفتن در مجاورت اروپا که بر غذاهای این کشور اثرگذار بوده است. در متن زیر به بررسی تعدادی از این غذاهای رنگارنگ خواهیم پرداخت.

meat doner cook 140725 984

دونر کباب

یکی از محبوب ترین غذاهای ترکیه ای است که در کشور های دیگر همچون آلمان نیز طرفداران بسیاری یافته است و از 1970 توسط مهاجران ترک در این کشورمعرفی شده است. جالب است بدانید امروزه بیش از 15000 فست فود در آلمان نزدیک به 400 تن از این غذا را روزانه به فروش می رسانند.

این غذا که این روزها در کشور ما نیز با استقبال رو به رو شده است، تکه های گوشت به صورت فیله است که روی هم چیده می شوند و به صورت عمودی در معرض آتش قرارمی گیرند، سپس لایه لایه گوشت را برش می دهند و روی سطح فر با فلفل دلمه ای، پیاز و قارچ ترکیب می شوند.

original burek finedininglovers serbia

بورک

یکی از بهترین و لذیذترین میان وعده ها در دنیا به حساب می آید که در خمیر یوفکا پخته می شود و برای مواد داخل آن از اسفناج،پنیر،سیب زمینی وگوشت استفاده می کنند و برای طعم دهی به آن از ادویه جاتی نظیر نمک، فلفل،زیره و …بهره می برند. برای تهیه آن خمیر یوفکا را به صورت دو لایه و مثلثی آماده کرده و مواد را درون آن می ریزند، سپس به صورت لقمه درآورده و در روغن سرخ می کنند. برای بهتر شدن شکل ظاهری آن می توانید از زرده تخم مرغ و کنجد استفاده کنید.

سیب زمینی تنوری یا کمپیر

برای تهیه این غذا که به راحتی درمنزل و با استفاده از فر یا مایکروویو نیز قابل پخت است، ابتدا سیب زمینی بزرگی را به مدت بیست دقیقه در آب می جوشانند، از وسط برش داده و داخل آن را خالی می کنند. سپس مواد دلخواهی که اصلی ترین ترکیبات آن گوشت،کره، شوید و نمک و فلفل است داخل سیب زمینی خالی شده میریزند، آن را با فویل می پوشانند و در فر قرار می دهند. این ترکیبات را می توانید به دلخواه خود با ذرت، پنیر و … خوشمزه تر کنید.

sweet potato skins

اسکندر کباب

اسکندر کباب یکی از غذاهای ترکیه ای بومی است. برای تجربه بهترین طعم این کباب بهتر است به بورسا در ترکیه سفر کنید، چون این غذا برای اولین بار در قرن هفده میلادی توسط افندی اسکندر در مرز بورسا و سوریه ابداع شد. البته می توانید از طعم مطبوع آن در سایر شهر های ترکیه نیز لذت ببرید و نهایتا اگر این امکان هم فراهم نبود، به راحتی در منزل تهیه کنید.

این غذا به دلیل برش های لایه ای گوشت تا حدودی شبیه دونر است با این تفاوت که با گوجه و رب تفت داده می شود. بعد از تفت گوشت آن را روی تکه ای نان قرار داده و با ماست میل کنید.

iskender kebap

غذاهای ترکیه ای امروزه در کشور ما نیز با اقبال روبه رو شده است و در بسیاری از فست فود ها به صورت تخصصی یا در کنار غذاهای دیگر منو سر می شوند بنابر این استفاده از بسته بندی های متناسب با این غذاها بر کسی پوشیده نیست. مجموعه ایرانیان پک با تکیه بر توان فنی و تجربه همکاری با برند های معتبر فست فود و رستوران این امکان را دارد تا همه نیاز های شما در این زمینه را تامین نماید.

de

borek

kumpir

 

 


:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 27 دی 1400

پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟

بسیاری از مردم این گونه فکر می کنند که بیشتر شرکت های فعال در این زمینه کم و بیش محصولات مشابه عرضه می کنند. البته موضوع متن ما این نیست، بلکه در نظر داریم سوالاتی را مطرح کنیم که شما می توانید قبل از بستن قرارداد با یک شرکت بسته بندی از آنان بپرسید بنابراین پنج سوال حیاتی در این زمینه را مرور می کنیم.

برای محصولات خود از چه مواد اولیه ای و با چه کیفیتی استفاده می کنید؟

بسیاری از مشتریان فکر می کنند استفاده از یک جعبه و پکیج ارزان برای راه افتادن کارشان کافی است و به سایر مسائل مربوط به آن فکر نمی کنند. به شما پیشنهاد می کنیم از با کیفیت ترین بسته بندی های موجود در بازار استفاده کنید، برای این کار سراغ جدید ترین مواد اولیه موجود در بازار بروید و از این بابت ترسی نداشته باشید، هر چه قدر برای کیفیت محصول هزینه کنید کم است.

آخرین محصول شما چه قابلیت هایی دارد؟

هنگام بستن قرارداد با یک شرکت بسته بندی اطلاعات لازم را درمورد ظرفیت خط تولیدشان کسب کنید.این اطلاعات در آینده نیز به کارتان خواهد آمد و می توانید بفهمید برای گسترش کسب و کارتان می توانید روی آن ها حساب کنید یا خیر.ممکن است یک شرکت نیرو و امکانات لازم برای تامین نیاز های فعلی شما را داشته باشد اما در آینده خیر.

default

شرکت شما برای چه مدت زمانی دراین زمینه فعالیت دارد؟

پنهان کردن این مطلب که یک شرکت برای مدت کوتاهی فعالیت دارد کار دشواری است. مدت زمان فعالیت یک شرکت که نشان از تجربه ودانش بیشتردارد این امکان را به شما می دهد تا اهداف خود را به راحتی محقق کنید و حتی کیفیت محصول مورد نظرتان را ارتقا دهید.همچنین وقتی شرکتی مدت زمان طولانی تری فعال بوده است می تواند این اطمینان را به شما بدهد که برای مدت بیشتری دوام خواهد آورد و برای همکاری های بیشتر می توانید برنامه ریزی کنید.

چه ضمانتی برای تحویل به موقع سفارشات وجود دارد؟

قبل از بستن قرارداد با یک کمپانی پکیجینگ باید خیال خود را از بابت زمان تحویل گرفتن محصول آسوده کنید. صراحتا بپرسید چه تضمینی برای تحویل سفارشات در مهلت تعیین شده می دهند، اگر با قطعیت جواب ندادند بهتر است با شرکت دیگری همکاری کنید.

آیا پاسخگوی مشکلات مشتری خواهید بود؟

درصورتی که کار به درستی پیش نرود، شما باید نسبت به پیگیری و حل مشکل از سوی تولید کننده آسوده خاطر باشید و درکوتاه ترین زمان ممکن به تماس تلفنی یا سایر مکاتبات مشتری پاسخ داده خواهد شد. مجموعه ایرانیان پک با تکیه بر تیم متخصص طراحی و بروزترین دستگاه های صنعت چاپ این امکان را دارد تا همه نیاز های شما در زیمنه طراحی و چاپ محصولات بسته بندی پوشش دهد. شما را به بازدید از سایر صفحات این تارنما برای آشنایی بیشتر با محصولاتمان دعوت می کنیم.



:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 27 دی 1400

13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم

 

 

زندگی در پلاستیک قطعاً خارق العاده نیست و همه ما این را می دانیم. با ممنوعیت های خرید پلاستیکی که ممنوعیت خرید آنها را در سراسر جهان مشاهده می کنید ، شاپینگ بگ های ایرانیان پک و کیف های خرید بوم خوب قدیمی بزرگتر ، بهتر و جسورتر می شوند.

کیف های خرید بوم و کیف های پارچه ای بوم به عنوان لوازم جانبی شیک ، پوشیدنی و شیک جدید نیستند. برعکس ، آنها در حال حاضر بسیار خشمگین می شوند ، زیرا جمله ای حتی قدرتمندتر از کیف پول های طراح لوکس را منتقل می کنند.

آنها نه در مورد پول بلکه ذهن آگاهی ، اخلاق ، تعلق ، دسترسی و فرهنگ صحبت می کنند. و لحظه ای که خانه های طراح عظیمی را مشاهده می کنید که بوم های بوم یا کیف های خرید بوم خود را ایجاد می کنند ، می دانید که در تمام مدت در مسیر درست قرار داشتید.

با این وجود ، چه چیزی این روزها کیف های خرید بوم را بسیار پسندیده و پر هیاهو می کند؟ ما نگاهی خواهیم انداخت به روندهای مدرن و تمام دلایل قانع کننده شما را برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم - و البته نه فقط برای خرید ، شناسایی خواهیم کرد

1. همه کاره هستند

برای حمل وسایل شخصی خود در شهر هنگام بیرون رفتن برای پیاده روی ، رفتن به دفتر کار یا صرف صبحانه با دوست دختران خود ، به راحتی می توانید یک کیف خرید پنبه ای طبیعی را در یک کیف روزمره استفاده کنید.

زیبایی این کیف ها در سادگی آنها است. آنها را به صورت عمده در رنگهای مختلف و متنوع برای نیازهای خرید خود خریداری کنید و رنگ هایی را انتخاب کنید که با لباس ، مناسبت یا شخصیت شما مطابقت داشته باشد. به این ترتیب در طول سال هرگز کیف پول شیک و متناسب با آن کم نخواهید شد.

آیا می خواهید بدانید چه چیزی حتی بهتر است؟ هر کیف خرید بوم بزرگ و محکم می تواند با موفقیت جای کیسه ساحل یا کیف ورزشی را بگیرد.

 

2. اندازه مهم است

کیف های خرید بوم علاوه بر مقاومت در برابر وزن ، اندازه های بزرگتر و سخاوتمندانه ای دارند. به عبارت دیگر ، آنها همچنین می توانند میزبان لپ تاپ ، دوربین DSLR ، کتابها ، مقالات مدرسه و سایر موارد شخصی یا شخصی شما باشند.

اگر می خواهید مقداری فریلنسر ، دانشجویی یا مواد کار خود را به شکلی شیک حمل کنید ، یک کیف خرید بوم بزرگ و جامد می تواند همه شما را به روشی سرگرم کننده ، دوستدار محیط زیست و کاربردی هدایت کند. محافظت از وسایل شما نیز آسان است ، زیرا می توانید برای ایمنی بیشتر برخی از کیف های دستی زیپ بوم نقاشی سنگین را انتخاب کنید .  

 

3. حفاظت آگاهانه از محیط زیست

سازگار با محیط زیست کیسه های خرید بوم

یکی از بزرگترین مزایای کیف های خرید بوم این است که در هر زمان قابل استفاده مجدد ، کاملاً قابل شستشو و حمل ، جمع کردن ، نگهداری و گرفتن آن هستند. مجبورید مدتی کیسه بوم پارچه ای بپوشید تا اینکه به سرمایه گذاری زیست محیطی خود بازگردد ، اما بدون هیچ تلاشی می توانید به چنین هدفی برسید.

کیف های حمل بار خود را می توانید در هر مکانی که ترجیح می دهید خرید کنید ، چه سوپرمارکت مرکز خرید و چه بازار کشاورزان. تا زمانی که برخی مواد غذایی را در کاغذ قصابی (گوشت ها و سبزیجات تازه ای که ممکن است کیسه بوم را کثیف کند ) بپیچید ، می توانید کیسه را به راحتی بشویید و دفعه بعد آن را به بازار ببرید.

 

4. کیف های مسافرتی شگفت انگیز

اگر به یک کیف شبانه یا کیسه ای نیاز دارید که به راحتی از کیف روزانه به کیف مسافرتی تبدیل می شود ، می توانید کیف خرید بوم خود را بگیرید و در راه خود باشید. در حالی که این کیف ها راحتی کیف چمدان یا واگن برقی را ندارند اما می توانید از آنها برای سفرهای کوتاه ، مسافرت با ماشین ، تعطیلات آخر هفته در خانه های خانوادگی و ... استفاده کنید.

اگر تصمیم بگیرید که عصر جمعه بعد از کار بلافاصله با دوستان یا خانواده خود ملاقات کنید ، آنها می توانند یک پیژامه ، کیت مراقبت از خود در شب ، کیف پول ، تلفن ، هدفون و کتاب یا تبلت را در خود جای دهند.

 

5. لوازم جانبی عالی

هنگامی که برای مسافت طولانی تر و زمان بیشتری سفر می کنید - به تعطیلات یک هفته در خارج از کشور و یا تعطیلات شهری با عزیزتان فکر کنید - می توانید یکی از این نوزادان را در چمدان خود قرار دهید. آنها تمام کیف پول ها ، کوله پشتی ها و کیف های پیام رسان را که فکر می کنید در تعطیلات با خود حمل کنید جبران می کنند.

همچنین چمدان های سبک تر برای تعطیلات به معنای هزینه های کمتری در فرودگاه و راحتی کافی هنگام رسیدن به مقصد است. آنها در همه محیط ها عالی عمل می کنند ، بنابراین شما می توانید یکی از آنها را با شلوار جین و کفش های کتانی خود در سفر پیاده روی بارسلونا یا کیت ساحلی خود در ساحل جزیره یونان مطابقت دهید.

می توانید آنها را در محیط های شهری ، در مناظر طبیعی عجیب و غریب ، در موزه ها ، مغازه ها ، بازارهای شلوغ ، در رستوران و در تمام ماجراهای گشت و گذار حمل کنید. علاوه بر این واقعیت که آنها می توانند وسایل کوچک ، بزرگ ، سبک یا سنگین را به همان سبک و ظریف و شیک حمل کنند ، شما در واقع می توانید بیش از یک مورد را با خود ببرید. چه چیزی بهتر: پر کردن یک چمدان با کیف پول یا یک جیب چمدان با کیف های مخصوص پارچه بوم تاشو و به تمام رنگ هایی که دوست دارید؟

 

6. آنها می توانند کاملاً بار حمل کنند

کیسه های خرید بوم در سبد خرید

زنان وسایل زیادی را در کیف و کیف خود حمل می کنند. اگر در تعطیلات آخر هفته خرید مواد غذایی هستید ، می دانید کیف های باری سنگین بوم شما واقعا می توانند زمین و وسایل شما را بدون مشکل نگه دارند.

در مقایسه با کیسه های پلاستیکی سوپرمارکت ، آنها شکسته نمی شوند و فقط به این دلیل که مقوا یا مقوا و کارتن های فلزی زیادی درون آن چیده اید به خانه نخواهند رسید. آنها محکم ، مقاوم در برابر سایش و پارگی هستند و بدون هیچ مشکلی همراهی کامل شما با خریدهای روزمره هستند.

 

7. آنها مقرون به صرفه هستند

گرچه این دلیل واضح است ، اما نمی توانیم از آن صرف نظر کنیم. علاوه بر این ، اکنون لحظه مناسب برای تأکید بر آن است. یا یک یا دو کیف خرید برای خرید به همراه دارید ، یا عمده کیف های پارچه ای بوم سنگین را به صورت عمده خریداری می کنید ، یک چیز مسلم است: شما هرگز بی پول یا فرصت های تطبیق لباس یا مناسبت را از دست نخواهید داد. در واقع می توانید برای هر لباس تابستانی دلپذیر رنگی که فکرش را می کنید یکی داشته باشید و هنوز هم برای بودجه خود ناراحتی نداشته باشید. با رفتن لوازم جانبی ارزان قیمت ، احتمالاً بهترین لوازم برآورده شده و بیش از انتظارات با کیفیت و ارزش شما هستند.

 

8- شما می توانید به کسی کمک کنید تا خارج شود

بسیاری از شرکت ها ، انجمن ها ، مارک ها ، افراد و سازمان های غیردولتی برای ارتقا promot فعالیت خود و یا افزایش آگاهی نسبت به یک موضوع مهم کیف های تبلیغاتی بوم تبلیغاتی و کیف دستی ارائه می دهند. به عبارت دیگر ، می توانید با حمل کیف بوم مارک دار خود به کسی کمک کنید.

شما ممکن است بخواهید در مورد انقراض برخی از گونه های حیوانی جلب توجه کنید. شما ممکن است بخواهید شروع یک دوست را ارتقا دهید. ممکن است بخواهید برای سالن بدنسازی شگفت انگیزی که به آن می روید یا برای کتابفروشی مورد علاقه خود تبلیغ کنید.

ممکن است بخواهید آگاهی را در مورد یک مسئله اجتماعی افزایش دهید. حتی ممکن است بخواهید با هر قدم در خیابان یک بیانیه اجتماعی قدرتمند بیان کنید. تا زمانی که شما هدف یا مارکی را انتخاب کنید که از صمیم قلب به آن اعتماد کرده و از آن حمایت کنید ، می توانید به یک تأثیرگذار ، مروج ، مدافع و دوست آن تجارت ، سازمان یا جنبش تبدیل شوید. همانطور که قبلاً قبلاً دیده ایم ، کیف های خرید بوم پوشیدنی و همه کاره هستند و اکنون شما حتی دلایل بیشتری برای پوشیدن آنها در خیابان ها دارید.

اگر به متقاعد کردن بیشتری نیاز دارید ، به دنبال عکسهای جسیکا آلبا باشید زیرا او با بسته بندی لوازم ضروری روز پارک نشان می دهد که کیف روز زمین شرکت صادق او چقدر همه کاره و قدرتمند است (از نظر بیانیه).  

 

9. می توانید آنها را شخصی سازی کنید

آیا می دانید چه چیزی بهتر از پوشیدن کیسه های خرید بوم برای خرید و کیف دستی / کیف های روزمره است؟ پوشیدن آنها همراه با سبک شخصی خود که در الیاف آنها قرار دارد. دقیقاً مانند تی شرت های نخی یا دستمال ، کیف های خرید نخی و بومی برای مونوگرام مناسب است. معمولاً کیف های پارچه ای نخی مونوگرام کانون توجه مهمانی های شخصی را ایجاد می کنند ، اما هیچ کس نمی گوید شما می توانید آنها را برای سلیقه و نیاز خود مونوگرام کنید.

 

10. می توانید آن را سبک کنید

زن پوشیدن

همانطور که چندی پیش دیدیم ، گزینه های زیادی وجود دارد که شما می توانید کیف دستی خود را سبک کنید و آن را به عنوان یک بیانیه مد مطرح کنید. یا می توانید بر روی آن ضایعات پارچه ای بدوزید تا جلوه ای نرم داشته باشد ، یا آن را با جاذبه های جاکلیدی آراسته اید ، کیف خرید بوم ساده شما می تواند در کمترین زمان به کیف پول به سبک طراح تبدیل شود. این کیف ها بهترین پایه را برای پروژه های خیاطی ، هنری ، خیاطی ، نقاشی یا چسباندن DIY شما به نمایش می گذارند.

اگر می خواهید مانند یک چهره مشهور واقعی به نظر برسید ، از اولیویا وایلد ، جنیفر آنیستون یا مگی جیلنهال نمونه بگیرید. کافیست یک کیف خرید بوم بزرگ و سازگار با محیط زیست با رنگ روشن را با لباس هوشمند خیابان "خارج از خدمت" خود هماهنگ کرده و برای اداره جهان به آنجا بروید.

 

11. بازاریابی پوشیدنی

قبلاً در مورد پوشیدن کیسه های خرید بوم با مارک تجاری برای تبلیغ پیام ها یا فعالیت های دیگران گفتیم ، اما چرا فکر نمی کنید این کیف ها را به یک تجارت کوچک مبتدی تبدیل کنید؟ لحظه ای که کیسه های خرید بوم ساده را به صورت عمده دریافت می کنید ، می توانید سبک آنها را شخصی سازی کنید ، آنها را به بیانیه های منحصر به فرد مد تبدیل کرده و دوباره بفروشید. علاوه بر مشارکت در نوعی تجارت سبز ، شما می توانید آثار هنری شگفت انگیزی را خلق کنید که افراد دیگر دوست دارند آنها را بپوشند و تبلیغ کنند.

تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که یک نفر شما را در خیابان متوقف کند و از شما بپرسد که آن کیف متحرک شگفت انگیز مهره ای رنگی را که پوشیده اید از کجا آوردید لحظه ای که پاسخ دادید با دستان خودتان آن را درست کرده اید ، دیگر جلوی شما گرفته نمی شود. در دنیایی که با لباس ، جواهرات و لوازم جانبی دست ساز ساخته شده است ، می توانید علاقه خود را به هنر و صنایع دستی از همه نظر به یک تجارت پایدار تبدیل کنید.

 

12. نگهداری آنها آسان است

ما اصرار داشتیم که چگونگی استفاده ، استفاده مجدد و پوشیدن این کیسه های خرید بوم آسان است ، اما در مورد مراقبت و نگهداری آنها کمی اشاره کردیم. اگر کیف های خرید پنبه ای و بومی دارید ، مراقبت از آنها آسان است ، زیرا قابل شستشو هستند.

فقط کافی است دمای آب را زیر نظر داشته باشید ، زیرا نمی خواهید کوچک شوند یا رنگ خود را از دست بدهند. علاوه بر این ، اگر آنها دارای چاپ ، نقاشی ، ظروف چسب دار ، مهره یا تزئینات دیگر هستند ، مراقب باشید که قوانین شستشو و غلت را دنبال کنید - شما نمی خواهید آنها را کوچک کنید ، رنگ پریدگی و محو شدن چاپ ، انتقال رنگ ، اشک و غیره را بدست آورید بر.

درصورتی که بیشتر از کیف ها برای خرید استفاده می کنید ، باید مرتباً آنها را بشویید تا تمیز و بهداشتی نباشد. علاوه بر این ، باید آنها را در هوای تازه خشک کنید تا بوی مطبوعی بگیرد و بافت آنها دوباره بدست آید. از آنجا که می توانید پنبه را اتو کنید ، می توانید آن را اتو کنید تا مرتب و زرق و برق دار باقی بماند - فقط به چاپها ، نقاشی ها و ضخامت ها توجه داشته باشید ، زیرا نمی خواهید با گرما به آنها آسیب برسانید.

اگر به طور اتفاقی کیف های خرید بوم شما کمی مواد غذایی و مواد غذایی را لکه دار کرد ، از محصولات پاک کننده لکه های آزمایش شده یا واقعی خود استفاده کنید یا کاملاً ارگانیک شوید و مسیر کمتر معمولی را امتحان کنید تا بار دیگر علامت های تمیز و لکه دار شوید.

 

13. پایداری بی انتها

کیف با مواد غذایی

یکی از دلایل نهایی استفاده بیشتر کیف های بوم نقاشی این است که آنها با پایداری بی انتها همراه می شوند و سایر کیف ها از آن برخوردار نیستند. همانطور که در ابتدا گفتیم ، اگر از کیف های پارچه ای بوم خود به درستی مراقبت می کنید ، می توانید آنها را برای سالها بخرید یا به عنوان کیف پول بپوشید. با این حال ، آنها خطا پذیر و تخریب پذیر نیستند. هنگامی که یک کیسه پلاستیکی اولین علائم ساییدگی را نشان می دهد ، ما آن را بدون ضربه مژه دور می ریزیم. با این حال ، هنگامی که کیف های حمل بار نشانه هایی از خستگی را نشان می دهند (بندها از بین می روند ، درزها از هم می پاشد ، سوراخ هایی ایجاد می شود ، آلودگی و آلودگی از بین نمی رود و غیره) ، می توانند دوباره مورد استفاده قرار گیرند و مجدداً تغذیه شوند. بیایید چند روش برای بازیافت و حیات بخشیدن به کیسه های خرید بوم قدیمی را ببینیم:

  •         آن را به یک کیسه تبدیل کنید: دستگیره ها را برش دهید ، مقداری بند بند اضافه کنید و یک کیف دستی قدیمی را به یک کیسه جدید تبدیل کنید که می توانید در خانه برای ذخیره نمک دریا ، سبزیجات ، آجیل و دانه ها ، حتی گلدان گلدان برای گیاهان بالکن خود استفاده کنید.
  •         آن را به یک بالش تبدیل کنید: دستگیره ها را برش دهید ، چند قلاب حلقه و دکمه به آن اضافه کنید و اکنون یک بالش تزئینی جدید دارید که همان پیام ، مارک یا چاپ مشابه علامت مورد علاقه قبلی خود را پوشیده است.
  •         آن را به یک پیش بند آشپزخانه زیبا تبدیل کنید (برای شما یا بچه ها): موتوری را در دو نیمه یکسان آن ببرید و از یک نیمه (ترجیحاً چاپ شده) استفاده کنید تا از آن پیش بند درست کنید. در ادامه می توانید دو رشته نازک ساخته شده از پارچه به انتخاب خود در کناره ها اضافه کنید تا پیش بند جدید خود را از پشت گره بزنید.

 

استفاده مجدد از کیسه های خرید بوم یا هر کیف دستی نخی دیگر به دوام و سازگاری با محیط زیست این محصولات شگفت انگیز و همیشه مد اضافه می کند.

آیا دلایل دیگری برای پوشیدن کیسه های خرید بوم بیشتر برای مواد غذایی ، پیک نیک یا مسافرت دارید؟ آیا از آنها به عنوان کیف پول معمولی یا کیف های ورزشی استفاده می کنید؟ آیا آنها را برای حفظ و تبلیغ برندها و دلایل مورد علاقه خود می پوشید؟ در صورت تمایل دلایل خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

 



:: برچسب‌ها: شاپینگ بگ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 2 تير 1400

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.