چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم

 

 

زندگی در پلاستیک قطعاً خارق العاده نیست و همه ما این را می دانیم. با ممنوعیت های خرید پلاستیکی که ممنوعیت خرید آنها را در سراسر جهان مشاهده می کنید ، شاپینگ بگ های ایرانیان پک و کیف های خرید بوم خوب قدیمی بزرگتر ، بهتر و جسورتر می شوند.

کیف های خرید بوم و کیف های پارچه ای بوم به عنوان لوازم جانبی شیک ، پوشیدنی و شیک جدید نیستند. برعکس ، آنها در حال حاضر بسیار خشمگین می شوند ، زیرا جمله ای حتی قدرتمندتر از کیف پول های طراح لوکس را منتقل می کنند.

آنها نه در مورد پول بلکه ذهن آگاهی ، اخلاق ، تعلق ، دسترسی و فرهنگ صحبت می کنند. و لحظه ای که خانه های طراح عظیمی را مشاهده می کنید که بوم های بوم یا کیف های خرید بوم خود را ایجاد می کنند ، می دانید که در تمام مدت در مسیر درست قرار داشتید.

با این وجود ، چه چیزی این روزها کیف های خرید بوم را بسیار پسندیده و پر هیاهو می کند؟ ما نگاهی خواهیم انداخت به روندهای مدرن و تمام دلایل قانع کننده شما را برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم - و البته نه فقط برای خرید ، شناسایی خواهیم کرد

1. همه کاره هستند

برای حمل وسایل شخصی خود در شهر هنگام بیرون رفتن برای پیاده روی ، رفتن به دفتر کار یا صرف صبحانه با دوست دختران خود ، به راحتی می توانید یک کیف خرید پنبه ای طبیعی را در یک کیف روزمره استفاده کنید.

زیبایی این کیف ها در سادگی آنها است. آنها را به صورت عمده در رنگهای مختلف و متنوع برای نیازهای خرید خود خریداری کنید و رنگ هایی را انتخاب کنید که با لباس ، مناسبت یا شخصیت شما مطابقت داشته باشد. به این ترتیب در طول سال هرگز کیف پول شیک و متناسب با آن کم نخواهید شد.

آیا می خواهید بدانید چه چیزی حتی بهتر است؟ هر کیف خرید بوم بزرگ و محکم می تواند با موفقیت جای کیسه ساحل یا کیف ورزشی را بگیرد.

 

2. اندازه مهم است

کیف های خرید بوم علاوه بر مقاومت در برابر وزن ، اندازه های بزرگتر و سخاوتمندانه ای دارند. به عبارت دیگر ، آنها همچنین می توانند میزبان لپ تاپ ، دوربین DSLR ، کتابها ، مقالات مدرسه و سایر موارد شخصی یا شخصی شما باشند.

اگر می خواهید مقداری فریلنسر ، دانشجویی یا مواد کار خود را به شکلی شیک حمل کنید ، یک کیف خرید بوم بزرگ و جامد می تواند همه شما را به روشی سرگرم کننده ، دوستدار محیط زیست و کاربردی هدایت کند. محافظت از وسایل شما نیز آسان است ، زیرا می توانید برای ایمنی بیشتر برخی از کیف های دستی زیپ بوم نقاشی سنگین را انتخاب کنید .  

 

3. حفاظت آگاهانه از محیط زیست

سازگار با محیط زیست کیسه های خرید بوم

یکی از بزرگترین مزایای کیف های خرید بوم این است که در هر زمان قابل استفاده مجدد ، کاملاً قابل شستشو و حمل ، جمع کردن ، نگهداری و گرفتن آن هستند. مجبورید مدتی کیسه بوم پارچه ای بپوشید تا اینکه به سرمایه گذاری زیست محیطی خود بازگردد ، اما بدون هیچ تلاشی می توانید به چنین هدفی برسید.

کیف های حمل بار خود را می توانید در هر مکانی که ترجیح می دهید خرید کنید ، چه سوپرمارکت مرکز خرید و چه بازار کشاورزان. تا زمانی که برخی مواد غذایی را در کاغذ قصابی (گوشت ها و سبزیجات تازه ای که ممکن است کیسه بوم را کثیف کند ) بپیچید ، می توانید کیسه را به راحتی بشویید و دفعه بعد آن را به بازار ببرید.

 

4. کیف های مسافرتی شگفت انگیز

اگر به یک کیف شبانه یا کیسه ای نیاز دارید که به راحتی از کیف روزانه به کیف مسافرتی تبدیل می شود ، می توانید کیف خرید بوم خود را بگیرید و در راه خود باشید. در حالی که این کیف ها راحتی کیف چمدان یا واگن برقی را ندارند اما می توانید از آنها برای سفرهای کوتاه ، مسافرت با ماشین ، تعطیلات آخر هفته در خانه های خانوادگی و ... استفاده کنید.

اگر تصمیم بگیرید که عصر جمعه بعد از کار بلافاصله با دوستان یا خانواده خود ملاقات کنید ، آنها می توانند یک پیژامه ، کیت مراقبت از خود در شب ، کیف پول ، تلفن ، هدفون و کتاب یا تبلت را در خود جای دهند.

 

5. لوازم جانبی عالی

هنگامی که برای مسافت طولانی تر و زمان بیشتری سفر می کنید - به تعطیلات یک هفته در خارج از کشور و یا تعطیلات شهری با عزیزتان فکر کنید - می توانید یکی از این نوزادان را در چمدان خود قرار دهید. آنها تمام کیف پول ها ، کوله پشتی ها و کیف های پیام رسان را که فکر می کنید در تعطیلات با خود حمل کنید جبران می کنند.

همچنین چمدان های سبک تر برای تعطیلات به معنای هزینه های کمتری در فرودگاه و راحتی کافی هنگام رسیدن به مقصد است. آنها در همه محیط ها عالی عمل می کنند ، بنابراین شما می توانید یکی از آنها را با شلوار جین و کفش های کتانی خود در سفر پیاده روی بارسلونا یا کیت ساحلی خود در ساحل جزیره یونان مطابقت دهید.

می توانید آنها را در محیط های شهری ، در مناظر طبیعی عجیب و غریب ، در موزه ها ، مغازه ها ، بازارهای شلوغ ، در رستوران و در تمام ماجراهای گشت و گذار حمل کنید. علاوه بر این واقعیت که آنها می توانند وسایل کوچک ، بزرگ ، سبک یا سنگین را به همان سبک و ظریف و شیک حمل کنند ، شما در واقع می توانید بیش از یک مورد را با خود ببرید. چه چیزی بهتر: پر کردن یک چمدان با کیف پول یا یک جیب چمدان با کیف های مخصوص پارچه بوم تاشو و به تمام رنگ هایی که دوست دارید؟

 

6. آنها می توانند کاملاً بار حمل کنند

کیسه های خرید بوم در سبد خرید

زنان وسایل زیادی را در کیف و کیف خود حمل می کنند. اگر در تعطیلات آخر هفته خرید مواد غذایی هستید ، می دانید کیف های باری سنگین بوم شما واقعا می توانند زمین و وسایل شما را بدون مشکل نگه دارند.

در مقایسه با کیسه های پلاستیکی سوپرمارکت ، آنها شکسته نمی شوند و فقط به این دلیل که مقوا یا مقوا و کارتن های فلزی زیادی درون آن چیده اید به خانه نخواهند رسید. آنها محکم ، مقاوم در برابر سایش و پارگی هستند و بدون هیچ مشکلی همراهی کامل شما با خریدهای روزمره هستند.

 

7. آنها مقرون به صرفه هستند

گرچه این دلیل واضح است ، اما نمی توانیم از آن صرف نظر کنیم. علاوه بر این ، اکنون لحظه مناسب برای تأکید بر آن است. یا یک یا دو کیف خرید برای خرید به همراه دارید ، یا عمده کیف های پارچه ای بوم سنگین را به صورت عمده خریداری می کنید ، یک چیز مسلم است: شما هرگز بی پول یا فرصت های تطبیق لباس یا مناسبت را از دست نخواهید داد. در واقع می توانید برای هر لباس تابستانی دلپذیر رنگی که فکرش را می کنید یکی داشته باشید و هنوز هم برای بودجه خود ناراحتی نداشته باشید. با رفتن لوازم جانبی ارزان قیمت ، احتمالاً بهترین لوازم برآورده شده و بیش از انتظارات با کیفیت و ارزش شما هستند.

 

8- شما می توانید به کسی کمک کنید تا خارج شود

بسیاری از شرکت ها ، انجمن ها ، مارک ها ، افراد و سازمان های غیردولتی برای ارتقا promot فعالیت خود و یا افزایش آگاهی نسبت به یک موضوع مهم کیف های تبلیغاتی بوم تبلیغاتی و کیف دستی ارائه می دهند. به عبارت دیگر ، می توانید با حمل کیف بوم مارک دار خود به کسی کمک کنید.

شما ممکن است بخواهید در مورد انقراض برخی از گونه های حیوانی جلب توجه کنید. شما ممکن است بخواهید شروع یک دوست را ارتقا دهید. ممکن است بخواهید برای سالن بدنسازی شگفت انگیزی که به آن می روید یا برای کتابفروشی مورد علاقه خود تبلیغ کنید.

ممکن است بخواهید آگاهی را در مورد یک مسئله اجتماعی افزایش دهید. حتی ممکن است بخواهید با هر قدم در خیابان یک بیانیه اجتماعی قدرتمند بیان کنید. تا زمانی که شما هدف یا مارکی را انتخاب کنید که از صمیم قلب به آن اعتماد کرده و از آن حمایت کنید ، می توانید به یک تأثیرگذار ، مروج ، مدافع و دوست آن تجارت ، سازمان یا جنبش تبدیل شوید. همانطور که قبلاً قبلاً دیده ایم ، کیف های خرید بوم پوشیدنی و همه کاره هستند و اکنون شما حتی دلایل بیشتری برای پوشیدن آنها در خیابان ها دارید.

اگر به متقاعد کردن بیشتری نیاز دارید ، به دنبال عکسهای جسیکا آلبا باشید زیرا او با بسته بندی لوازم ضروری روز پارک نشان می دهد که کیف روز زمین شرکت صادق او چقدر همه کاره و قدرتمند است (از نظر بیانیه).  

 

9. می توانید آنها را شخصی سازی کنید

آیا می دانید چه چیزی بهتر از پوشیدن کیسه های خرید بوم برای خرید و کیف دستی / کیف های روزمره است؟ پوشیدن آنها همراه با سبک شخصی خود که در الیاف آنها قرار دارد. دقیقاً مانند تی شرت های نخی یا دستمال ، کیف های خرید نخی و بومی برای مونوگرام مناسب است. معمولاً کیف های پارچه ای نخی مونوگرام کانون توجه مهمانی های شخصی را ایجاد می کنند ، اما هیچ کس نمی گوید شما می توانید آنها را برای سلیقه و نیاز خود مونوگرام کنید.

 

10. می توانید آن را سبک کنید

زن پوشیدن

همانطور که چندی پیش دیدیم ، گزینه های زیادی وجود دارد که شما می توانید کیف دستی خود را سبک کنید و آن را به عنوان یک بیانیه مد مطرح کنید. یا می توانید بر روی آن ضایعات پارچه ای بدوزید تا جلوه ای نرم داشته باشد ، یا آن را با جاذبه های جاکلیدی آراسته اید ، کیف خرید بوم ساده شما می تواند در کمترین زمان به کیف پول به سبک طراح تبدیل شود. این کیف ها بهترین پایه را برای پروژه های خیاطی ، هنری ، خیاطی ، نقاشی یا چسباندن DIY شما به نمایش می گذارند.

اگر می خواهید مانند یک چهره مشهور واقعی به نظر برسید ، از اولیویا وایلد ، جنیفر آنیستون یا مگی جیلنهال نمونه بگیرید. کافیست یک کیف خرید بوم بزرگ و سازگار با محیط زیست با رنگ روشن را با لباس هوشمند خیابان "خارج از خدمت" خود هماهنگ کرده و برای اداره جهان به آنجا بروید.

 

11. بازاریابی پوشیدنی

قبلاً در مورد پوشیدن کیسه های خرید بوم با مارک تجاری برای تبلیغ پیام ها یا فعالیت های دیگران گفتیم ، اما چرا فکر نمی کنید این کیف ها را به یک تجارت کوچک مبتدی تبدیل کنید؟ لحظه ای که کیسه های خرید بوم ساده را به صورت عمده دریافت می کنید ، می توانید سبک آنها را شخصی سازی کنید ، آنها را به بیانیه های منحصر به فرد مد تبدیل کرده و دوباره بفروشید. علاوه بر مشارکت در نوعی تجارت سبز ، شما می توانید آثار هنری شگفت انگیزی را خلق کنید که افراد دیگر دوست دارند آنها را بپوشند و تبلیغ کنند.

تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که یک نفر شما را در خیابان متوقف کند و از شما بپرسد که آن کیف متحرک شگفت انگیز مهره ای رنگی را که پوشیده اید از کجا آوردید لحظه ای که پاسخ دادید با دستان خودتان آن را درست کرده اید ، دیگر جلوی شما گرفته نمی شود. در دنیایی که با لباس ، جواهرات و لوازم جانبی دست ساز ساخته شده است ، می توانید علاقه خود را به هنر و صنایع دستی از همه نظر به یک تجارت پایدار تبدیل کنید.

 

12. نگهداری آنها آسان است

ما اصرار داشتیم که چگونگی استفاده ، استفاده مجدد و پوشیدن این کیسه های خرید بوم آسان است ، اما در مورد مراقبت و نگهداری آنها کمی اشاره کردیم. اگر کیف های خرید پنبه ای و بومی دارید ، مراقبت از آنها آسان است ، زیرا قابل شستشو هستند.

فقط کافی است دمای آب را زیر نظر داشته باشید ، زیرا نمی خواهید کوچک شوند یا رنگ خود را از دست بدهند. علاوه بر این ، اگر آنها دارای چاپ ، نقاشی ، ظروف چسب دار ، مهره یا تزئینات دیگر هستند ، مراقب باشید که قوانین شستشو و غلت را دنبال کنید - شما نمی خواهید آنها را کوچک کنید ، رنگ پریدگی و محو شدن چاپ ، انتقال رنگ ، اشک و غیره را بدست آورید بر.

درصورتی که بیشتر از کیف ها برای خرید استفاده می کنید ، باید مرتباً آنها را بشویید تا تمیز و بهداشتی نباشد. علاوه بر این ، باید آنها را در هوای تازه خشک کنید تا بوی مطبوعی بگیرد و بافت آنها دوباره بدست آید. از آنجا که می توانید پنبه را اتو کنید ، می توانید آن را اتو کنید تا مرتب و زرق و برق دار باقی بماند - فقط به چاپها ، نقاشی ها و ضخامت ها توجه داشته باشید ، زیرا نمی خواهید با گرما به آنها آسیب برسانید.

اگر به طور اتفاقی کیف های خرید بوم شما کمی مواد غذایی و مواد غذایی را لکه دار کرد ، از محصولات پاک کننده لکه های آزمایش شده یا واقعی خود استفاده کنید یا کاملاً ارگانیک شوید و مسیر کمتر معمولی را امتحان کنید تا بار دیگر علامت های تمیز و لکه دار شوید.

 

13. پایداری بی انتها

کیف با مواد غذایی

یکی از دلایل نهایی استفاده بیشتر کیف های بوم نقاشی این است که آنها با پایداری بی انتها همراه می شوند و سایر کیف ها از آن برخوردار نیستند. همانطور که در ابتدا گفتیم ، اگر از کیف های پارچه ای بوم خود به درستی مراقبت می کنید ، می توانید آنها را برای سالها بخرید یا به عنوان کیف پول بپوشید. با این حال ، آنها خطا پذیر و تخریب پذیر نیستند. هنگامی که یک کیسه پلاستیکی اولین علائم ساییدگی را نشان می دهد ، ما آن را بدون ضربه مژه دور می ریزیم. با این حال ، هنگامی که کیف های حمل بار نشانه هایی از خستگی را نشان می دهند (بندها از بین می روند ، درزها از هم می پاشد ، سوراخ هایی ایجاد می شود ، آلودگی و آلودگی از بین نمی رود و غیره) ، می توانند دوباره مورد استفاده قرار گیرند و مجدداً تغذیه شوند. بیایید چند روش برای بازیافت و حیات بخشیدن به کیسه های خرید بوم قدیمی را ببینیم:

  •         آن را به یک کیسه تبدیل کنید: دستگیره ها را برش دهید ، مقداری بند بند اضافه کنید و یک کیف دستی قدیمی را به یک کیسه جدید تبدیل کنید که می توانید در خانه برای ذخیره نمک دریا ، سبزیجات ، آجیل و دانه ها ، حتی گلدان گلدان برای گیاهان بالکن خود استفاده کنید.
  •         آن را به یک بالش تبدیل کنید: دستگیره ها را برش دهید ، چند قلاب حلقه و دکمه به آن اضافه کنید و اکنون یک بالش تزئینی جدید دارید که همان پیام ، مارک یا چاپ مشابه علامت مورد علاقه قبلی خود را پوشیده است.
  •         آن را به یک پیش بند آشپزخانه زیبا تبدیل کنید (برای شما یا بچه ها): موتوری را در دو نیمه یکسان آن ببرید و از یک نیمه (ترجیحاً چاپ شده) استفاده کنید تا از آن پیش بند درست کنید. در ادامه می توانید دو رشته نازک ساخته شده از پارچه به انتخاب خود در کناره ها اضافه کنید تا پیش بند جدید خود را از پشت گره بزنید.

 

استفاده مجدد از کیسه های خرید بوم یا هر کیف دستی نخی دیگر به دوام و سازگاری با محیط زیست این محصولات شگفت انگیز و همیشه مد اضافه می کند.

آیا دلایل دیگری برای پوشیدن کیسه های خرید بوم بیشتر برای مواد غذایی ، پیک نیک یا مسافرت دارید؟ آیا از آنها به عنوان کیف پول معمولی یا کیف های ورزشی استفاده می کنید؟ آیا آنها را برای حفظ و تبلیغ برندها و دلایل مورد علاقه خود می پوشید؟ در صورت تمایل دلایل خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

 



:: برچسب‌ها: شاپینگ بگ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 2 تير 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.