چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


معرفی صنف فست فود و رستوران

امروزه یکی از دغدغه های صاحبان فست فود و رستوران ارتباط گیری با اصناف و بهره مندی از مزایای این همکاری است. اما متاسفانه به دلیل نبود یک بانک اطلاعاتی منسجم در این زمینه یافتن اطلاعات تماس یا این موضوع که کسب و کار ما زیرمجموعه کدام اتحادیه قرار می گیرد، با دشواری رو به رو است. در مطلب زیر سعی داریم تمامی اصناف فعال در زمینه مواد غذایی، رستوران، فست فود و… را به شما معرفی کنیم. 

در ادامه ی مطلب ، قصد داریم  صنف فست فود و رستوران را به شما معرفی می کنیم.

image40999

اتحادیه اغذیه فروشان

اگر صاحب یک اغذیه فروشی کوچک یا فلافلی هستید اما به فکر توسعه کسب و کار خود می باشید، می توانید با این اتحادیه همکاری کنید. صنف اغذیه فروشان در خیابان فلسطین جنوبی، کوچه محتشم پلاک 7 واقع شده وبرای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اینترنتی این صنف به آدرس aghzieh.ir مراجعه کنید.

مطلب مرتبط به این موضوع : مراحل قانونی و کسب جواز رستوران

اتحادیه آب میوه، بستنی و کافی شاپ

برای ثبت کسب کار خود دراین اتحادیه نیاز است تا برخی از ضوابط اماکن را رعایت کنید. به عنوان مثال حداقل متراژ مورد نیاز برای بستنی، آبمیوه بستنی و کافی شاپ به ترتیب عبارت اند از: 12، 14 و 20. یا برای نام و برند خود نباید از اسم های بیگانه یا مخالف شئون اسلامی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس coffeeeshop.ir مراجعه کنید. این مجموعه در میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی نبش فرصت پلاک 1048 واقع شده است. 

%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%87 %D8%A2%D8%A8 %D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87%D8%8C %D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C %D9%88 %DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C %D8%B4%D8%A7%D9%BE

اتحادیه چلوکباب خورش

بسیاری از رستوران ها و کترینگ ها به طور تخصصی به تولید غذاهای کلاسیک نظیر انواع خورشت و کباب می پردازند. مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت دارند برای ثبت صنفی کسب و کار خود می توانند به صنف کباب و خورشت به آدرس تهران، مطهری (تخت طاووس)، خ. ترکمنستان، پ. 2، واحد 1 مراجعه کنند. این نکته نیز قابل تامل است که برخی از مشتریان رستوران ها علاوه بر مجوز کسب و مجوز های بهداشتی، عضو اتحادیه بودن شما را به عنوان نوعی اعتبار و معیاری برای قابل اعتماد بودن قیمت ها می انگارند.

%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%87 %DA%86%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%A8%D8%A7%D8%A8 %D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%B4

%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%B4 %D9%82%DB%8C%D9%85%D9%87 %D8%A2%D9%84%D9%88

اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس

در تاریخچه این اتحادیه آمده است: اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران در سال 1332 خورشیدی تاسیس و به‌طور رسمی آغاز به کار کرد. این اتحادیه در طول 55 سال گذشته با تلاش و همت همه افرادی که در این مجموعه به‌عنوان خدمتگزار حضور داشته‌اند به‌دنبال برطرف کردن نیازهای اعضاء بوده و تلاش کرده تا هر روز با کوشش هرچه بیشتر راه را برای برطرف کردن مشکلات اعضاء، هموارتر کند.

اتحادیه از بدو شروع به کار تاکنون در زمینه تشکیل پرونده متقاضیان پروانه کسب و صدور پروانه کسب در رسته‌های زیر در شهر تهران انجام وظیفه کرده و می‌کند. این اتحادیه در تهران – خیابان طالقانی – بین فلسطین و وصال – خیابان فریمان – پلاک 27 – طبقه 1 واقع شده و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این صنف به آدرس http://www.rst-teh.ir مراجعه کنید

TehRestaurantImage 3102

منبع : ایرانیان پک چاپ و بسته و بندی 



:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 3 بهمن 1400

بسته بندی با کاغذ ذرت

امروزه بسیاری از صنایع مرتبط با چوب و کاغذ برای تامین مواد اولیه با مشکل رو به رو هستند. پسماند مواد زراعی برای بسیاری از صنایع آلترناتیو خوبی به حساب می آیند زیرا علاوه بر این که رویش، برداشت و مصرف آنها تخریب های زیست محیطی کمتری به بار می آورد در مقایسه با چوب امتیازات منحصر به فردی دارند. در حال حاضر بخش اعظم صنایع چوب و کاغذ در منطقه شمال کشور واقع شده اند؛ این موضوع، افزایش میزان تقاضا برای برداشت چوب و متعاقب آن تخریب عرصه‌های جنگلی را در پی دارد.

rsw 600h 600

استفاده از کاغذ ذرت به جای کاغذ چوب می تواند در حفظ محیط زیست کمک کننده باشد.

مزایای استفاده از پسماند

مهمترين پسماندهاي کشاورزي مستعد براي استفاده در صنايع چوب و کاغذ عبارت اند از باگاس، کاه غلات، کلزا که مهم ترین آن ها ساقه ذرت می باشد. یکی از امتیازات استفاده از پسماند ذراعی در صنایع مختلف از جمله بسته بندی، در دسترس بودن آن در بسیاری از نقاط کشور است. 

به عنوان مثال گیاه ذرت در حال حاضر در بسیاری از نواحی زراعی ایران یافت می شود و از محصولاتی است که پسماند زیادی دارد. از این رو ما با استفاده از کاغذ ذرت برای بسته بندی به حفظ محیط زیست کمک خواهیم کرد.

Corn paper

پسماند های ذراعی همچون ساقه ذرت قیمت تمام شده کالای نهایی را به مراتب پایین می آورند. علت آن می تواند حجم بالای پسماند ذراعی باشد که بر اساس مطالعات سازمان جهاد کشاورزی سالانه چیز حدود 5.2 میلیون تن برجای می ماند. با این حال چالش هایی از جمله خشک کردن ، حذف زوائد مثل اسفنج داخل ساقه و مواردی از این دست فعلا حل نشده باقی مانده است.

البته با توجه به روی کرد جدید صنایع کاغذی می توان انتظار داشت در سال های پیش رو این معضلات نیز به مرور برطرف شوند. صنایع بسته بندی نیز از این پیشرفت ها غافل نبوده اند لذا کاغذ ذرت در تولید جعبه و پاکت به تازگی کاربرد فراوان یافته اند به عنوان مثال در تولید جعبه وافل می توان از این نوع مقوا بهره برد. 



:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 2 بهمن 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.