چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


چگونه با موفقیت یک رستوران افتتاح کنیم!

افتتاح میز رستوران با مشتری

چگونه می توان موفقیت رستوران خود را به محض افتتاح اطمینان داد!

افتتاح رستوران یک چالش واقعی است . با این حال ، مراحل خاصی اگر به خوبی انجام شود ، به شما امکان می دهد تا در دنیای ترمیم به طور موثری شروع کنید.

در واقع ، با وجود تمام سوالات مطرح شده در مورد راه اندازی یک رستوران و نگرانی هایی که ممکن است رستوران دارها با آن روبرو شوند ، ایجاد یک بازتاب استراتژیک در بالادست امکان جلوگیری از تعداد زیادی از مشکلات احتمالی و در نتیجه شروع پروژه را فراهم می کند. بر اساس سالم

ما از طریق این مقاله تصمیم گرفته ایم تا مراحل اساسی مورد احترام و در نظرگرفتن را در جهت راه اندازی رستوران در بهترین شرایط ممکن و در نتیجه تحقق آرزو و ماندگاری آن برجسته کنیم!                                                               

  مفهوم خود را توسعه و تعریف کنید:

روی آوردن به تجارت رستوران نشان دهنده یک سرمایه گذاری بزرگ و یک ارادت شدید است.

بنابراین بسیار مهم است که در ابتدای پروژه بر روی دید خود نسبت به رستوران ایده آل تمرکز کنید ، دریغ نکنید که خلاقیت خود را به حداکثر فشار برسانید و رویاهای خود را دنبال کنید!

 به شما این امکان را می دهد که روی بنیادی کار کنید که انگیزه شما و کارمندانتان باشد.

  محیط خود را تحلیل کنید: مشتریان و رقابت:

 وقتی مفهوم ایده آل شما مشخص شد ، بنابراین باید محیط خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه نوع مشتری پذیرای آن است.

برای این کار ، انجام یک مطالعه بازار ضروری است . این زمانی است که می توانید نظرات مشتریان آینده خود را بررسی کنید و امکان سنجی و ارتباط پیشنهاد خود را تجزیه و تحلیل کنید.

همچنین به شما این امکان را می دهد که از رقابت پیرامون خود آگاه شوید و در نتیجه دید بهتری از ارزش افزوده ای که می توانید با مفهوم خود به دست آورید داشته باشید 

اما همچنین برای تطبیق مورد دوم به منظور ارائه چیزی منحصر به فرد و جدید.

  ارزش افزوده و برنامه تجاری خود را تعریف کنید:

اکنون که از محیط پیرامون خود آگاهی کامل دارید ، چه از جنبه رقابتی و چه از نظر جذابیت ، وقت آن است که تصمیمات استراتژیکی بگیرید که هویت رستوران شما را جعل کند. : 

- محل رستوران شما: این یک قسمت اصلی از معما است . لطفا توجه داشته باشید که این انتخاب برای موفقیت رستوران شما تعیین کننده خواهد بود. مکان بد به تنهایی می تواند به پرتاب شما آسیب برساند. مهم نیست که چه مدت طول می کشد تا رستوران خود را بسازید ، تا زمانی که مکان مناسب را پیدا کنید ، به جستجوی خود ادامه دهید.

- کارت شما: عنصر شاخص یک رستوران و ضامن اصلی هویت آن ، کارت شما دارایی اصلی در انتشار هویت رستوران شما برای ایجاد تجربه در تصویر شما است . بنابراین بسیار مهم است که محتوای آن را متناسب با ایده خود ، مشتریان هدف و فضای رقابتی اطراف خود انتخاب کنید.

- تأمین کنندگان شما: پس از مشخص شدن فهرست شما ، باید به دنبال تامین کنندگان محلی مطمئن و قابل اعتماد باشید که بتوانند به شما در ارائه غذای با کیفیت با طعم بی نظیر ، نماد پروژه شما کمک کنند. این انتخاب همچنین باید با در نظر گرفتن مشتریان هدف مفهوم شما انجام شود تا تضمین یک بلیط متوسط ​​باشد که آنها را راضی کند و آنها را رد نکند. 

- قیمت های شما:  اکنون که تأمین کنندگان خود را انتخاب کرده اید ، ایده خوبی در مورد هزینه مواد اولیه خود دارید ، بنابراین می توانید قیمت های خود را تعریف کنید. این نیز مفید است به تجزیه و تحلیل  بلیط متوسط رقبای مستقیم خود را  به اطمینان حاصل شود که قیمت شما در حال رفتن به پیشنهاد شما اجازه می دهد به سود آور و رقابتی است.

بدیهی است که تمام انتخاب های شما نیز با ایجاد یک برنامه تجاری هدایت می شود . این طرح تجاری از یک طرف به شما امکان می دهد تا بودجه مورد نیاز برای اجرای پروژه خود را ارزیابی کنید. از طرف دیگر ، یک کمک اضافی و ضروری برای یافتن بودجه از بانک شما یا منبع تأمین مالی دیگر خواهد بود. سرانجام ، این راهی برای ارزیابی سودآوری بالقوه پروژه شما و ایجاد یک برنامه مدیریت هزینه ضروری برای تضمین سودآوری تجارت شما خواهد بود.

اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع در اینجا  

سرانجام ، نکته آخر و نه کمترین ، قبل از راه اندازی رستوران خود ، اطمینان حاصل کنید که مجوزها و سایر مجوزهای قانونی لازم برای استفاده از حرفه رستوران داری را دارید.

  یک استراتژی بازاریابی تنظیم کنید:

پس از رفع تمام مشکلات لجستیکی لازم برای ایجاد رستوران ، اکنون وقت آن است که به چگونگی ارتقا it آن فکر کنید. 

موثرترین و در عین حال ارزان ترین راه برای شروع کار این روزها  حضور آنلاین است .

صفحه ای در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا فیس بوک ایجاد کنید. می توانید عکس غذاهای آلاکارته آینده را در آنجا ارسال کنید ، اما مراقب باشید ، نه فقط به هر عکس. امروزه آنچه به کار می رود عکس های به اصطلاح "فوری" است که باعث می شود شما بخواهید برای چشیدن غذاهای خود به رستوران خود بروی

یک صفحه وب برای رستوران خود ایجاد کنید . بسیار است امروز مهم به حضور در یک وب سایت که در آن مشتریان خود را می توانید از منوی خود را کشف و باید اطلاعات ضروری مانند باز خود و ساعت بسته شدن، اطلاعات تماس خود را به عنوان عکس از رستوران خود و ظروف شما

برای این منظور می توانید با شرکت هایی مانند TheFork یا Tripadvisor شریک شوید  که به شما امکان می دهد صفحه ای در تصویر خود ایجاد کنید که مشتریان بتوانند به طور مستقیم کتاب نیز رزرو کنند ، همچنین برای اطمینان از افزایش دید از طریق جامعه کاربران جذاب خود (29 میلیون نفر) بازدید ماهانه در TheFork).

همچنین این امکان را خواهید داشت که این صفحه را به شبکه های اجتماعی خود پیوند دهید تا هیچ مشتری را از دست ندهید!

به طور مثال اگر جعبه برگر و جعبه هایی دیگه ایی برای رستوران خود دارید از طرح و شکل آن عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید

  بهره وری خود را با استفاده از فناوری های جدید بهینه کنید: 

امروزه طیف وسیعی از ابزارها در بازار وجود دارند که مدیریت رستوران را تسریع و بهینه می کنند.

اینها یک دارایی واقعی در توسعه یک رستوران هستند زیرا نه تنها در وقت صرفه جویی می کنند بلکه باعث افزایش بهره وری ، دید و در نتیجه گردش مالی می شوند .

این دقیقا ماموریت TheFork است : به ایجاد ابزار اجازه می دهد موسسات ، و به ویژه کسانی که تنها با شروع کردن، به طور کامل رزرو بیشتر از زمان.

ابزار ما ، TheFork Manager نرم افزاری است که به شما امکان می دهد چندین عملکرد را در یک پلتفرم واحد ، مانند رزرو ، پایگاه داده مشتری ، میزان اشغال و ... مدیریت کنید.

 

  در بالای روندها بمانید:

همانطور که قبل از مقاله ذکر شد ، برای اطمینان از موفقیت آن ضروری است که رستوران شما نه تنها از طریق تجربه ای که ارائه می دهد بلکه از نظر عملکردی نیز مطابق با روند فعلی باشد.

بنابراین ما قبل از راه اندازی رستوران به شما توصیه می کنیم بلکه به طور منظم با مشاوره ، به عنوان مثال ، مقالات وبلاگ یا روزنامه ها ، از آخرین روند دنیای غذا مطلع شوید . 

به عنوان مثال ، آیا می دانید مشتریان به طور فزاینده ای جذب رستوران هایی می شوند که غذاهای پایدار را از همه جنبه های آن (ظروف ، کارد و چنگال ، دکوراسیون) ارائه می دهند یا جایگاه فناوری هایی مانند رباتیک در جهان در حال رشد است؟ پذیرایی؟ 

این اطلاعات از مطالعه ای اخذ شده است که ما اخیراً با همکاری یک آژانس در مورد آخرین روند در جهان غذا انجام داده ایم. 

همچنین می توانید با مراجعه به وبلاگ ما ، اطلاعات مفید دیگری را برای عملکرد رستوران خود پیدا کنید . 

شما هنوز عضو انجمن ما نیستید؟ اکنون زمان مناسب پیوستن به ما است! اینجا را کلیک کنید و راه اندازی رستوران خود را با استفاده از ویژگی های اصلی که به شما در بهینه سازی مدیریت رستوران کمک می کند ، آسان کنید.

دید آنلاین بیشتری داشته باشید 

میزان اشغال خود را افزایش دهید

مبارزه با نمایش های ممنوع

با کارشناسان صنعت تماس بگیرید

 



:: برچسب‌ها: رستوران,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1399

مواد لازم پیتزا - مواد اصلی پیتزا

 

از لحظه ای که رافائل اسپوزیتو پیتزای تاریخی خود را مارگریتا در سال 1984 درست کرد ، ساختار اساسی پیتزا ثابت شد. تمام انواع مختلف پیتزا در آینده با چهار ماده مشخص - پوسته ، سس ، پنیر و روکش تهیه شده است. طی 60 سال گذشته که پیتزا در سراسر جهان گسترش یافت ، تغییرات زیادی در این زمینه تولید شد ، اما طرح های قدیمی و اثبات شده آشپزهای ناپل همچنان محبوب ترین هستند. در اینجا چند نمونه از قابل توجه ترین موادی که امروزه در تهیه پیتزا استفاده می شود ، آورده شده است.

پوسته از گندم ، آب و مخمر تهیه می شود و آن را به مدت 5-10 دقیقه ورز می دهیم تا جرم آن کاملاً با هم مخلوط شود. مواد اولیه را می توان قبل یا بعد از پخت به پوسته زد و حتی برخی از نسخه های پیتزا وجود دارد که حتی از پوسته استفاده نمی کنند! برخی از پیتزاهای سنتی ایتالیا توسط سطح پایین اروپا محافظت می شود و آشپزهایی که می خواهند آنها را بفروشند باید از قوانین سختگیرانه ای در مورد ایجاد آنها پیروی کنند.

 
 

سس به طور سنتی از گوجه فرنگی تهیه می شود و می توان آن را با طیف وسیعی از ادویه ها و گیاهان چاشنی داد. انواع سس ها امروزه مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از مهمترین ویژگی های آنها روان بودن است. سس خیلی آب گرفته می تواند به قوام پوسته آسیب برساند ، و سس های ضخیم تر وقتی که می خواهید روی آن در کل پیتزا سازگار باشد ، مناسب تر هستند.

پنیر به طور سنتی رایج ترین ماده ای است که در پیتزاهای مدرن یافت می شود. در طول تاریخ انواع مختلفی از پنیرها در این وعده غذایی استفاده می شده است ، اما محبوب ترین انواع آن موزارلا ، ریکوتا ، فتا ، پارمسان ، چدار و مونتری است. حتی اگر پنیرها سرشار از پروتئین ، کلسیم و سدیم باشند ، می توانند حاوی مقادیر زیادی چربی نیز باشند. افرادی که می خواهند رژیم خود را حفظ کنند می توانند از پنیرهای کم چربی استفاده کنند یا مقدار آنها را محدود کنند و به جای آن از مواد اضافی بیشتری استفاده کنند.

تاپینگ هایی که روی پیتزا قرار می گیرند اغلب به ترتیب خاصی چیده می شوند. این نظم نه تنها برای لذت بصری بلکه برای حفظ رطوبت و کنترل روند پخت پوسته نیز حفظ می شود. متداول ترین بستر برای انواع مختلف پوششی پنیر است ، زیرا رطوبت و استحکام مواد بالای آن را تأمین می کند. برای همان اهداف ، می توان پنیر را در بالای پیتزا استفاده کرد. معمول ترین دستور استفاده از مواد افزودنی روی پوسته به شرح زیر است:

دوغ> سس> پنیر> مواد افزودنی> پنیر> چاشنی

مواد افزودنی را می توان به انواع مختلفی تقسیم کرد ، و استفاده از آنها در انواع پیتزا و منطقه ای که ساخته می شود متفاوت است. این انواع عبارتند از:

  • سبزیجات (هویج ، گوجه فرنگی ، قارچ ، پیاز ، زیتون ، لوبیا ، فلفل ، اسفناج و ...)
  • آجیل (بادام ، بادام زمینی ، پسته ، آجیل کاج ، گردو و ...)
  • گیاهان و ادویه ها (ریحان ، گشنیز ، سیر ، پونه کوهی ، فلفل ، رزماری و ...)
  • غذای دریایی (آنچو ، خرچنگ دریایی ، میگو ، ماهی قزل آلا ، ماهی مرکب ، ماهی تن ، صدف و غیره)
  • گوشت (بیکن ، ژامبون ، سالامی ، کوفته ، اردک ، مرغ ، گوشت کباب شده و ...)
  • مواد افزودنی عجیب و غریب (شکلات ، مارشمالو ، کلوچه ، طلای خوراکی ، موز و غیره


:: برچسب‌ها: پیتزا, بسته بندی ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1399

چگونه پیتزا درست کنیم

چگونه پیتزا درست کنیم؟ - اصول مراحل ساخت پیتزا

 

در طول تاریخ تمدن بشری ، وعده های غذایی نان پهن یا گرد خمیر با انواع مختلف مواد روغنی معمول بوده و بطور مداوم مورد استفاده قرار می گرفته است. مردم یونان باستان ، ایران و روم قرن ها از این نوع رزق و روزی استفاده می کردند ، تا اینکه غذایی که امروز به آن پیتزا می گوییم خانه خود را در منطقه ناپل در ایتالیا پیدا کرد. در دوره قرون وسطی ، آشپزهای آن شهر موفق به بهبود روند ایجاد پیتزا ، افزودن مواد جدید و مواد افزودنی جدید با هدف ایجاد بهترین غذای ممکن شدند. پس از ورود گوجه فرنگی از دنیای جدید ، مهمترین ماده موجود بود و پیتزا به آرامی در سراسر جهان پخش شد.

برای تهیه پیتزا ، ابتدا باید تعریف رسمی آن را دوباره مرور کنیم: "پیتزا یک پای باز و گرد است که با خمیر مخمر درست می شود و روی آن را با سس گوجه فرنگی ، پنیر و انواع مواد دیگر به عنوان مواد افزودنی قرار می دهیم".

 

مرحله اول - تهیه دوغ پیتزا

مرحله و مهمترین مرحله در تهیه پیتزا ایجاد خمیر از طریق مخلوط کردن آرد با آب و یا مایع دیگر (به عنوان مثال شیر) و مخمر است. بعد از مخلوط شدن کامل مواد ، خمیر را باید در ظرفی که با مقدار کمی روغن زیتون پوشانده شده قرار دهید و بگذارید تا رشد کند (مخمر اکسیژن نشاسته را در آرد استخراج می کند و دی اکسید کربن تولید می کند که باعث بالا آمدن آرد می شود) . بعد از حدود 1 تا 1 و نیم ساعت قرار گرفتن در یک محیط گرم ، اندازه خمیر دو برابر می شود (اگر به محیط گرم دسترسی ندارید ، فر را تا 150 درجه گرم کنید ، بگذارید تا خنک شود کمی گرم کنید و داخل آن خمیر قرار دهید.

مرحله دوم - تهیه پیتزا

در حالی که خمیر در حال رشد است می توانید مواد اولیه را آماده کنید و حداقل 30 تا یک ساعت فر را با دمای 450 درجه فارنهایت گرم کنید. وقتی خمیر آماده شد ، آن را روی سطحی که کمی آرد پاشی شده قرار دهید. با دستان خود پیتزا را به شکل بیضی کشیده و صاف کنید تا ضخامت آن 1/2 اینچ باشد. رایج ترین قطر پیتزا 10 تا 12 اینچ است. در انتها از کف دست خود برای ایجاد لب در لبه خمیر استفاده کنید ، که تمام مواد و سس های پیتزا را در خود نگه می دارد.

مرحله سوم - سس و مواد افزودنی را استفاده کنید

با تهیه خمیر ، اکنون می توانید سس و مواد افزودنی را اضافه کنید. در طول قرن ها ، انواع مختلفی از سس گوجه فرنگی در میان پیتزا خواران محبوب شد. بعد از سس (که رطوبت پیتزا را برای فرآیند پخت به شما می دهد) می توانید پنیر و هر روکش دیگری که می خواهید اضافه کنید. طیف گسترده ای از این مواد اضافی می تواند تعداد بی شماری از پیتزا ها را ایجاد کند - از رژیم های کم کالری ، ادویه جات ، گیاهخواری ، شیرین ، تا ارواح واقعی با هزاران کالری.

مرحله چهارم - پخت

پس از پایان کار با مواد روکش ، پیتزا برای پخت آماده است. مقدار معمول پخت در اجاق که از قبل گرم شده اید بین 10 تا 15 دقیقه طول می کشد. می دانید که پیتزا وقتی قهوه ای قهوه ای و پنیر طلایی شود آماده است.



:: برچسب‌ها: پیتزا, فست فود, رستوران,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 3 آبان 1399

حقایق و تاریخچه پیتزا

حقایق و تاریخچه پیتزا

 

هرچه به گذشته نگاه می کنیم ، جزئیات جالب تری می توانیم در مورد پیرامون پیتزا پیدا کنیم. امروزه این غذا یکی از محبوب ترین غذاها در کل کره زمین است ، اما این شهرت و شناخت از دهه ها کار بسیاری از امتیازات بین المللی رستوران پیتزا ایجاد شده است که این غذا را به چهار گوشه جهان گسترش داده است. قبل از تشکیل این زنجیره های پیتزا ، این غذا به آرامی در ایالات متحده که توسط مهاجران ایتالیایی که نمی خواستند از یکی از نمادین ترین وعده های غذایی کشورشان جدا شود ، از محبوبیت بیشتری برخوردار شد ، افزایش یافت. و در آنجا ، در شهر ساحلی ناپل مدیترانه ، پیتزا مدرن ایجاد شد.

اگرچه ایتالیا قرن نوزدهم به عنوان خانه پیتزای مدرن شناخته می شود ، اما ریشه آن تا امپراطوری های روم باستان ، یونان و ایران برمی گردد. سوابق مربوط به آن زمان ، انواع مختلف نان را به شکل گرد و مسطح ، با روکش های مختلف در بالا ، به تصویر می کشد. اگرچه بسیاری از تمدن های اروپا حتی امروز نیز از وعده های غذایی به این روش استفاده می کردند (کوکا از کاتالونیا و والنسیا ، یونان پیتا ، ترکی پاید ، لپینجا یا سولمون در بالکان) ، آشپزهای ایتالیا بیشترین علاقه را به پیتزا داشتند. آنها محصولات مختلف پیتزا را از دوران باستان تا قرون وسطی تولید می کردند. در ویرانه های حفاظت شده شهر پمپئی ایتالیا ، باستان شناس علائم غیرقابل تردیدی از شبکه را پیدا کرد که از تولید پیتزا پشتیبانی می کند - از استندهای خیابان گرفته تا آشپزخانه های رستوران ، پیتزا ساخته می شد. مهمترین ماده ای که غذای محلی ایتالیایی را به پیتزای معروف جهانی تبدیل کرد ورود گوجه فرنگی از دنیای جدید در قرن شانزدهم بود. اگرچه اشراف ایتالیایی گوجه فرنگی را به عنوان غذای مرد فقیر در نظر می گرفتند ، اما دستور العمل ها و طرح های ابتکاری آشپزهای پیتزا ایتالیایی ناپل خیلی زود توانست نظر آنها را تغییر دهد. با افزایش محبوبیت پیتزا ، سازندگان پیتزا شروع به گسترش تجارت خود کردند. اولین رستوران اختصاصی فقط برای فروش پیتزا در سال 1830 در ناپل افتتاح شد و پس از آن تعداد بیشتری رستوران در سراسر ایتالیا ظاهر شد. تقریباً تمام طرحهای ساخته شده از پیتزای جادوگر در سال 1889 توسط دست آشپز معروف ناپل ، رافائله اسپوزیتو ساخته شد كه سه پیتزا برای پادشاه و ملكه ایتالیا درست كرد. طراحی وی از مارچریتا پیتزا به استاندارد طلا برای تمام پیتزاهای آینده تبدیل شد.

حقایقی درباره پیتزا

اگرچه نحوه افزایش پیتزا از وعده های غذایی کلاس پایین محلی در مناطق فقیرنشین ناپل به ایالتی که امروز دارد جالب و پر از لحظات مهم است ، اما محبوبیت کنونی این غذای باورنکردنی در سراسر جهان حقایق جالب توجه زیادی را در اطراف آن ایجاد کرده است. و در اینجا ، می توانید در مورد همه آنها اطلاعاتی کسب کنید.

تاریخچه پیتزا

تاریخ تمدن بشری مملو از غذاهای جالب است ، اما فقط تعداد کمی از آنها توانسته اند تخیل و احترام را از گوشه گوشه جهان ما به دست آورند. در اینجا می توانید داستان های باورنکردنی درباره ریشه پیتزا و سفر آن از فر آشپزهای ایتالیایی به محبوبیت جهانی که امروزه دارد ، پیدا کنید.

پیتزا سازی

اگر تا به حال فکر کرده اید که چگونه پیتزا موفق به کسب چنین محبوبیتی در جامعه مدرن ما شد ، پاسخ بسیار آسان است - به راحتی می توان آن را ارائه داد و امکان تغییر بی نظیر پوسته ها ، مواد افزودنی ، پنیرها و سس ها را برای شما فراهم می کند. در اینجا می توانید مراحل اولیه و اطلاعات مربوط به تهیه پیتزا خود را پیدا کنید.

 

پس از ورود پیتزا به ایالات متحده ، محبوبیت آن در بین مردم محلی بسیار آرام افزایش یافت. گرچه پیتزا توسط شهرک نشینان و افراد مشهور بی شماری ایتالیایی رواج پیدا کرد ، اما اوج جذابیت ناگهانی واقعی پس از پایان جنگ جهانی دوم و ورود سربازان گرسنه از جبهه های اروپا رخ داد.

مسحور این وعده غذایی عالی ، سربازان خیلی زود توانستند بر نفوذ ایالات متحده در پذیرفتن این غذای ایتالیایی تأثیر بگذارند. به زودی حق رای دادن بزرگ رستوران های پیتزا تاسیس شد و پیتزا در سراسر جهان گسترش یافت.

مصرف کنندگان در سراسر جهان سالانه تقریباً 5 میلیارد پیتزا می خرند (3 میلیارد دلار فقط در ایالات متحده) ، در محیطی که صنعت پیتزا با رشد سریع تلاش خود را از پیتزای پذیرایی در رستوران ها به سمت تحویل مستقیم آنها به خانه های مصرف کننده تغییر داده است.

امروز پیتزا همچنان افسونگر مصرف کنندگان گرسنه در سراسر جهان است. ترکیبات جدیدی از پوسته ، مواد افزودنی روزانه ایجاد می شود ، تحت تأثیر غذاهای محلی و سنت های غذایی.

 
 
 


:: برچسب‌ها: پیتزا,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 3 آبان 1399

نان اسپیرولینا

نان اسپیرولینا

نان همبرگر جلبک دریایی اسپیرولینا

در ابتدا ، هدف ایجاد یک نان برگر آبی بود . بنابراین در مورد رنگهای آبی طبیعی تحقیق کردم و یکی از آنها نظرم را جلب کرد. این است ، شما می توانید از عنوان ، اسپیرولینا تصور کنید 

منبع : جعبه برگر ایرانیان پک 

متأسفانه ، این آزمون کاملاً ناموفق بود: رنگ واقعاً آبی نیست بلکه بیشتر سبز است. این بدان معناست که ما به جای داشتن نان به رنگ اقیانوس ، نان به رنگ گیاهان دریایی داریم. چرا که نه ، ما در تم دریا می مانیم و بنابراین برای همبرگرهایی که با ماهی درست می شوند عالی خواهند بود.

علاوه بر این ، اسپیرولینا یک جلبک عالی برای سلامتی است ، بنابراین بیشتر از این دریغ نکنید و خود را سرگرم کنید.

مواد لازم برای 6 نان

  • 500 گرم آرد
  • 2 کیسه مخمر نانوا
  • 10 گرم نمک
  • 25 گرم شکر
  • 275 میلی لیتر آب ولرم
  • تخم مرغ
  • 20 گرم کره نرم
  • 4 گرم پودر اسپیرولینا

روند

یک کاسه بزرگ برداشته و آرد ، شکر ، نمک و مخمر را در آن قرار دهید (مراقب باشید که به نمک و مخمر دست نزنید). همچنین دو قاشق چای خوری پودر اسپیرولینا (که باید حدود 4 گرم باشد) اضافه کنید.

سپس تخم مرغ ، کره و آب را قرار دهید. همه چیز را مخلوط کرده و چند دقیقه ورز دهید.

هنگامی که خمیر یکدست و یکدست شد ، آن را با یک پارچه مرطوب بپوشانید و سپس بگذارید 1 ساعت و 30 دقیقه بماند .

هنگامی که خمیر به درستی افزایش یافت ، با فشار دادن روی آن ، گاز آن را جدا کنید. چند دقیقه این کار را تکرار کنید (یک یا دو مورد کافی است) و آن را به 6 قطعه مساوی تقسیم کنید.

نان های خود را با چرخاندن آنها به یک توپ شکل دهید. آنها را با دست کمی صاف کرده و دوباره برگردانید تا با پارچه ای مرطوب روی آن بلند شوند.

بعد از یک ساعت دیگر که بلند شدید ، می توانید آشپزی را شروع کنید. فر را با دمای 160 درجه سانتیگراد گرم کنید . صبر کنید تا داغ شود و نان خود را به مدت 15 دقیقه پخت بپزید .

آنجا که می روید ، نان های اسپیرولینای شما آماده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید تزیین آنها برای ایجاد همبرگرهای دریایی شگفت انگیز است.

 
 

نان همبرگر سالم

دستور تهیه نان همبرگر خانگی سالم

نان های همبرگر ، حتی خانگی ، می توانند کمی کالری بالایی داشته باشند: افزودن کره ، تخم مرغ و شکر ، شمارنده را خیلی سریع بالا می برد.
بنابراین من فکر کردم که آیا امکان کاهش کالری کل وجود ندارد تا یک برگر کمی سالم شود .

البته بدون آرد نمی توانید کاری کنید ( در حقیقت ، به نظر می رسد که این امر با سبوس جو دوسر امکان پذیر است ) ، که هنوز هم کمی کالری دارد ( تقریباً 355 کیلوکالری در هر 100 گرم ). شما نمی توانید یک نان به اندازه یک فلفل کالری درست کنید ، اما باز هم از سایر دستورهای تهیه نان سبک تر خواهد بود. 

در واقع ، ما در مجموع به 173 کیلوکالری در هر 100 گرم رسیده ایم ، یا تقریباً برای هر نان 260 کیلوکالری.

برو هاپ ، ما همه چیزهایی را که لازم نیست برای یک نان حذف کنیم ، امتحان می کنیم! به عنوان یک جایزه ، این نان وگان است!

نان همبرگر سالم
 
کمتر از نان های کلاسیک بلند می شود اما طعم آن موجود است!

مواد تشکیل دهنده نان رژیمی برای 6

  • 500 گرم آرد
  • 2 کیسه مخمر نانوا
  • 10 گرم نمک
  • 20 گرم جوش شیرین
  • 1 قاشق چایخوری سرکه سفید
  • 275 میلی لیتر آب ولرم

آماده سازی

محل آرد را در یک کاسه. اضافه کردن نمک در مرکز، جوش شیرین و سرکه . همه چیز را مخلوط کنید ، سپس مخمر و آب را اضافه کنید.

سپس ورز دهید تا گلوله ای از خمیر یکدست و یکدست بدست آید. آن را در ظرف سالاد بریزید. برای جلوگیری از خشک شدن آن را با پارچه مرطوب بپوشانید و اجازه دهید خمیر حدود یک ساعت پخته شود.

وقتی خمیر بلند شد ، با فشار دادن روی آن ، گاز آن را جدا کنید. همچنین می توانید قبل از برش دوباره آن را کمی ورز دهید.

خمیر را به 6 قسمت منفرد کاملاً مساوی برش دهید و مانند دستور کلاسیک نان همبرگر ، آنها را به صورت گلوله درآورید . بگذارید یک ساعت دیگر بمانند تا اندازه آنها دو برابر شود.

برای پخت و پز ، فر را با دمای 130 درجه سانتیگراد در هوای گرم گرم کرده و به مدت 15 دقیقه آن را بپزید.
وقتی نان ها قهوه ای طلایی شدند ، آماده می شوند

یک دستور غذای راحت و خوشمزه

چارتر بلدی؟ اما بله ، آن سبزیجات برگ خنده دار است. بعضی از افراد گاهی اوقات آنها را کارد (یا chard) صدا می کنند ، این تصور را دارم که هرکسی نام خودش را دارد). خوب ، شما اتفاقاً مقداری زیر بغل دارید و از خود می پرسید که چگونه آنها را بپزید. خوب من برای شما یک دستور العمل کامل خرد شده دارم: همبرگر خرد شده.

و مهمتر از همه ، علاوه بر خوشمزه بودن ، یک دستورالعمل پر از فیبر ، ویتامین ها و سایر مواد معدنی است . دیگر چه میخواهید؟ و بعد باعث می شود بچه ها سبزیجات بخورند ، هنوز هم چیز خوبی است ، درست است؟

دستور تهیه همبرگر خردل سوئیسی با استیک گوشت گاو و پنیر

مواد لازم در هر برگر

  • 1 نان همبرگر
  • 1 استیک گوشت گاو
  • 1 برش از Emmental
  • 1 موسیر
  • سس پنیر سفید
  • ساقه خاردار سوئیس
  • 25 گرم پنیر خامه ای (دوباره بله)
  • 1 قاشق چایخوری زیره
دستور تهیه چارچوب

آماده سازی

تقریباً در تمام دستورهای تهیه همبرگر ، قبل از پختن استیک ها باید همه چیز را آماده کنید. بنابراین شما باید نان خود را از وسط نصف کنید ، و موسیر را خرد کنید تا ورقه های نازکی تهیه کنید .

سپس با تهیه جزئیات از خرده چوب ، آنها را به صورت ورقه های نازک یا ژولین پس از استفاده در زیر آب برای شستن ، مراقبت کنید. تکه های سبزیجات را درون تابه بریزید و روی حرارت متوسط ​​و درپوش آن را

بپزید .

 در حین پخت نمک و فلفل مزه دار کنید سپس زیره را اضافه کنید . با افزودن کمی آب می توانید سریعتر نرم شوند. به شما این امکان را می دهد که پنیر کوک را به راحتی اضافه کنید. چاشنی را بچشید و اصلاح کنید.

اکنون که همه چیز آماده است ، ما می توانیم وارد کار خود شویم. یک گریل (یا هر تابه) بردارید و آن را روی حرارت زیاد قرار دهید. سپس باید گوشت خام را نمک و فلفل بزنید و آن را برای پختن در بشقاب خود قرار

دهید. بگذارید حداقل 3 دقیقه بپزد تا خوب جستجو شود سپس استیک را برگردانید . پنیر را روی استیک قرار دهید تا در حین پخت آب شود (اگر متوجه شدید به سرعت ذوب نمی شود دریغ نکنید که در آن را

بگذارید). بسته به پخت و پز مورد علاقه خود چند دقیقه دیگر بگذارید تا بپزد (می دانید: نادر ، متوسط ​​، آبی همه چیز چیست).

 

زمان شروع ویرایش فرا رسیده است: قسمت پایین نان را با تکه تکه کنید. گوشت را روی آن قرار دهید و تکه های موسیر را به آن اضافه کنید . قسمت فوقانی نان را با سخاوتمندانه پهن کرده و همبرگر خود را ببندید.

 

بهترین سالاد تاکو

بهترین دستور تهیه سالاد تاکو دارای گوشت گاو فصلی (بوقلمون یا مرغ) ، لوبیای سیاه ، سبزیجات و سس سالاد تاکو ساده است. 

 

یک کاسه بزرگ سالاد تاکو با چیپس خرد شده تورتیلا روی آن

چه چیزی باعث بهترین سس سالاد تاکو می شود؟

این ترکیبی از چیزهاست. چاشنی تاکو از گوشت گاو با سالسا و سس ایتالیایی ترکیب می شود و یک سس کاملاً مزه دار ایجاد می کند.

 

طرز تهیه سالاد تاکو:

  • گوشت گوشت چرخ شده را در ماهیتابه بپزید. (می توانید از بوقلمون یا مرغ آسیاب شده نیز استفاده کنید.)
  • چاشنی های تاکو ، آب و لوبیا سیاه را به گوشت گاو اضافه کنید.
  • بپزید تا سس غلیظ شود.
  • سالسا را ​​به مخلوط گوشت گاو بزنید.
  • آن را از روی حرارت برداشته و خنک کنید.

 

گوشت گاو چرخ شده ، چاشنی تاکو ، لوبیای سیاه و سالسا برای سالاد تاکو

 

  • در یک کاسه بزرگ ، کاهو رومین ، پنیر چدار خرد شده ، هویج رنده شده ، پیاز قرمز خرد شده و گوجه فرنگی خرد شده را اضافه کنید.
  • سس ایتالیایی را به سبزیجات اضافه کنید.
  • هم بزنید تا سالاد در سس مواد کاملاً آغشته شود.

کاهو ، هویج ، پنیر ، پیاز قرمز ، گوجه فرنگی و سس ایتالیایی در یک کاسه بزرگ برای سالاد تاکو

 

  • مخلوط گوشت گاو خنک شده را به سالاد اضافه کنید.
  • هم بزنید تا خوب ترکیب شود.

افزودن گوشت گاو فصلی تاکو به سالاد آسان تاکو

  • روی آن را با تراشه های خرد شده تورتیلا بریزید.
  • بلافاصله سرو کنید.

افزودن چیپس تورتیلا خرد شده به بهترین سالاد تاکو

 

قبل از افزودن مخلوط گوشت گاو به سالاد ، حتماً بگذارید تا خنک شود. اگر گوشت گاو هنگام افزودن خیلی گرم باشد ، کاهو نرم و پژمرده می شود.

سالاد تاکو با دوریتوس

من ترجیح می دهم از تراشه های ساده تورتیلا در سالاد تاکو استفاده کنم ، زیرا فکر می کنم آنها کاملا شبیه پوسته های خرد شده تاکو باشند. اما ، برخی از افراد دوست دارند به جای آن از تراشه های خرد شده Doritos استفاده کنند. این یک تعویض آسان است! در این دستورالعمل فقط به همان اندازه Doritos خرد شده به جای چیپس تورتیلا استفاده کنید.

 

آیا TACO SALADS برای شما خوب است؟

اونها می تونند ... باشند! این به نحوه ساخت آنها بستگی دارد. این سالاد تاکو دارای سبزیجات تازه ، پروتئین بدون چربی و سس سالاد خیلی زیاد است. بنابراین ، بله این یک سالاد عالی عالی است. پنیر و چیپس تورتیلا را کم کنید تا گزینه سالم تری باشد.

منبع : جعبه برگر ایرانیان پک 

 مطالب مرتبط : کروک مادام با خردل عسلی 

 

 

 

 
 
 


:: برچسب‌ها: برگر, جعبه برگر, پیتزا, ساندویچ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1395

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.