همبرگر گیاهی با پنکیک نخود
چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


همبرگر گیاهی با پنکیک نخود

همبرگر گیاهی با پنکیک نخود

یک همبرگر گیاهی با پنکیک سبزیجات ، پنیر و سس پنیر سفید

یک دستور همبرگر کاملاً گیاهی ، کسی؟ مطمئناً وسوسه می شوید ، در غیر این صورت اینجا نخواهید بود. و بله ، برای خوردن همبرگرهای بدون گوشت نیازی به رفتن به Burger King نیستید ، به خوبی می توانید آنها را در خانه با یک دستور خانگی بخورید (هنوز هم بهتر است ، فکر نمی کنید؟).

و سوالی که از خود می پرسید این است: چه چیزی را باید در این برگر معروف سبزیجات قرار دهید؟ خوب ، امکانات زیادی وجود دارد. در اینجا ، ما با گالت نخود و لوبیای قرمز شروع خواهیم کرد ، و یک دسته کامل از سبزیجات عالی اضافه خواهیم کرد.

به علاوه ، تهیه یک دستور العمل سریع و آسان است. و خواهید دید که بسیار خوشمزه است.

 

مواد لازم در هر برگر

 

آماده سازی

  • 1 نان برگر خانگی
  • 1 گالت ساخته شده از نخود و لوبیا قرمز
  • 1 چهارم فلفل دلمه ای
  • 1 یا 2 قارچ پاریس
  • 1 برش maasdam
  • از سس پنیر سفید
  • 2 ترشی

ابتدا فلفل و قارچ ها را بشویید ، سپس آنها را به صورت ورقه ای برش دهید . سپس آنها را با حرارت ملایم و در ظرفی با کمی روغن آفتابگردان حدود ده دقیقه قهوه ای کنید . آنها را از روی حرارت خارج کنید و برای بعد کنار بگذارید.

به ظرف خود برگردید و پنکیک نخود خود را به مدت 2 تا 3 دقیقه در هر طرف بپزید (اضافه کردن روغن را فراموش نکنید).

نان خود را از وسط نصف کنید. در قسمت پایین فلفل و قارچ قرار دهید. سپس استیک نخود را اضافه کرده و برش ماهسام را روی آن قرار دهید .

فر خود را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید و مونتاژ را بگذارید تا بپزد تا پنیر روی پنکیک ذوب شود (نباید خیلی طول بکشد). بعد از ذوب شدن ، آن را از فر خارج کنید .

ترشی ها را اضافه کرده ، سخاوتمندانه با سس پخش کرده و همبرگر خود را ببندید .

آنجا که می روید ، برگر گیاهی خانگی شما آماده است. تنها کاری که باید انجام دهید لذت بردن از خودتان است.

مثل چه ، بدون نیاز به گوشت برای تهیه همبرگرهای خوشمزه

همین ، زمستان است. هوا سرد ، خاکستری است و روزها کوتاه تر است. خوب ، تصویر ایده آل نیست که چنین دیده می شود اما همه چیز از دست نرفته است. در زمستان هنوز چیزهای خوبی وجود دارد: شکلات های داغ و به خصوص راکلت (در میان دیگران). اما پس از یک مسابقه خوب با دوستان ، پنیرهای باقیمانده چه کنیم (زیرا همیشه مقداری باقی مانده است ، اما هنوز هم وحشتناک است)؟ خوب ، بیشتر از این نگاه نکنید زیرا اینجا همبرگر raclette برای شماست .

علاوه بر این ، شما فقط برای پایان دادن به مواد باقی مانده لازم نیست این کار را انجام دهید. اگر راتلت و همبرگر دوست دارید ، می توانید مستقیماً از مرحله راکلت صرف نظر کرده و کوره را بیرون بیاورید. مانند آن ، این یک دوز لذت است.

بنابراین در اینجا یک دستور العمل مناسب برای زمستان برای گرم کردن و صبر کردن آرام تا بهار وجود دارد.

 


مواد لازم در هر برگر

  • نان برگر
  • 1 استیک گوشت گاو خرد شده (استیک گوشت خوک چرخ شده نیز بسیار عالی کار می کند)
  • 1 تکه پنیر راکلت (2 عدد برای غذاهای خوشمزه)
  • سرماخوردگی مورد علاقه شما (بیکن ، شکم گوشت خوک ، روزت ، ژامبون خام ...)
  • از ترشی
  • سس خامه
  • از نمک و فلفل

آماده سازی

برای شروع ، نان خود را برداشته و از وسط نصف کنید . اگر آن را گرم و ترد دوست دارید ، آن را در توستر یا داخل تنقلات میل کنید. همچنین اگر واقعا حرص می خورید می توانید آن را در ماهی تابه با کره قهوه ای کنید. خوب ، درست است کمی چرب است ، اما بالاخره زمستان است.

ترشی ها را به صورت ورقه ای برش داده و در ظرف (یا ظرف سالاد اگر مقدار زیادی ترشی دارید bowl) کنار بگذارید.

اگر شیرینی فروشی شما به پخت و پز (سینه دودی ، بیکن ...) نیاز دارد ، اکنون زمان شروع کار است. آن را در تابه بپزید و بگذارید روی یک بشقاب با کاغذ آشپزخانه خنک شود.

اکنون زمان مقابله با گوشت است. استیک خام خود را نمک و فلفل بزنید و آن را روی صفحه پخت کباب کنید (در صورت وجود تابه یا پلانچ دیگر). بسته به گوشتی که انتخاب کرده اید آن را برای هر طرف 2 تا 3 دقیقه بپزید (طبخ گوشت خوک مدت زمان بیشتری طول می کشد زیرا به دلیل اینکه یک گوشت سفید است ، نباید نادر باشد).

 

برای ذوب پنیر ، روشهای مختلفی دارید:

 

  1. در حین پخت یک تکه پنیر راکلت را مستقیم روی استیک قرار دهید . با پختن استیک ، این کار آنرا ذوب می کند. اگر نمی خواهید گوشت شما بیش از حد پخته شود ایده آل است.
  2. استیک را در ته نان قرار دهید ، پنیر را روی استیک قرار دهید و همه چیز را برای چند دقیقه در فر با دمای 150 درجه سانتیگراد قرار دهید . با این کار نان شما پنیر را ذوب می کند. از طرف دیگر ، این به پختن گوشت ادامه می دهد ، بنابراین اگر این روش را انتخاب کنید و نمی خواهید گوشت را بسوزانید ، باید در مورد آن فکر کنید.
  3. پنیر را پس از پخت استیک ها مستقیماً روی تابه بریزید . سپس یک پنیر کمی قهوه ای خواهید داشت.
  4. و سرانجام ، هیچ چیز مانع پختن مستقیم آن در دستگاه رالت نمی شود.

 

نصب

 

آیا همه غذاهای شما آماده است؟ سپس می توانید به مونتاژ همبرگر خود ادامه دهید.

استیک را در قسمت پایین نان قرار دهید (این نان همبرگر در VO است). پنیر ذوب شده و شیرین کن را روی آن اضافه کنید ، سپس تکه های ترشی را اضافه کنید . اگر آن را دوست دارید ، هیچ چیز مانع اضافه کردن حلقه های پیاز نیز نمی شود.

بالای نان را با سس خامه ای پهن کرده و برگر را ببندید .

در آنجا آن را دارید ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که طعم همبرگر راکلت خود را بچشید و از فصل زمستان لذت ببرید.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: برگر,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.